Exceptional Insight zei:Dat had ik wel willen zien.Anoniem1989 zei:(...) ze zat letterlijk helemaal in de knoop met zichzelf.
Exceptional Insight zei:Dat had ik wel willen zien.Anoniem1989 zei:(...) ze zat letterlijk helemaal in de knoop met zichzelf.
MeejheM zei:blijft mooi, jaren lang misbruik, achteraf pillen laten testen en als klapper op de vuurpijl hulp of medelijden zoeken op internet...
de goede manier is op internet zoeken naar hoe je verantwoord met drugs omgaat, pillen haalt, die laat testen, verantwoord gaan gebruiken en dan op internet melden hoe geweldig het was.
eigenlijk precies andersom.
Dunnetjess33 zei:MeejheM zei:blijft mooi, jaren lang misbruik, achteraf pillen laten testen en als klapper op de vuurpijl hulp of medelijden zoeken op internet...
de goede manier is op internet zoeken naar hoe je verantwoord met drugs omgaat, pillen haalt, die laat testen, verantwoord gaan gebruiken en dan op internet melden hoe geweldig het was.
eigenlijk precies andersom.
echt!

kokosmakroon900 zei:Exceptional Insight zei:Dat had ik wel willen zien.Anoniem1989 zei:(...) ze zat letterlijk helemaal in de knoop met zichzelf.
![]()
Dat had ik wel willen zien.Anoniem1989 zei:(...) ze zat letterlijk helemaal in de knoop met zichzelf.
Mindless zei:Ik kan er gewoon niet bij dat 2 keer per maand en dan ook nog 2-3 pillen per keer acceptabel was voor jullie. Dat is om de twee weken!! En het is OVERAL te vinden wat de minimale tussentijd tussen het nemen van mdma is: minimaal twee, maar beter: drie maanden. En per keer maximaal 1 tot 1,5 milligram per kilogram lichaamsgewicht. Dit is geen geheime informatie of zo. Sorry hoor, maar als er in al die jaren dan nog geen belletje gaat rinkelen dat je misschien onverstandig bezig bent... En dan ook nog durven stellen dat mdma levensgevaarlijk is, terwijl het gewoon jullie eigen onkunde en roekeloosheid is die hier levensgevaarlijk is. Op dezelfde manier kun je ook een jerrycan water leegdrinken en stellen dat water levensgevaarlijk is. Voor jullie mag het dan misschien te laat zijn, maar voor iedereen die het ook misbruikt zoals jullie, sta er alsjeblieft eens bij stil waar je mee bezig bent. Die paar uurtjes euforie kan die potentieel levenslange ellende niet waard zijn. Maar goed, ik hoop dat jullie er zoveel mogelijk van herstellen.
Zat hier zelf ook al aan te denken eigenlijk. Verder exact wat Mindless zegt, het gedrag is levensgevaarlijk. Dit hele verhaal zonder verdere tips van de schrijver is eigenlijk alleen maar bangmakerij, en ik zie niet in wat je ermee wilt bereiken. Daarbij: de schade die MDMA bij je vriendin heeft aangericht gaat niet vanzelf, maar geleidelijk. Op ieder moment waren jullie er zelf bij, maar blijkbaar interesseerde het jullie niets, terwijl jullie het wel aan konden zien komen.Tripkipje zei:Dit verhaal klinkt inderdaad wel heel erg aangedikt allemaal. Alsof iemand gewoon principieel tegen drugs is en er een leuke waarschuwingspreek van heeft gemaakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."