Inderdaad, maar geef eens antwoord op zijn vraag? Net alsof jullie allemaal heilig zijn.
Het is wel zo dat de meeste van die drugs slaapmiddelen zijn inderdaad. Maar kan wel recreatief gebruikt worden als een leeg hoofd je ding is. Of een fijne nacht slaap.
Het is trouwens niet alsof benzo's heel ongezond zijn, in tegenstelling tot veel andere drugs die je wél recreatief gaat gebruiken.
Wat moet ie nou bij de huisarts gaan vragen welke benzo's hij kan misbruiken? Zopiclon, clozapine en flurazepam heb ik zelf geen ervaring mee. Melatonine is waardeloos om te misbruiken. Flurazepam is een benzo zoals de 2 hieronder, maar dan zal je ff moeten kijken naar de dosering, want daar heb ik geen idee van.
http://www.google.nl
Van die Diazepam kan je er wel 2 of 4 nemen (10-20mg). 4 is al veel dus ik zou beginnen met 2. Van die Oxazepam kan je alles van 1 tot 5 nemen denk ik. Ik zou niet hoger gaan dan dat, maar goed. Oxazepam:
viewtopic.php?f=25&t=14733&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Zeker niet combineren met alcohol ivm risico op kotsen, knock-out gaan of een hartstilstand (!). (of alledrie
![:grin:]()
) Andere verdovende drugs zijn ook niet echt aan te raden. Maar vooral zooi waar je ademhaling van vertraagt zoals alcohol, GHB, heroïne etc moet je zeker vermijden. Wiet kan wel (vind ik), maar als je niet geregeld blowt is dat misschien ook niet zo'n goed idee. Nu goed, ik weet wel zeker dat dat geen goed idee is eigenlijk
Die zooi is wel lichamelijk verslavend trouwens. Wil je het toch gebruiken zou ik niet meer nemen dan één dosering per week. Meerdere keren per week kan ook maar dan kun je wel last krijgen (ik iig wel). Iedere dag is zowiezo een dikke afrader, want als je moet afkicken van die shit ben je ver heen. Je slaapproblemen kan je er trouwens niet mee oplossen, werkt alleen tijdelijk. Uiteindelijk zal je er toch mee moeten stoppen en dan ben je nog verder dan af. Heeft jouw moeder trouwens niet door als je aan die strips gaat zitten knoeien?
Zoekmachine van
http://www.drugsforum.nl gebruiken is ook een aanrader trouwens. Van de meeste van die shit zijn er al topics en daarin staan wel recreatieve doseringen.
![:grin:]()
Mispak je er niet mee want een OD van die shit is ook ernstig.