Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWant aan te raden.

Want aan te raden.

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat doosje is iets voor Bier!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
076Boy zei:
Maar misschien weten jullie of er iets tussen zit waar ik me weer wat opgewekter en blijer van ga voelen.
Klik om te vergroten...

Het meeste spul dat daar ligt word je slaperig van.

[moraalridder]Maar als je je zo klote voelt zijn dope niet de oplossing. Probeer de problemen aan te pakken anders wordt het alleen maar erger.[/moraalridder]
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat zijn niet echt middelen waar je je opgewekter van gaat voelen. Je schrijft dat je een gezonde jongen bent, ga een stuk hardlopen, daar word je opgewekt van, een strandwandeling doet ook wonderen.

En praat met iemand over de zaken waardoor je je kut voelt, dat kan enorm opluchten. Succes!!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
De moraalridders hebben gesproken, als je zo nodig moet experimenten pak dan een paar oxazepam tabletjes. Als je gewoon een beetje rustig in je hoofd wilt worden neem dan niet meer dan 20mg, voor een eerste keer recreationeel gebruik zal 40-50mg wel genoeg zijn.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zou die diazepam kunnen gebruiken voor het slapen gaan.... 1 of 2 tabletten
of de oxazepam......... 3 of 4 tabletten..........
word je rustig van en slaap je goed, misschien "lukt" het overdag dan ook beter...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alsjeblieft precies zoals Flameon zegt
Flameon zei:
Niet zelf gaan experimenteren ...... huisarts!
Klik om te vergroten...


Je problemen verdwijnen er echt niet door.. Ze komen alleen maar harder als je er klaar mee bent en das niet bepaalt fijn. En ja spreek helaas uit ervaring. Ik zou als ik jou was het gewoon laten liggen of wegbrengen en naar de huisarts! Ga niets zeggen over wat lekker is ofzo want dat is het niet. Als je het echte probleem het verwerkt voel je je zo veel beter hoop dat je dat gelooft.
Good Luck!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ 076Boy:

Jongen geloof me, ga sporten, klinkt nu super kut en klote en onlogisch en het gaat vast niet helpen bla bla. Maar ga gewoon 2x per week sporten, iets wat je zelf mooi vind, ga gewoon wat proeflessen volgen. Werkt echt het beste als je weinig energie hebt en down bent.

Daarna ga meer contact zoeken met mensen die je echt leuk vind. Als je je huidige vrienden zat bent, ga opzoek naar een scene waarin je je thuis voelt. Misschien een of andere muziek scene, misschien iets met kunst, theater, whatever. Het kan ook geen kwaad om is naar een spiritueel centrum te gaan voor een uurtje meditatie.

Maar ga iets doen!!! Waarschijnlijk stagneert de boel bij je omdat je te weinig inspirerende shit om je heen hebt en ben je niet lekker in beweging. Koop een fotocamera en ga eropuit om mooie foto;s te maken maar doe gewoon iets!

Love :)

Adreno
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben een gezonde jongen 19 jaar.
Klik om te vergroten...
Houdt dat zo. Zulk soort gebruik heeft op de korte termijn voordeel maar op de langere termijn zul je jezelf alleen maar dieper in de shit werken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad, maar geef eens antwoord op zijn vraag? Net alsof jullie allemaal heilig zijn.

Het is wel zo dat de meeste van die drugs slaapmiddelen zijn inderdaad. Maar kan wel recreatief gebruikt worden als een leeg hoofd je ding is. Of een fijne nacht slaap.

Het is trouwens niet alsof benzo's heel ongezond zijn, in tegenstelling tot veel andere drugs die je wél recreatief gaat gebruiken.

