#1
Thanku ![:grin:]()
Trippert Q zei:Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
![]()
Dat zou ik dus niet doen, kun je beter een minilijntje speed pakkenTrippert Q zei:Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
![]()
Trippert Q zei:Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
![]()
Ok, ik heb het uiteindelijk niet meer gedaan door de 1e post die ik kreegFlameon zei:Trippert Q zei:Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
![]()
Zoals een aantal leden hier boven al zei, een dikke not done!
Oxazepam slaat vrij hard in, je word dus vrij snel suf en maw afwezig. Dus geen goeie om een toets te maken. Oxazepam is meer gemaakt voor hevige spanningen.
Om je overdag rustiger te voelen / beter te concontreren zijn andere pillen op de markt. Maar die moet je zelf maar zien te vinden :P
Flameon zei:10 mg ... word je vast iets suffer van / meer afwezig / chill.
Kan dus recreatief te gebruiken zijn. Of het slim is is een tweede
yxes zei:Flameon zei:10 mg ... word je vast iets suffer van / meer afwezig / chill.
Kan dus recreatief te gebruiken zijn. Of het slim is is een tweede
las al dat het vrij verslavend kan zijn hoe erg moet ik dan rekening mee houden van 1 tot 10. :P
Winehouse zei:Recreatief, de eerste keer, zou ik zeggen: 30mg
Ik zou zeggen, minstens 50, maar niet overdrijven...Winehouse zei:Recreatief, de eerste keer, zou ik zeggen: 30mg
Van benzo's wordt je algemeen suf en je hersenen werken iets moeilijker mee (net of je gedronken hebt).Trippert Q zei:Kan je Oxazepam gebruiken als je gaat studeren voor een toets, want ik kan soms wel redelijk stressed-out zijn voor dat soort dingen
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."