Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam opdruk KAS onder breuklijn ET?

Flunitrazepam opdruk KAS onder breuklijn ET?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....

Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
Hoe kom je bij een psychiater en via hem aan benzo's? (als je ze nodig heb!)
Gewoon interesse van me .
Klik om te vergroten...

Dat is een lang verhaal,maar hou het er maar op dat ik een heeeeel dierbaar persoon in mijn leven vorig jaar verloren heb.....
...En dan kom je al snel bij een psychiater terecht...

Ik krijg ze ook niet unlimited hoor ,ik heb ze voor noodgevallen .....
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr Gonzo zei:
Ik heb de "echte"gewoon via de psychiater....En die werken gewoon zoals ze behoren te werken...ik heb best een hoge benzo tolerantie(40 mg diazepam p/d),maar ik heb echt maar een halfje nodig om flink de weg kwijt te zijn(1/2 mg)...
....

Dus ik denk dat die dingen die jullie hebben gewoon zwaar nep zijn...
Klik om te vergroten...

ik wil niet opscheppen maar de reguliere oxazepam van de dokter slik er zonder moeite ook rustig 7 van of meer van hoor :flushed: ben wat dat betreft echte benzo junk.
Deze roofies die ik nu had waren wel zeker echt, aleen het uiterlijk klopte niet met zoals in de bijsluiter, dus denk aan een fabrieksfoutje, met instellen van de machienes.
Heb er gisteren 4 op en heb vandaag de halve dag in coma gelegen.

Die met die kas opschrift die ik eerder beschreef waren wel fake deed niks
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee,meer voor als ik weer eens 3 nachten ben opgebleven(zonder drugs,ja ghb,diazepam en wiet)...
en ik krijg er maar 1 per week (indien nodig), maar ik slik ze bijna niet..hele dagen ben ik kwijt...
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Prinz zei:
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze mogen inruilen toen, de leverancier beweerde dat ze goed waren, maar na mijn verhalen en van anderen, is die blijkbaar zelfs ook begnaaid, dus heb voor zelfde bedrag toen oxazepam mogen inruilen.

De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frog83 zei:
Prinz zei:
Frog83 zei:
Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.


ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in :grin:
Klik om te vergroten...

Deze heb ik nu ook.. blanco pillen zonder breuklijn met bijsluiter in een doosje van Centrafarm 2 mg.
3 mg deed echter een stuk minder dan 50 mg oxazepam.
Daar val ik vrij snel van in slaap. Ik heb een lichte benzo tolerantie.
Ik twijfel dus zeer aan de echtheid.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze mogen inruilen toen, de leverancier beweerde dat ze goed waren, maar na mijn verhalen en van anderen, is die blijkbaar zelfs ook begnaaid, dus heb voor zelfde bedrag toen oxazepam mogen inruilen.

De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop
Klik om te vergroten...

Volgens mij hebben wij dezelfde dealer :wink: Ik zal eens kijken of hij wel echte flunitrazepam kan leveren. De rest is altijd dik in orde.
Die witte Xanax bars heb ik ook, en die zijn prima in orde, met mooie breukvlakken.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De anax die die nu heeft zijn oke, heten aleen Onox en is en een bar vorm. ik heb geluk dat dit de goede zijn, lees op buitenlandse fora dat hier ook veel namaak van is in omloop[/quote]

Volgens mij hebben wij dezelfde dealer :wink: Ik zal eens kijken of hij wel echte flunitrazepam kan leveren. De rest is altijd dik in orde.
Die witte Xanax bars heb ik ook, en die zijn prima in orde, met mooie breukvlakken.[/quote]

ja ik las dus. zaols ik zei dat veel van die onox /anax uit pakiskan komen op buitenandse foru, zit veel fake tussen, mijne werkte perfeckt. wel gevallen, en mogelijk op de rand van het bed in slaap gevallen, was ver heen :confused: iig goed spul.
Die leverancier van mij komt ergens uit gelderland , big citty :P

ik ga weer is oftopic maar das eerder standaart hier als regel denk ik wel is :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
YawningMan zei:
Uit jullie verhalen te lezen haal ik ook bij dezelfde gozer. Alleen ik haal eigenlijk alleen maar Xanax en Valium bij hem uit strip, geen losse tabletten. Deze zijn altijd goed geweest. Heb inderdaad ook één keer die 'rohypnol' gehaald los en waren inderdaad niet in orde. B
Klik om te vergroten...
Deed ik eerst ook, laaste tijd heeft die minder in strips, of je betaald er stuk meer voor als die ze al heeft.
Eerder had ik bijna altijd uit strips, ook de blauw Anax. maar goed, ik kan ef vooruit weer iig :)

verders maar niet te veel details gaan geven hier bedenk ik me net.
want bijna standaart als je in zo een tpoic praat krijg je mailtjes kan je voor mij wat regelen.
Nee ik deal niet gerbuik en deel met vrienden :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."