Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi,ik gebruik sinds 8 jr (legaal) ritalin,ik heb daarvoor alles al gebruikt wat niet uit de "apotheek"kwam ; heroine,cocaine,speed,lsd etc. Nu gebruik ik alleen nog alcohol (bier) en cannabis en af en toe op n feestje n snuif coke. Ik snuif dedie methylfenidraat (ritalin) ook regelmatig , mede door het ritalin (mis)bruik om me heen. Ik praat écht geen onzin maar in de straat waarin ik woon hebben op 1 na alle kinderen ritalin,soms de ouders ook! Er is hier een zeer levendige handel ontstaan in strips ritalin,door gewone "huisvrouwen" ze prakken het..en snuiven het. Uit eigen ervaring weet ik dat ritalin snuiven in t begin wel ff "leuk"kan zijn maar na 'n tijdje hoofdpijn en , erger nog depressies veroorzaakt. Deze ex-junkie (nou..nie helemaal haha) ziet iig met lede ogen toe hoe de legale "speed"mn buurt veroverd. Ben benieuwd naar andere ervaringen. Gr. veteraantje"