Ik heb nu flura's in doosje van centrafarm, enigste wat raar is dat de pilen blanco zijn kwa opschrift, nederlandse bijlsuiter strips lijken oke.
weet wel er is namaak op de markt, wie weet is dit ook namaak, omdat de pillen blanco zijn en in de bijlsuier staat dat er opdruk moet zijn en breuklijn.
ze werken echt fantastisch, denk dat het gaat om fabrieks foutje ofso, en mensen uit de fabriek vlug ze ingepakt hebben em doosje achterover gedrukt ofso, ze werken perfeckt ben heel wat gewent maar na 4 mg flura, viel ik in slaap achter de laptop, en alle benzo effeckten enzo.
doosje lijkt real bijlsuiter ook blisters, mis aleeen de vorm van de pillen die is anders, of hele goede namaak, of fabrieks foutje, en ingepakt en op de zwarte markt gebracht.
Je weet wel zo van de machiene werkt niet naar behoren, rest klopt alemaal.
ben heel wat gewend, maar na 4 mg sleog het wel hard in