Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsconserta recreatief?

conserta recreatief?

34 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
f
free world?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
splifftail zei:
Areyouexperienced? zei:
Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn. :) Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.

Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan. :wave:
Klik om te vergroten...

je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven??? :grin: ) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken.....
Klik om te vergroten...

inderdaad: concerta moet je dus echt niet snuiven want het is eigenlijk gewoon verspilling. als je het uit elkaar peutert en de schil er proper probeert van te doen dan moet je het nog deftig kunnen opsnuiven, de helft blijft dan plakken in je neus...

concerta als recreatief gebruik vind ik eigenlijk ook niet zo'n heel goed idee, dan gebruik je beter rilatine. rilatine kan je snuiven en is relatief gezien redelijk vlug uitgewerkt tegenover concerta. Dan kan je beginnen met er twee (20mg) te nemen bvb, en als je het echt wilt kan je ze pletten met een koffielepeltje en snuiven :). indien je dan nog wilt kan je er nog twee pakken en dan zal je wel bijnaaan het effect van speed zitten denk ik , in de mate dat je het kan vergelijken...
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
splifftail zei:
Areyouexperienced? zei:
Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn. :) Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.

Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan. :wave:
Klik om te vergroten...

je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven??? :grin: ) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken.....
Klik om te vergroten...

He, waarom zo voos doen? Als je zo slim was geweest om mijn eerste post te lezen, had je vastgesteld dat ik met concerta zelf niet veel ervaring heb. Ik heb wel veel ervaring met de werkzame stof: methylfenidaat. :)
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehe sorry :P

Je gaat er niet van gaan trippen hoor, het lijkt op speed alleen een lichtere vorm (ik heb zelf nooit speed gedaan, maar veronderstel dat het toch in de buurt komt) . Je krijgt zin om iets te doen. Dat raad ik je ook aan, anders is het de moeite niet waard vind ik persoonlijk. Je wordt er opgewekt van, alert, versnelde hartslag, zweten, snel nadenken, euforie, etc...

Neem er wel niet te veel ineens, bouw liever op want anders is het mss te hard en dat is echt niet leuk.

:wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
is het te combineren met een shitload aan drank bevoorbeeld?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Methylfenidaat in welke vorm dan ook is naar mijn mening wel leuk om te combineren met drank.
Maar zonder drank en na 4 uur nog 1x begindosis bijpakken is ook erg fijn met een avondje uit :)
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jep, je kan er nog verbazend lang op doorgaan. Zeker op feestjes de moeite waard :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Areyouexperienced? zei:
Ik heb het al veel gecombineerd met drank. Maar dat was dus ritalin. Ik weet het niet met die concerta... Maar het is wss ook wel mogelijk (zelfde stof) en niet zo gevaarlijk, beschouw het als speed + drank. Vooral leuk als je nachtje door wilt halen.
Klik om te vergroten...
dat is wel chill ja.

dex en drank was ook iets anders als speed en drank, dus dat is wel leuk om een keer te proberen.

ik kan wel gewoon speed blijven snuiven in de tussentijd?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap niet waarom je concerta recreatief zou willen gebruiken als je tussendoor ook gewoon speed gaat snuiven.

Als je dan toch voor de recreatieve effecten van methylfenidaat gaat, zou ik zeer zeker voor ritalin gaan. Simpelweg vanwege het feit dat dit spul veel sneller wordt opgenomen en veel heftiger zal werken.

Maar nogmaals, als je speed gaat snuiven... Waarom zou je je dan nog verlagen tot het kloten met inferieure farmaceutica die qua werking op amfetamine lijken?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat is het vuilste spul dat ze mij al hebben voorgeschreven !
ik heb add.
mijn psychiater schreef mij concerta voor.
ik pakte mijn medicatie en zat in de klas
we mochten efjes naar buiten , en iedereen was aan het ping pongen
ik zit zoals gewoonlijk afgesloten van de groep
met het irritante ping pong geluidje hele tijd in mn kop
kon me op niets anders meer concentreren
ik kwam terug in de klas , en na een half uurjte zat ik nog met dat geluidje in mn hoofd !
ik werd gek
sommige momenten kreeg ik een enorm irritatie gevoel.
alles werd irritant. ik kon niet meer stilzitten , dus ben buiten de klas gelopen en rondjes beginnen stappen in de ontspanningsruimte
ik kon ook niet meer slapen of eten.

greetz. Endor
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:
Maar nogmaals, als je speed gaat snuiven... Waarom zou je je dan nog verlagen tot het kloten met inferieure farmaceutica die qua werking op amfetamine lijken?
Klik om te vergroten...

een beetje variatie? :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat er weinig van dat soort dealertjes hier op het forum rond snuffelen.
het is meestal dat straat tuig dat het zo erg blijft versnijden dat ze uiteindelijk eigenlijk alleen nog maar cafeïne met vitamines aan het versnijden zijn zonder het zelf in de gaten te hebben.
En die personen zijn toch te dom om hun eigen reet af te vegen (en dus ook voor een forum).
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg. :)
Klik om te vergroten...

Weet je hoeveel bagger er in de meeste straatamfetamine zit? :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg. :)
Klik om te vergroten...

Weet je hoeveel bagger er in de meeste straatamfetamine zit? :wave:
Klik om te vergroten...
je moet je amfetamintjes ook niet van de straat halen maar bij een dealer oid...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
plantenbak zei:
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg. :)
Klik om te vergroten...

Weet je hoeveel bagger er in de meeste straatamfetamine zit? :wave:
Klik om te vergroten...
je moet je amfetamintjes ook niet van de straat halen maar bij een dealer oid...
Klik om te vergroten...

Dat is vrijwel duidelijk, sinds er weinig amfetamine op straat ligt. 's nachts over straat lopen kijken of iemand een sealtje heeft laten vallen lijkt me een onefficiente methode.

Wat ik probeer te zeggen is dat 99% van de dealers klapmongolen zijn die alles versnijden. Memo aan de ketadealers in utrecht: KAP MET DIE KOLERECREATINE IN DE KETA DE DONDEREN!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."