#1
Dan zijn we het helemaal eens.
Mensen zonder ADHD, worden er erg actief van. Een soort van oppeppend effect wat in een lichte vorm te vergelijken valt met normale amfetamine. De dosering om dit effect te bereiken verschilt per persoon. Het voordeel van Methylfenidaat is dat het sneller is uitgewerkt dan normale amfetamine, en het niet dusdanig je wakker houdt/of in een mate je eetpatroon verneukt. Ik persoonlijk krijg er snel hoofdpijn van, en gebruik het echt incidenteel! Het hoofdpijn kan je denk ik wel verklaren door vocht tekort, wellicht omdat methylfenidaat zorgt voor verhoogde vochtopname!mindlez zei:Ik gebruik rilatine (belgische benaming voor ritalin), gewoonweg omdat ik ADHD heb.
Maar qua effecten voel ik zelf niets, buiten het feit dat ik gewoonweg meer geinteresseerd ben tijdens de lessen op school. En dat ik meer zin heb om te gaan studeren en te werken voor school.
Maar ik zie niet in , waarom mensen ritalin pakken voor plezier. Heeft het dan zo'n andere effect op niet ADHD'ers?
Ik heb geen flauw idee, maar ik denk dat dit geen probleem moet vormen..smoelkop zei:ja ik gebruik ritalin en vroeg me af is het te slikken met kamagra ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."