Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is gewoon een community van mensen die 1 ding gemeen hebben: drugs. Het is maar logisch dat die mensen ook andere interesses hebben, zou maar zielig zijn anders ook Klik om te vergroten... Sex werkt ook verslavend, er komen trouwens erg veel neurotransmitters (zoals oxytocine) vrij in de hersenen die potenter zijn dan al dat spul dat je inneemt."
"Poppers. Cocaïne zou ook wonderen doen of is dat een fabeltje ?"
"Een leuk proefje om de kristalvorm te zien is omkristallisatie met methanol, oplossen in methanol en dan verwarmen onder reflux, de kleurstof is dan het vast bezinksel en moet je warm affiltreren. Als je het dan lange tijd in een bekerglas laat staan dan verdampt de methanol geleidelijk en krijg je na lang wachten het product in kristalvorm. Het smeltpunt zou rond de 188°C liggen. Voor chemici wordt dit allemaal best interessant, hier heb je al een artikel en dat kan kloppen: http://www.lgcstandards.com/WebRoot...athPartDocuments/ST-WB-CERT-1519718-1-1-1.PDF Wat de oplosbaarheid van flubromazepam betreft weet ik dat het oplosbaar is in polaire aprotische solventen, zoals DMSO. Dan weet je of het echt is en wat er echt in die pillen zit. Het na extractie naar een labo sturen en vragen om het smelttraject te testen kost ongeveer 30 euro. (best even navragen) PAM = Positive Allosteric Modulator (heeft met de reversibele ligand receptor bindingsaffiniteit te maken op de GABA alpha subunits) PS Dit wordt verkocht om het eigenlijk op proefdieren te testen via injectie, doe dit niet bij jezelf: het heeft éénmaal tot permanente blindheid geleid !!! Ben overgens benieuwd of het sneller of beter werkt in oplossing, terug over naar Fool"
"Fool zei: Ik merk bij flubromazepam echt een omslag in het type effect dat je merkt, je merkt wel vrij snel dat je onder invloed bent en moe bent en pas na enkele uren wordt ik minder versuft en euforischer. Denk niet dat dat komt omdat het traag opgenomen wordt. Klik om te vergroten... Dat kan ik bevestigen, na enkele uren is de werking angstremmend en eerder een gevoel van blijheid. Ik denk dat het ook op dopaminereceptoren aangrijpt, dan zal er meer van nemen (bijvoorbeeld bij Insomnia) het tegengesteld effect hebben. De ideale dosis is 6 mg flubromazepam. Maximale dosis is 8 mg. Bij teveel gebruik betaal je meer maar blijft het effect hangen op die 8 mg. Een day after gevoel heb ik nooit gehad, wel de angstremmende werking."
"Hoe zit het trouwens met het libido na inname ? Zelf is het voor mij wat te duur in vergelijking met de prijzen van gewone mdma of amfetamine. Amfetamines zijn niet aan te bevelen voor mensen met epileptische episodes of te hoge transaminases (vb. bij gebruik roaccutane) !!!* *Dan is de politie blij dat ze geen jonge kerel uit de gracht moeten vissen na een auto ongeval. Take Care zou ik zeggen."
"Misselijk ben ik er nog nooit van geweest. Als de paddenstoelen volledig droog zijn kan je heel wat nare effecten vermijden. Gewoon verpulveren en op de radiator leggen. 3,5 g is meer dan voldoende voor een beginner. Omdat het invloed heeft op je brein moet alles weer in balans komen. Mijn mening is dat er minstens 2 maand moet tussen zitten, dat is niet altijd even makkelijk. Als je nu al tot de limiet gaat, dan heb je er tientallen jaren later helemaal niks meer aan. Gebruik het steeds op een lege maag, anders... Na 45 minuten toch eten, ook al heb je geen hongergevoel meer. Iets dat er altijd ingaat zoals een heerlijke pizza. De setting moet kalm en zorgeloos zijn. Maar dat was even off topic. Lege capsules kan je gewoon kopen voor de gedroogde paddo's. Pocket weegschaal kost ook bijna niks en gaat vele jaren mee. Opgepast: zorg ervoor dat je de volgende dag niks moet doen, de focus is volledig weg en geeft een roes met vaak hoofdpijn. Ten slotte: er zijn personen die van paddo's niks voelen, bij andere personen werkt het wel goed. Kort: 1. Lege maag dan wat lekkers eten 2. Droge paddenstoelen 3. Laagst mogelijke dosering gebruiken"
"Zorg voor een rustige plek en een paddo die wat beter bij je past. Een thee van mexicana (3 - 6g) is fijn voor een beginner, op een lege maag drinken en na een uurtje een pizza eten. 11g is te hoog gegrepen voor een beginner, niemand wil een airhead de volgende dag lijkt me. Visuals heb ik in bed met mijn ogen dicht"
"Ik heb in de tuin zeer veel Alsem staan, waarvan Absinthe wordt gebrouwen. Ik kan alleen geen nuttige info vinden over de effecten en het gebruik van Absint, wat is jullie ervaring ?"
"Deze vraagstelling is te vaag om er een antwoord op te kunnen geven: ik weet niet welke cactus het is en hoeveel / welke alcohol er gebruikt wordt. Mescaline lost weliswaar goed op in alcohol (wodka of 96% ethanol) en zou het poeder 2x met alcohol extraheren voor een optimaal resultaat. Uiteindelijk blijft er een groot deel achter na het extractieproces. Je kan er een soort thee van zetten en het poeder met een koffiefilter na de twee extracties filteren. Tijdens de eerste extractie laat je het cactuspoeder best een paar dagen bezinken. (de koffiefilter absorbeert heel wat mescaline en dat ben je dan kwijt) Veel succes, Schizo"
"Uiteindelijk blijft er een groot deel achter na het extractieproces Klik om te vergroten... Sorry voor de dubbelpost, maar deze zin is een beetje onduidelijk. Ik bedoel: uiteindelijk blijft er veel vast poeder achter na het extractieproces. Maar bijna alle mescaline is dan wel geëxtraheerd. Verder opzuiveren kan best via langzame herkristallisatie."