#1
mozza zei:GEWOON KNALLEN![]()
Ja, kom toevallig uit GelderlandFrog83 zei:W.F.L. zei:Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P
Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg![]()
Ja maar YawningMan niet en die heeft 2 mg op en voelt niks.
@ YawningMan eerste post en toevalig ook zelvde vage pillen?
Had hij ze pas binnen ook, kom je uit gelderland toevalig, mijn levenrancier heeft veel al zelfde wat jij hebt, ook oxa 10mg in blister aleen de 50 los maar die werken ook.Xanax in blister diaz ook wel uit pakistan een keer strip gehad waaraan in twijfelde, of het allemaal regeulier is twijfel ik beetje aan, maar ze werek niig als benzo's
ik voel nu echt amper wat na 4 mg roofie behalve terleurstelling, zelf het beetje lamme is alweer bijna weg.
Ga refund of compensatie vragen, die gast heb genoeg verdient aan me kan het altijd proberen.
Baal als een stekker had hier echt na uitgekeken...

Winehouse zei:Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
Dr Gonzo zei:Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....
Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
Frog83 zei:Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.
ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in![]()
Ik heb ze mogen inruilen toen, de leverancier beweerde dat ze goed waren, maar na mijn verhalen en van anderen, is die blijkbaar zelfs ook begnaaid, dus heb voor zelfde bedrag toen oxazepam mogen inruilen.Prinz zei:Frog83 zei:Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.
ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in![]()
Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
Frog83 zei:Ik heb ze mogen inruilen toen, de leverancier beweerde dat ze goed waren, maar na mijn verhalen en van anderen, is die blijkbaar zelfs ook begnaaid, dus heb voor zelfde bedrag toen oxazepam mogen inruilen.Prinz zei:Frog83 zei:Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.
ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in![]()
Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop
Deed ik eerst ook, laaste tijd heeft die minder in strips, of je betaald er stuk meer voor als die ze al heeft.YawningMan zei:Uit jullie verhalen te lezen haal ik ook bij dezelfde gozer. Alleen ik haal eigenlijk alleen maar Xanax en Valium bij hem uit strip, geen losse tabletten. Deze zijn altijd goed geweest. Heb inderdaad ook één keer die 'rohypnol' gehaald los en waren inderdaad niet in orde. B
Maar die krijg ik altijd, zijn wel echt maar niet van Roche en zien er ook niet zo uit als op de foto. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."