Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam (hoeveel voor recreatief gebruik)

oxazepam (hoeveel voor recreatief gebruik)

16 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanku :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippert Q zei:
Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
:confused:
Klik om te vergroten...

Zolang je 't niet in te hoge dosis neemt, benzo's bevorderen over het algemeen niet echt het geheugen. Een hoge dosering zal ervoor zorgen dat je minder onthoud. 20mg maximaal zou ik zeggen, zonder alcohol of andere drugs erbij.

Maar ik denk dat 't wel beter is om gewoon nuchter aan de toets te beginnen, dan haal je zeker weten hogere resultaten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trippert Q zei:
Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
:confused:
Klik om te vergroten...
Dat zou ik dus niet doen, kun je beter een minilijntje speed pakken
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trippert Q zei:
Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
:confused:
Klik om te vergroten...

Zoals een aantal leden hier boven al zei, een dikke not done!
Oxazepam slaat vrij hard in, je word dus vrij snel suf en maw afwezig. Dus geen goeie om een toets te maken. Oxazepam is meer gemaakt voor hevige spanningen.
Om je overdag rustiger te voelen / beter te concontreren zijn andere pillen op de markt. Maar die moet je zelf maar zien te vinden :P
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Trippert Q zei:
Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
:confused:
Klik om te vergroten...

Zoals een aantal leden hier boven al zei, een dikke not done!
Oxazepam slaat vrij hard in, je word dus vrij snel suf en maw afwezig. Dus geen goeie om een toets te maken. Oxazepam is meer gemaakt voor hevige spanningen.
Om je overdag rustiger te voelen / beter te concontreren zijn andere pillen op de markt. Maar die moet je zelf maar zien te vinden :P
Klik om te vergroten...
Ok, ik heb het uiteindelijk niet meer gedaan door de 1e post die ik kreeg
Maar iig erg bedankt :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey ik kwam er achter door eens door mijn moeders pillen heen te kijken dat ze oxazepam gebruikt. (en nog stuk of 5 andere dingen maar zijn geen pammetjes). Nou vroeg ik me af:

- is het uberhaubt recreatief leuk?
- wat kan ik verwachten (chill/slaperig gevoel lees ik vooral)
- hoeveel zal ik de eerste keer gebruiken voor recreatief gebruik

- eventuele tips aanvullingen altijd welkom :)

gr
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maybe 1'tje v. 50mg. met gr.glas bier/sterke drank naar binnen slurpen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
10 mg ... word je vast iets suffer van / meer afwezig / chill.
Kan dus recreatief te gebruiken zijn. Of het slim is is een tweede
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
10 mg ... word je vast iets suffer van / meer afwezig / chill.
Kan dus recreatief te gebruiken zijn. Of het slim is is een tweede
Klik om te vergroten...

las al dat het vrij verslavend kan zijn hoe erg moet ik dan rekening mee houden van 1 tot 10. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
yxes zei:
Flameon zei:
10 mg ... word je vast iets suffer van / meer afwezig / chill.
Kan dus recreatief te gebruiken zijn. Of het slim is is een tweede
Klik om te vergroten...

las al dat het vrij verslavend kan zijn hoe erg moet ik dan rekening mee houden van 1 tot 10. :P
Klik om te vergroten...

Moeilijk te zeggen, kan per persoon verschillen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Recreatief, de eerste keer, zou ik zeggen: 30mg
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
Recreatief, de eerste keer, zou ik zeggen: 30mg
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik me bij aan, hooguit 1 biertje extra maar ik raad je gewoon aan om eerst bekend te worden met oxazepam alleen.

Het is verslavend maar van 1 keer gebruiken raak je niet meteen verslaafd. Als je het iedere dag zou gebruiken zou je na een weekje of 2 wel wat tolerantie op gaan bouwen en dus ook een beetje verslaafd worden.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
ah naja, heb al wel eens wat dingetjes geprobeerd. Lijkt coke me de verslavendste van en heb ik ook nooit last van. is sowieso iets wat ik gewoon eenmalig keer wil proberen, omdat het zo ontzettend makkelijk kan. :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Winehouse zei:
Recreatief, de eerste keer, zou ik zeggen: 30mg
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen, minstens 50, maar niet overdrijven...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Oxazepam recreatief? Nope vond ik niets aan.. (gelukkig :grin:)

Oxazepam 50 mg gebruiken om jezelf uit een keiharde trip te helpen? geniaal een wondermiddel. (nja heb je wel 100mg nodig, en beter zorg je dat je het niet hoeft te gebruiken. :) )
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
:confused:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trippert Q zei:
Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
:confused:
Klik om te vergroten...
Van benzo's wordt je algemeen suf en je hersenen werken iets moeilijker mee (net of je gedronken hebt).
Dus... niet doen voor een toets; heb het ooit eens gedaan en normaal zou'k er een kwartier over doen, heb er 2uur over gedaan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."