Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam opdruk KAS onder breuklijn ET?

Flunitrazepam opdruk KAS onder breuklijn ET?

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mozza zei:
knallen :rock:
Klik om te vergroten...


jeez wtf slaat dit op dan :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mozza zei:
GEWOON KNALLEN :rock:
Klik om te vergroten...

allemaal leuk en wel,heb niks met dit topic te maken, ik ziet dat je overal loopt te spammen sociliteer je na een ban, of ben je knetter vant padje nu, dan nog een bannetje zit er wel in voor je vrees ik...
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frog83 zei:
W.F.L. zei:
Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P

Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg :grin:
Klik om te vergroten...

Ja maar YawningMan niet en die heeft 2 mg op en voelt niks.
@ YawningMan eerste post en toevalig ook zelvde vage pillen?
Had hij ze pas binnen ook, kom je uit gelderland toevalig, mijn levenrancier heeft veel al zelfde wat jij hebt, ook oxa 10mg in blister aleen de 50 los maar die werken ook.Xanax in blister diaz ook wel uit pakistan een keer strip gehad waaraan in twijfelde, of het allemaal regeulier is twijfel ik beetje aan, maar ze werek niig als benzo's
ik voel nu echt amper wat na 4 mg roofie behalve terleurstelling, zelf het beetje lamme is alweer bijna weg.
Ga refund of compensatie vragen, die gast heb genoeg verdient aan me kan het altijd proberen.
Baal als een stekker had hier echt na uitgekeken...
Klik om te vergroten...
Ja, kom toevallig uit Gelderland :wink:
Ik moet zeggen dat ik wel denk dat het een benzo was, gezien de smaak en ik na een 20 minuten ongeveer wel een bepaalde licht gevoel kreeg in mijn handen (dat is altijd één van de dingen waaraan ik merk dat benzo's inkicken). Heb er wel aardig wat hash bij gerookt, voor m'n gevoel was ik alleen high. Maar zoals je zelf zegt, het zou één van de sterkste benzo's moeten zijn qua effect, zo dan al niet de sterkste. Qua dosering is het echter iets minder potent. Niet dat het helemaal evenredig is maar het zou ongeveer gelijk staan aan 1mg Alprazolam en daar merk ik wel degelijk meer van.
Hoef ze in ieder geval niet meer, had maar 5 tabletjes gehaald en verder paar stripjes diazepam en alprazolam. Dus bij de afnameprijs was het geen probleem.. Nu nog ééntje over (vriend van me had er ook 2, die had ook niet echt het idee iets te voelen en gebruikt al helemaal zeer sporadisch benzo's..). Neem hem ooit wel voor het slapen ofzo :rolleyes:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt slimmer aangepakt als ik :) ik had ze eerst moeten proberen ook :(
Ef zien of ze kan omruilen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het feit dat je jezelf af moeten vragen of het wel fluni´s zijn zou mij al teveel zijn.
Maargoed ik ben een verwend nest :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....

Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Winehouse zei:
Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
Klik om te vergroten...

Dat is een lang verhaal,maar hou het er maar op dat ik een heeeeel dierbaar persoon in mijn leven vorig jaar verloren heb.....
...En dan kom je al snel bij een psychiater terecht...

Ik krijg ze ook niet unlimited hoor ,ik heb ze voor noodgevallen .....
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr Gonzo zei:
Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....

Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
Klik om te vergroten...

ik wil niet opscheppen maar de reguliere oxazepam van de dokter slik er zonder moeite ook rustig 7 van of meer van hoor :flushed: ben wat dat betreft echte benzo junk.
Deze roofies die ik nu had waren wel zeker echt, aleen het uiterlijk klopte niet met zoals in de bijsluiter, dus denk aan een fabrieksfoutje, met instellen van de machienes.
Heb er gisteren 4 op en heb vandaag de halve dag in coma gelegen.

