#1
ik heb de : 30 tabletten met verlengde afgifte25tolife zei:Nobody26 zei:Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.
Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is.
Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd
Peace
dus de verkeerde dus :P zie geen XR ergens staan.
Haha ja daar is het eigl ook bedoeld voor