Sorry voor hele late reactie, kom hier niet zo vaak. Neen eerder aan de tengere kant, 176cm en 65kg, pak eigenlijk zelfde hoeveelheid dan bij gewone xtc dosis. Maar na verder onderzoek blijkt dat is eigenlijk veel te hoog is? Ben voor de rest ook geen speed gebruiker, lang geleden ooit eens, maar ben niet zo voor dingen dingen langs mn neus. Maar mijn ervaringen met 200mg 4fmp zijn echt wel positief en ik pas de regel min 3maand zeker toe, is dit dan toch niet aan te raden, schadelijk op lange termijn? Recent nog eens 4fmp genomen op ebm feestje (dark goth elektro) en ik was wederom zeer praterig, geil, ik had iedereen lief, zalige bodyhigh en zeer alert en langer dan xtc heel wakker, maar integenstelling tot xtc, veel minder dansen, ik was geen stuiterbal doe met zn lijf geen blijf weet, nee uren filosoferen zelfs en tussendoor indd gaan op de muziek (ebm, industrial, goth). Ik vind 200mg 4fmp beter dan 200 à 250mg xtc. Nadelen zijn er minimaal, buiten de gekende witte tong, nog wijdere pupillen en het plasprobleem. En niet kunnen slapen dat wel, maar geen nood, heb me bij vrienden thuis nog uren met de katten geamuseerd terwijl zij nr dromenland probeerden gaan en die dagen erna no probs. Volgende dag gewoon hele dag (zondag) chillen in zetel let filmpjes n muziek, wat chatten, weinig eten dat wel, wat fruit, meer niet. Ook heb ik zondagavond een 5htp (400mg) ingenomen.
Daarna ook gewoon terug werken en gewoon kunnen slapen. Maar nu ben ik toch ergens, bang zou ik niet zeggen, maar nieuwsgierig ongetust naar de korte en langetermijneffecten van mijn gebruik van 200mg 4fmp? Hopelijk snel reactie (oké tis ne goede dat het zegt)
Ik mag hopen dat je groot of zwaar bent met deze doseringen