#1
Ik slik standaart 's ochtends 100mg tramadol, s middags 50mg en s' avonds weer 100mg tramadol. Daarbij nog 3 x daags 5mg diazepam. s avonds 600mg sroquel en voor het slapen gaan 10mg zolpidem. Daarnaast voor zn rivotril druppels (tegen aanvallen). Nu ben ik nogal van het proberen om me wat lekkerer te voelen
. Heeft er iemand nog wat tips? Van oxycontin werd ik euforisch maar die heb ik niet meer. Wel heb ik nog wat morfine 10mg enfentanyl 25 pleisters liggen. Dus heb ik genoeg in huis om er wat leuks van te maken, maar hoe
. Ik merk niks van wat ik standaart in neem. Mijn tollerantie is mega hoog. Ze krjgen me zelfs niet meer weg met een roes in het ziekenhuis. De laatste keer dat ik een onderzoek en een ingreep die niet onder narcose gedaan kon worden kreeg kreeg ik 5mg dormicum en 5mg morfine via ht infuus. Daar reageerde ik niet op. Na 15mg dormucum en 20mg durfde de arts mij niet meer te geven.
Ik wi graag weer dat euforische gevoel hebben maar ben aan de andere kant bang om een overdosis binnen te krijgen aangezien ik al zoveel slik
.
Iemand tips

. Heeft er iemand nog wat tips? Van oxycontin werd ik euforisch maar die heb ik niet meer. Wel heb ik nog wat morfine 10mg enfentanyl 25 pleisters liggen. Dus heb ik genoeg in huis om er wat leuks van te maken, maar hoe Ik wi graag weer dat euforische gevoel hebben maar ben aan de andere kant bang om een overdosis binnen te krijgen aangezien ik al zoveel slik
.Iemand tips
