#1
Ik weet niet hoe het zit in België, maar in Nederland wordt niets wat betreft medische gegevens doorgegeven zonder dat je daar toestemming voor geeft.
In principe had de psychiater om toestemming moeten vragen om die informatie te delen.gandwarf777 zei:Toen ik laatst bij mijn huisarts was voor astmatische klachten zag ik in hun computer al mijn medicijnen van de psychiater staan, die in principe niet verbonden is aan mijn huisarts.
Ik denk dus wel dat alles gedeeld word :P
Deamon zei:In principe had de psychiater om toestemming moeten vragen om die informatie te delen.gandwarf777 zei:Toen ik laatst bij mijn huisarts was voor astmatische klachten zag ik in hun computer al mijn medicijnen van de psychiater staan, die in principe niet verbonden is aan mijn huisarts.
Ik denk dus wel dat alles gedeeld word :P
Deamon zei:Ik weet niet hoe het zit in België, maar in Nederland wordt niets wat betreft medische gegevens doorgegeven zonder dat je daar toestemming voor geeft.


Datwel zei:Aha, een gezwel in je hoofd, dat verklaart een hoop.
Vertel anders nog even hoeveel je bij de apotheek kan ophalen, ik ben het even vergeten...
![]()
![]()
![]()

da_pj zei:Datwel zei:Aha, een gezwel in je hoofd, dat verklaart een hoop.
Vertel anders nog even hoeveel je bij de apotheek kan ophalen, ik ben het even vergeten...
![]()
![]()
![]()
Is dit vriendelijk bedoeld of een sarcastische gemene opmerking?
Ik hoop het eerste natuurlijk zou anders ziek zijn om hiermee te lachen!
Ben chronische pijnparient en ben in behandeling in de pijnkliniek. Moet binnenkort terug een MRI doen en mss terug ook een EKG.
Heb zelf een voorschrift voor abstral 800mcg het zwaarste....of wil je er een foto van mss?? Ook neem ik oxynorm instant 20mg zuigtablet om op de tong te smelten.
Qua benzo's krijg ik elke maand :
6 dozen flunitrazepam 1mg
4 dozen halcion 0.25mg
en 1 pot rivotril 2mg + mijn vriendin krijgt dan ook nog andere benzo's (valium,xanax bars,flurazepam)
.......................
Sorry als ik je reply verkeerd heb opgevat....MAAR ANDERS GEEN PROBLEEM OM MET FOTO'S te bewijzen hoor ook al hoef ik dat niet.
fijne avond iedereen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."