Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrecreatieve dosering oxycontin???

recreatieve dosering oxycontin???

20 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan moet je wel behoorlijke tolerantie hebben ja.

1 pilletje 10mg geslikt gaf mij een high die vergelijkbaar was met een stevige hash-olie joint.
2,5 pilletje, 25mg werd ik ziek van als een hond.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
ff me bovenstaande post rechtzetten...
oxyconton moet oxycontin zijn ( heb nog eens naar de verpakking gekeken ) .
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben op een voorraadje oxycontin gestuit en nou is mijn vraag: wat is een goede recreatieve dosering voor iemand met een redelijke opiaattolerantie???
S
Salvia BerluscrazyLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 X 5mg crushen en opsnuiven. Trek je dat goed dan kun je in een volgende sessie meer nemen.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vond het erg tegenvallen zelfs met 100 mg gecrushed in 1 keer slikken vond ik het tegenvallen helaas
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou beginnen met 10mg crushen en snuiven, maar 15mg moet ook wel te doen zijn. Overigens vind ik zelf maar heel weinig aan oxycontin. Word er alleen maar loom en verdoofd van, de euforie waar iedereen over spreekt blijft bij mij achterwege. Opiaten en downers zijn echt men ding niet...
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#8
speedjunky69 zei:
valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....
Klik om te vergroten...




TOT DE DAG KOMT DAT JE (ZELFS MET 1 X IN DE WEEK)STRONTZIEK WORDT...KAPPEN MAN VOOR JE ER OOK 20 JAAR VAN JE LEVEN MEE WEGSMIJT.. :smilingimp:
NEEM DE TIJD HIER OVER NA TE DENKEN EN SUCCES EN GELUK IN JE LEVEN
GROET DE REIZIGER :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze mag naar de farmaceutische drugs.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#10
speedjunky69 zei:
valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....
Klik om te vergroten...
Dat is toch ook best veel? Ik denk dat je wel aardige tolerantie kunt opbouwen van 1x heroine in de week? Heb je trouwens niet de hele week tussen 2x in cravings die steeds erger worden elke keer als je het doet? Ik vind het ook lekker en het lijkt vrij onschuldig maar het zit dagen erna nog wel dagen in m'n hoofd.

Over Oxycontin: heb paar weken geleden 10mg oraal genomen. Het gaf een lichte ontspannen opioide roes. Best chill maar niet bijzonder, al is dit natuurlijk ook wel een lage dosering.
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is die Oxyconton moeilijk te verkrijgen. Het is toch dé benzo van Amerika.
L
Lucie199Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Modknip; geen prijzen of vragen naar illegale stoffen!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morfine is dit toch? Of oxycodone?

Ik vond 10 mg oxycodone nasaal met 0 opiatentollerantie erg fijn.
Morfine, geen idee. Zou 2 keer zo slap zijn als oxycodone, dus ga voor 5 mg.

Ik heb zelf altijd 5 mg morfine voor het geval ik extreme pijn zou hebben; Bijvoorbeeld als ik van de trap zou vallen en iets zou breken, een messteek zou krijgen of zoiets dergelijks, maar ik wil geen sterke opiaten recreatief gebruiken.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik bevond dat 15mg oxycodone oraal goed te handelen was, waar 20, toen ik 5mg bijgenomen had resulteerde in misselijkheid, kotsen, maar erna wel een hele heftige ervaring die ik zelfs een trip kan noemen. Opiaatvisioen ofzo. Als mensen het interessant vinden, heb er een tripreport van, heb t alleen niet online gezet.

ps. oxycontin is een merknaam voor pijnstillers die oxycodone bevatten. MS (morphine sulfate) contin is morfine.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
daarstraks me oma uit het ziekenhuis gaan halen en ze had oxyconton (morfine pillen werd haar verteld)meegekregen, nu had ik daar al wel eens iets over gehoord op tv, dit waren mensen die dat pilletje aan het chinezen waren....?

kan dit? of heb ik me van middel vergist?

ga het niet proberen, ben gewoon nieuwsgierig...

alvast bedankt, groetjes
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oxycontin heb je ook in 40mg tabletten en die zijn zonder tolerantie meer als voldoende voor 4 uur lekker chill. Maar ze zijn ook zo verslavend en duur! :P
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb 2 zwaar overspannen schoudees en ik stik van de pijn heb dit weekend tramadol met diasepam gepakt de pij ging langzaam weg maar wel pas naar 200mg tramadol. Is oxycodon veel sterker dan tramadol. Ik heb op tv wel de reportage gezien bij drugs inc maar in lagere dosering ben je dan nog in staat om te werken? Ben wel vaak nog duf de volgende dag van diazepam. En wat voel je dan precies van tramadol voel ik totaal geen eurforie. Het stilt de pijn een beetje. Valium voelt de day after beter dan de dag zelf is dat altijd zo?
N
Nobody26Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nobody26 zei:
Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.
Klik om te vergroten...

Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is.
Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd :)

Peace
N
Nobody26Lid
01-01-2024, 00:00
#20
25tolife zei:
Nobody26 zei:
Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.
Klik om te vergroten...

Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is.
Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd :)

Peace
Klik om te vergroten...
ik heb de : 30 tabletten met verlengde afgifte
dus de verkeerde dus :P zie geen XR ergens staan.

Haha ja daar is het eigl ook bedoeld voor :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."