Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heel veel medicijn gebruik, hoe toch nog euforisch worde ik heb ook dat probleem dat ik niet meer eforie krijg. ik slik al een lange tijd bromozepam (lexotan) rohypnol, dat samen met dalfangan codine. maar ik met er meer dan 5dalfagans nemen voor ik iets voel"