#1
Hallo allemaal,
Afgelopen weekend heb ik met een vriendin samen een halfje xtc geslikt (we hebben het dus niet overdreven gebruikt). Nu willen we het aankomende weekend weer gaan gebruiken. Nu vroeg ik me af is dit erg slecht?
We hebben op 31 December ook nog een feest waar we ook weer gaan gebruiken.
Ik vroeg mij dus af of dit niet teveel op elkaar is?
Alvast bedankt voor de reacties.
Afgelopen weekend heb ik met een vriendin samen een halfje xtc geslikt (we hebben het dus niet overdreven gebruikt). Nu willen we het aankomende weekend weer gaan gebruiken. Nu vroeg ik me af is dit erg slecht?
We hebben op 31 December ook nog een feest waar we ook weer gaan gebruiken.
Ik vroeg mij dus af of dit niet teveel op elkaar is?
Alvast bedankt voor de reacties.


