#1
Ik deel de mening van hierboven volledig ![:wink:]()


Areyouexperienced? zei:Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn.Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.
Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan.![]()
splifftail zei:Areyouexperienced? zei:Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn.Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.
Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan.![]()
je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven???) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken.....
splifftail zei:Areyouexperienced? zei:Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn.Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.
Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan.![]()
je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven???) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken.....

dat is wel chill ja.Areyouexperienced? zei:Ik heb het al veel gecombineerd met drank. Maar dat was dus ritalin. Ik weet het niet met die concerta... Maar het is wss ook wel mogelijk (zelfde stof) en niet zo gevaarlijk, beschouw het als speed + drank. Vooral leuk als je nachtje door wilt halen.
acidboy zei:Maar nogmaals, als je speed gaat snuiven... Waarom zou je je dan nog verlagen tot het kloten met inferieure farmaceutica die qua werking op amfetamine lijken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."