Wat moet ie nou bij de huisarts gaan vragen welke benzo's hij kan misbruiken? Zopiclon, clozapine en flurazepam heb ik zelf geen ervaring mee. Melatonine is waardeloos om te misbruiken. Flurazepam is een benzo zoals de 2 hieronder, maar dan zal je ff moeten kijken naar de dosering, want daar heb ik geen idee van. http://www.google.nl

Van die Diazepam kan je er wel 2 of 4 nemen (10-20mg). 4 is al veel dus ik zou beginnen met 2. Van die Oxazepam kan je alles van 1 tot 5 nemen denk ik. Ik zou niet hoger gaan dan dat, maar goed. Oxazepam: viewtopic.php?f=25&t=14733&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Zeker niet combineren met alcohol ivm risico op kotsen, knock-out gaan of een hartstilstand (!). (of alledrie :grin:) Andere verdovende drugs zijn ook niet echt aan te raden. Maar vooral zooi waar je ademhaling van vertraagt zoals alcohol, GHB, heroïne etc moet je zeker vermijden. Wiet kan wel (vind ik), maar als je niet geregeld blowt is dat misschien ook niet zo'n goed idee. Nu goed, ik weet wel zeker dat dat geen goed idee is eigenlijk :grin:

:beer:

Die zooi is wel lichamelijk verslavend trouwens. Wil je het toch gebruiken zou ik niet meer nemen dan één dosering per week. Meerdere keren per week kan ook maar dan kun je wel last krijgen (ik iig wel). Iedere dag is zowiezo een dikke afrader, want als je moet afkicken van die shit ben je ver heen. Je slaapproblemen kan je er trouwens niet mee oplossen, werkt alleen tijdelijk. Uiteindelijk zal je er toch mee moeten stoppen en dan ben je nog verder dan af. Heeft jouw moeder trouwens niet door als je aan die strips gaat zitten knoeien?

Zoekmachine van http://www.drugsforum.nl gebruiken is ook een aanrader trouwens. Van de meeste van die shit zijn er al topics en daarin staan wel recreatieve doseringen. :grin: Mispak je er niet mee want een OD van die shit is ook ernstig.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#10
koop wat speed :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oxa 50 komt inderdaad hard aan als je geen tolerantie hebt. Niet te adviseren voor een beginner, iemand die wat wilt ontspannen. Oxa 50 kan nl een mokerslag zijn
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
brutus420 zei:
koop wat speed :rock:
Klik om te vergroten...

Knallen :rock:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#13
kaasbaas zei:
De moraalridders hebben gesproken, als je zo nodig moet experimenten pak dan een paar oxazepam tabletjes. Als je gewoon een beetje rustig in je hoofd wilt worden neem dan niet meer dan 20mg, voor een eerste keer recreationeel gebruik zal 40-50mg wel genoeg zijn.
Klik om te vergroten...


Kweenie hoor, met 50mg ben ik in no-time in dromenland hoor... (ik=man, 1.87m, 90kg)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mmm oké, nou dan zou ik maar beginnen met 20mg en dan kun je nog eventueel 10mg bijnemen na 60/90 minuten als 't iets meer mag zijn.

Smaken verschillen, ik mag best wel wat meer oxazepam hebben maar het is inderdaad altijd slimmer om met weinig te beginnen. Je kunt er nog altijd meer bij pakken.
S
SchoenlepelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beetje laat dan nooit:

Maar blijf van de LEPONEX (clozapine) AF!!!!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verander hetgeen ervoor zorgt dat je je kut voelt.
0
076BoyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo,

Ik voel me al een paar weken ontzettend kut, alles loopt niet zo lekker als het zou moeten gaan. Heb zo veel aan me hoofd op het moment. En zit het liefst nu alleen thuis.
Nu werkt mijn moeder bij de GGZ en ligt er altijd wel een doos met pillen die ze mee neemt van het werk bij ons thuis.

Ik heb geen verstand van die pillen, en wil het ook niet aan me moeder vragen. Maar misschien weten jullie of er iets tussen zit waar ik me weer wat opgewekter en blijer van ga voelen.

Dit heb ik gevonden in de medicijen doos:
Oxazepam CF 10 mg
Diazepam CF 5 mg
Zopiclon PCH 7,5mg
Akineton biperdieen 2mg
melatonine 5mg
Clozapine 100mg
Flurazepam 30mg


Ben een gezonde jongen 19 jaar. Mijn dank is groot.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet zelf gaan experimenteren ...... huisarts!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."