Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsook als slaappil te gebruiken?

ook als slaappil te gebruiken?

55 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk aan (wel leuk om te weten overigends) maar promethazine is in deze dus wel als slaapmiddel te adviseren, mits men al verslaafd is aan pammetjes ?
L
Liam13Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je etumine 40mg neemt in combinatie met stilnoct dan slaap je sowieso. Je hoeft het eigenlijk niet te combineren want etumine 40mg is al kr8tig genoeg om in dromenland te geraken :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Mja ik heb toch echt een bericht verstuurd over GHB, het is wat jij versieren noemt natuurlijk.. pervert.

:grin:
Klik om te vergroten...

You know me. :sunglasses:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
0ntopic pl0x.

Dat kan beter per pm, msn of weet ik veel wat.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
0ntopic pl0x.

Dat kan beter per pm, msn of weet ik veel wat.
Klik om te vergroten...

Alsof jouw reactie ontopic is :angry:

:grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL :tearsofjoy: jullie zijn echt grappig!!


ja W.F.L. je had me pb gestuurd, ik zal em nog es lezen, want wat ik al schreef hiervoor, is dat ik al zoveel heb ingeleze over ghb dat ik het niet meer weet...
tjee tja me hersentjes :rolleyes: doen het gewoon zo af en toe niet meer.
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: owelk land leven we nu eigenkijk

Druppeltje zei:
lunasee zei:
Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen :openmouth: Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door



`helaas zijn mijn toetsen niet kapot, hoewel ik me ontzettend erger aan het feit dat erbij dezeIMac een piepklein toetsenbordje is geleverd,
Helaas medefoumleden wgwns een aandoening aan mijn linkerhan kan ik deze dus helemaaj niet gebruken. Dus nee geen kapotte toetsen maar een kapotte Lunasee, zeker duizend maal exusen voor mijn belabberde tikgedrag, het spijt zeerEn helaas werkt de spellings cont role ook niet altijd zoals gewenst Dus nogmaal mijn excuses en voor iiedereen eenn heel goed weekend,
Kiefs Lnasee


zijn jou toetsen van je pc kapot?
of....?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Artsen schrijven niet veelvuldig benzo's voor omdat zij verantwoordelijk zijn voor de gezondheid van hun patient. Een arts krijgt min of meer op de kop als iemand verslaafd raakt en de afgrond in zakt .... als hij ze heeft voorgeschreven dan. Gelukkig is zoiets heel streng!
Anderzijds denk ik: geef iemand onder het oog van de doktor benzo's en dan loopt het misschien minder uit de hand met sommige
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druppeltje pas op, die combi ghb en coke is veel te lekker !

Zoals nu heb ik weer een ghb periode en slaap met gemak 12 uur door op promethazine.

@Flameon, mijn huisarts is heel onvoorzichtig met haar recepten, ze moest eens weten.....
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
iris: nou ik ben wel héél benieuwd naar de werking van ghb met coke.
naar het niet: ook beetje eng haha pff ikke vind het eng whoeehoe..hilarisch!!:)
het staat hier in me keukentje klaar in het flesje en heb t afgelopen vrijdag willen proberen de ghb, maar ik had al gerookt en ik keek niet meer helder uit me ogen, en ik wil het toch wel goed doseren hè, dus toch maar niet gedaan..
shitzooi..
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik woon in Belgie, je kan hier geen promethazine tabletten krijgen, maar wel ampoules voor intra-musculair gebruik. 5 x 50 mg/2ml. In het repertorium staat dat het zelfs zonder voorschrift te verkrijgen is. parenterale toedening zorgt wel iig voor sterkter effect bij zelfde dosis oraal.

Heb t nooit geprobeerd, maar krijg zelf hydroxyzine (atarax) 25 mg, is ook tegen allergie dacht ik, een anti-histaminicum,op voorschrift, maar dat werkt wel goed om te slapen en ook tegen angst.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#12
seroquel 25mg werkte ook perfect om te slapen, voor drie dagen voorgeschreven gekregen, van de verslaving arts. zolpidem en zolpiclon werkte niet voor mij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
GHB werkt trouwens ook heel goed. Zeker na base :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Best lang, in de koelkast is het best voorzover ik weet ja. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iris zei:
ik ook..... :)

euhm....heb er nu een in mijn keel gemikt...wil het toch weten....
Klik om te vergroten...

elk lichaam reageerd anders dus ben erg benieuwd of het bij jou versuffend werkt!
Neem niet teveel mocht het bevallen anders word het naar :(
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iris zei:
jkzniuseftg./.......? hUH ?

Ben nu echt moe, duik mijn bed lekker in. Beetje zwaar ook, pffff....helemaal die trap op :confused:

Trusten..... :wave:
Klik om te vergroten...

Oke dan slaap lekker succes met de lange trap! :grin:
Ben zelf gewoon vertieft door alle benzos denk ik ;P Maar het werkt waar ik het voor heb gekregen, dus laat het gewoon even zo :wink:
Fijn dat het voor sommige dubbel kan werken.
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: owelk land leven we nu eigenkijk

Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen :openmouth: Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel.
~o is het altijd wel wat.Liefs allemaal groetjes van Lunasee
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: owelk land leven we nu eigenkijk

lunasee zei:
Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen :openmouth: Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel.


zijn jou toetsen van je pc kapot?
of....?
Klik om te vergroten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Hmmm over de promatezine:
Gistermorgen toevallig toegediend bij een client omdat die mega druk was. Binnen notime suf en in de separeer geslapen tot 16 uur. Dus dat het een kalmerende functie heeft dat blijkt wel
Klik om te vergroten...

Is nog altijd persoonlijk hoor.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Flameon zei:
Hmmm over de promatezine:
Gistermorgen toevallig toegediend bij een client omdat die mega druk was. Binnen notime suf en in de separeer geslapen tot 16 uur. Dus dat het een kalmerende functie heeft dat blijkt wel
Klik om te vergroten...

Is nog altijd persoonlijk hoor.
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."