#1
ooooooooooooohh, dat haalde ik er niet uit
Je zult het inderdaad als recreatief gebruik kunnen bestempelen. Maar ik ben er eerlijk over, ik wil niet iedere dag rondlopen als een pepkikker. En soms word ik zo gek van mezelf dat ik er maar al te veel voor wil doen om rustig te worden.
De arts gaat hier natuurlijk niets van horen, die denkt dat ik met 2 maal daags 2,5 mg leef.. Zelf wil ik een beetje grenzen trekken, niet alleen voor tentamens of om op te ruimen. Maar ook als ik in situaties terecht ga komen waar mijn dhd in de weg staat.
Nu b.v. maar dat is op te lossen door snel te gaan slapen, hop melatonine erin en slapen
Ook zo'n voorbeeld, niet altijd maar alleen wanneer je echt lekker wilt slapen!! haha![:tearsofjoy:]()
Je zult het inderdaad als recreatief gebruik kunnen bestempelen. Maar ik ben er eerlijk over, ik wil niet iedere dag rondlopen als een pepkikker. En soms word ik zo gek van mezelf dat ik er maar al te veel voor wil doen om rustig te worden.
De arts gaat hier natuurlijk niets van horen, die denkt dat ik met 2 maal daags 2,5 mg leef.. Zelf wil ik een beetje grenzen trekken, niet alleen voor tentamens of om op te ruimen. Maar ook als ik in situaties terecht ga komen waar mijn dhd in de weg staat.
Nu b.v. maar dat is op te lossen door snel te gaan slapen, hop melatonine erin en slapen
Ook zo'n voorbeeld, niet altijd maar alleen wanneer je echt lekker wilt slapen!! haha