Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu had ik laatst na een acidtrip ginseng geprobeert Met een heel vaag effect het maakte me actief en me bloedstroomde wel beter door mn lichaam maar inplaats van dat het me(zo als normaal) Helder en scherp maakte Maakte het me alleen maar vager alsof de verstrooitheid uit me werd gewringt Nu weet ik dat het vrij riskant is maar ben ik tog wel heel nieuwsgierig naar ginseng en paddos aangezien ik dit laatst las : http://www.nu.nl/wetenschap/2722347/wer ... zocht.html momenteel doe ik zowiezo niet dit soort dingen maar ik was benieuwd of er iemand is die er ervaring heeft met dit(Of met andere dingen in combinatie met ginseng) Of iemand die me duidelijk kan uitleggen waarom dit een groter afrader is"
"Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde Het liefst inderdaad stoppen met zoveel mogelijk van de medicatie die je gebruikt En gewoon dingen toen die elk gezond mens gelukkig maakt: Sporten gezond eten leuke dingen etc. En veel eten wat l-tryptofaan bevat nuttige"
"Pim070 zei: 2cb Klik om te vergroten... eindelijk iemand die het snapt"
"Mischien spuit hij haarlak over knipafval of over gruis of whatever maar wat doet het er toe als jij denkt dat er iets over heen zit rook je het tog lekker niet of is verslaving sterker dan jij"
"Probeerenleer zei: Dat is eigenlijk m'n vraag... Wanneer komt het terug, hoeveel kan ik nemen zonder dat de eerste uren niet meer terug komt... Dank! Klik om te vergroten... Koop maca neem niet teveel in 1x en bouw het gebruik op dan hoef je je hier niet meer druk over te maken al helemaal niet als je het neemt voor je aan de pep gaat"
"ADutchNightmare zei: Hoeveel dagen wordt aangeraden om te pre-loaden en afteren met 5 htp? Nou de hoofdvraag. XTC rustpauze 2 a 3 maanden. Kan je deze rustpauze verkorten als je gezond eet? Kipfilet Banaan Appel Vitamine C Voldoende vocht Etc. Ook wil ik graag weten hoe het zit met bijdoseren. Thunderdome 2 speakers gekregen. 1 door de helft en na 3/4 uur kom ik op een drempel terrecht, de pil wilt niet inslaan. Nam er achteraan nog een halfje en toen ging het goed. Heb deze pil 4 uurtjes gevoeld helaas...Ik ben wel echt super hard gegaan. Toen heb ik eigenlijk als waar half uurtje pauze gehad en toen de weer de andere speaker gebroken door de helft. Nu voelde ik mij niet gek enzo, ik was heel serieus. Wist wat ik deed alleen bleef ik wel hakken. Later nog halfje en toen kreeg ik kramp enzo maar trok snel weg, nog steeds geen verschil. Hoe kan ik de hele avond dat gekke bekkentrekkerij krijgen en dat dom lullen/raar doen? ? Klik om te vergroten... Pompoenpitten heb ik me wijs laten praten ze voelen ook vergelijkbaar op me maag(Als ik veel eet ervan) met l tryptophaan"