Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"straatmadelief zei: Ik heb na speed een veeel ergere emotionele dip dan na xtc. Zou 4fmp dan nog wel aan te raden zijn voor mij aangezien het een amfetamine of aanverwant is.. Klik om te vergroten... Ik vraag mij hetzelfde af.. Ik ben een week compleet waardeloos na één avondje speed. De omschrijving van de effecten, en vooral de minieme nasleur die je bij 4fmp gebruik schijnt te hebben, spreken mij ook erg aan! Klopt het dat 4fmp vanaf 1 april niet meer legaal te krijgen is? Dat zou wel weer erg jammer zijn.. Mod edit : Geen links naar sites waar men RC's kan bestellen svp zie forumrgels Heb je link vervangen naar een meer gedetailleerd en accuraat artikel erover"