Die met die kas opschrift die ik eerder beschreef waren wel fake deed niks
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee,meer voor als ik weer eens 3 nachten ben opgebleven(zonder drugs,ja ghb,diazepam en wiet)...
en ik krijg er maar 1 per week (indien nodig), maar ik slik ze bijna niet..hele dagen ben ik kwijt...
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Prinz zei:
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze mogen inruilen toen, de leverancier beweerde dat ze goed waren, maar na mijn verhalen en van anderen, is die blijkbaar zelfs ook begnaaid, dus heb voor zelfde bedrag toen oxazepam mogen inruilen.

De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frog83 zei:
Prinz zei:
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze mogen inruilen toen, de leverancier beweerde dat ze goed waren, maar na mijn verhalen en van anderen, is die blijkbaar zelfs ook begnaaid, dus heb voor zelfde bedrag toen oxazepam mogen inruilen.

De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop
Klik om te vergroten...

Volgens mij hebben wij dezelfde dealer :wink: Ik zal eens kijken of hij wel echte flunitrazepam kan leveren. De rest is altijd dik in orde.
Die witte Xanax bars heb ik ook, en die zijn prima in orde, met mooie breukvlakken.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop[/quote]

Volgens mij hebben wij dezelfde dealer :wink: Ik zal eens kijken of hij wel echte flunitrazepam kan leveren. De rest is altijd dik in orde.
Die witte Xanax bars heb ik ook, en die zijn prima in orde, met mooie breukvlakken.[/quote]

ja ik las dus. zaols ik zei dat veel van die onox /anax uit pakiskan komen op buitenandse foru, zit veel fake tussen, mijne werkte perfeckt. wel gevallen, en mogelijk op de rand van het bed in slaap gevallen, was ver heen :confused: iig goed spul.
Die leverancier van mij komt ergens uit gelderland , big citty :P

ik ga weer is oftopic maar das eerder standaart hier als regel denk ik wel is :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#16
YawningMan zei:
Uit jullie verhalen te lezen haal ik ook bij dezelfde gozer. Alleen ik haal eigenlijk alleen maar Xanax en Valium bij hem uit strip, geen losse tabletten. Deze zijn altijd goed geweest. Heb inderdaad ook één keer die 'rohypnol' gehaald los en waren inderdaad niet in orde. B
Klik om te vergroten...
Deed ik eerst ook, laaste tijd heeft die minder in strips, of je betaald er stuk meer voor als die ze al heeft.
Eerder had ik bijna altijd uit strips, ook de blauw Anax. maar goed, ik kan ef vooruit weer iig :)

verders maar niet te veel details gaan geven hier bedenk ik me net.
want bijna standaart als je in zo een tpoic praat krijg je mailtjes kan je voor mij wat regelen.
Nee ik deal niet gerbuik en deel met vrienden :)
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uit jullie verhalen te lezen haal ik ook bij dezelfde gozer. Alleen ik haal eigenlijk alleen maar Xanax en Valium bij hem uit strip, geen losse tabletten. Deze zijn altijd goed geweest. Heb inderdaad ook één keer die 'rohypnol' gehaald los en waren inderdaad niet in orde. B
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb Flunitrazepam zonder doosje met als opdruk erop KAS en dan onder de breuklijn ET.
Ze zijn rond ongeveer als een parcatemolletje, wit en de achterkant is glad?
Heeft iemand deze oot gehad, of is dit standaart?
Volgens de dealer waren ze van 1 mg.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
^ Als je die hebt zijn het waarschijnlijk wel weer neppe :)

Kan toch gewoon generiek zijn? Kan me nu even niet meer herinneren wat er op die van PCH staat :mrgreen: Maar die krijg ik altijd, zijn wel echt maar niet van Roche en zien er ook niet zo uit als op de foto. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20


dit zijn de orginele. Jij zal een nepper hebben dus, of dat daadwerkelijk een roopie is weet ik niet. Zul je moeten testen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."