Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worden

Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worden

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
Bloempjes25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik slik standaart 's ochtends 100mg tramadol, s middags 50mg en s' avonds weer 100mg tramadol. Daarbij nog 3 x daags 5mg diazepam. s avonds 600mg sroquel en voor het slapen gaan 10mg zolpidem. Daarnaast voor zn rivotril druppels (tegen aanvallen). Nu ben ik nogal van het proberen om me wat lekkerer te voelen :beer:. Heeft er iemand nog wat tips? Van oxycontin werd ik euforisch maar die heb ik niet meer. Wel heb ik nog wat morfine 10mg enfentanyl 25 pleisters liggen. Dus heb ik genoeg in huis om er wat leuks van te maken, maar hoe :wink:. Ik merk niks van wat ik standaart in neem. Mijn tollerantie is mega hoog. Ze krjgen me zelfs niet meer weg met een roes in het ziekenhuis. De laatste keer dat ik een onderzoek en een ingreep die niet onder narcose gedaan kon worden kreeg kreeg ik 5mg dormicum en 5mg morfine via ht infuus. Daar reageerde ik niet op. Na 15mg dormucum en 20mg durfde de arts mij niet meer te geven.

Ik wi graag weer dat euforische gevoel hebben maar ben aan de andere kant bang om een overdosis binnen te krijgen aangezien ik al zoveel slik :rolleyes:.

Iemand tips
:wave:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Als je zoveel medicijnen slikt zou ik voorzichtig zijn met zelf aankloten, omdat het nogal een wisselwerking kan geven.
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

waarom slik je al die medicatie. is het mogelijk af te bouwen?
als je op 0 staat eventueel recreatief te gaan gebruiken?
F
FlavourLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Ga daar toch alstublieft mee naar een psychiater of eventueel zelfs een psychiatrisch ziekenhuis.

Opiaten kunnen heel uw lichaam en geest verwoesten!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Ja, het antwoord is heel simpel.

Eerst van al die troep afbouwen, en daarvoor al de oorzaak aanpakken waarom je die zooi slikt.

Je krijgt je medicijnen waarschijnlijk niet allemaal als lichamelijke medicatie, dus pas dan zowiso op met recreatief drugsgebruik.

Je wordt gelukkig van het leven en recreatief drugsgebruiken versterkt dat.
Zorg dus dat je eerst weer zonder medicatie kunt slapen ed. en ga dan pas weer aan drugs gebruik denken.
B
Bloempjes25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Ik slik de tramadol omdat ik een spierziete heb waar ik veel pijn van heb. Daarvoor slik ik ook de diazepam (tegen verkrampingen) en de zolpidem omdat ik altijd veel pijn heb en anders niet in slaap kan komen. De rivotril gebruik ik bij epileptische aanvallen. De seroquel krijg ik via de psychiater. Ben daar onder behandeling en ook bij een psycholoog. De morfine en fentanyl is als de pijn te heftig word. Overal is dus wel een oorzaak voor waarvoor ik het moet gebruiken (helaas).

Groetjes :wave: Bloempje
n
neo2008Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

ik heb ook dat probleem dat ik niet meer eforie krijg. ik slik al een lange tijd bromozepam (lexotan) rohypnol, dat samen met dalfangan codine. maar ik met er meer dan 5dalfagans nemen voor ik iets voel
P
PsychicatessuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Het liefst inderdaad stoppen met zoveel mogelijk van de medicatie die je gebruikt
En gewoon dingen toen die elk gezond mens gelukkig maakt:
Sporten gezond eten leuke dingen etc.
En veel eten wat l-tryptofaan bevat nuttige
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Psychicatessuh zei:
Het liefst inderdaad stoppen met zoveel mogelijk van de medicatie die je gebruikt
En gewoon dingen toen die elk gezond mens gelukkig maakt:
Sporten gezond eten leuke dingen etc.
En veel eten wat l-tryptofaan bevat nuttige
Klik om te vergroten...

De TS geeft aan de medicatie vooral tegen pijn te gebruiken..
Dan is stoppen wel lastig.

Wat je wel kunt doen bloempje, is de oorzaak van die pijnen opzoeken.
Zoveel medicijnen tegen een spierziekte die pijn veroorzaakt lijkt me wat 'overdreven'.
Probeer in plaats van symtoombestrijding (ik heb pijn + ik kan niet slapen = medicijnen slikken) de oorzaak aan te pakken van zowel je pijn, slapeloosheid als psychische problemen.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Rook gewoon een joint!
Dat kan wel een gevoel geven dat het middelen versterkt, maar lichamelijk gezien versterkt het geen middelen, je kan er dus ook nooit gevaar mee oplopen.
Als het ware doet het dus niks met je lichaam alleen meer met de ervaring van je lichaam en geest, het kan geen schade doen.
Dus dat zal ik je aanraden, hier kan je ook niet lichamelijk tolerant voor worden, alhoewel je misschien wel een beetje dat zo kan ervaren, maar je blijft je wel lekker voelen iedere keer dat je het doet.

Peace
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Oja en het ontspant ook nog eens je spieren.
Ik zou bij een goed aangeschreven coffeeshop vragen wat het meest geschikt is voor jou
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde

Cannabis gebruik heeft zeker wel een aantal fysiologische (lichamelijke) effecten.
Het verhoogd je hartslag en kan grote invloed hebben op je bloeddruk.

Cannabis combineren met medicijnen, zeker de soorten waar we nu over praten zoals antidepressieva, benzodiazepines en opiumlike pijnstillers kan erg gevaarlijk zijn.
Raadpleeg dan ook altijd een huisarts.

Smoken, een jointje is voor veel goed, maar geen reddingsmiddel op alles.
Er treed wel lichamelijke en psychische tolerantie op, en er zitten meer risicos's aan het gebruik van cannabis dan dat jij denkt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."