Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik voel me al een paar weken ontzettend kut, alles loopt niet zo lekker als het zou moeten gaan. Heb zo veel aan me hoofd op het moment. En zit het liefst nu alleen thuis. Nu werkt mijn moeder bij de GGZ en ligt er altijd wel een doos met pillen die ze mee neemt van het werk bij ons thuis. Ik heb geen verstand van die pillen, en wil het ook niet aan me moeder vragen. Maar misschien weten jullie of er iets tussen zit waar ik me weer wat opgewekter en blijer van ga voelen. Dit heb ik gevonden in de medicijen doos: Oxazepam CF 10 mg Diazepam CF 5 mg Zopiclon PCH 7,5mg Akineton biperdieen 2mg melatonine 5mg Clozapine 100mg Flurazepam 30mg Ben een gezonde jongen 19 jaar. Mijn dank is groot."