Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen kater na 800 (+) mg Mdma

Geen kater na 800 (+) mg Mdma

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dunnetjess33 zei:
Jammer dat je het al verpest hebt voor jezelf. Misschien dat een heel lange tijd niks nemen het gevoel weer enigszins kan terug geven maar zoals Psychedelibee al zegt is de kans er dat het niet meer komt. Een half jaar minimaal niks van serotonine drugs nemen kan zelfs nog te kort zijn.
Ik zou er bijna een moord voor plegen om het beginnersgevoel weer terug te krijgen maar helaas is dat echte magie ook al weg na jaren.
Klik om te vergroten...
Geen verwachtingen erbij hebben kan wonderen doen. Met denken dat de magie sowieso verdwijnt na x (no pun intended) aantal keren, zorg je er natuurlijk ook sowieso voor dat je het niet meer krijgt. Ik denk ook even aan die hypnotiseurs die je eerdere ervaringen kunnen laten herbeleven. Ooit eens een filmpje gezien dat iemand gewoon het mdma gevoel weer had en dat ook nog eens zonder mdma. It's all in your mind...

De magie kan zeker blijven of terugkomen ben ik van mening. Je geloof dat het niet kan kan weleens sterker zijn dan je denkt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik het al heel erg lang. Ik heb in 2007 mijn eerste x gehad en daarna jaarlijks zo een 1 a 2 keer per jaar, een enkele keer 3x per jaar. Dan zit ik als je grof rekent op zo een keer of 20 totaal. Ik heb ook zelden of nooit andere harddrugs gebruikt in die tijd. Ook soms bijna een jaar tussen gebruik gehad. Ik denk dat je "magie" dan sowieso minder wordt. Hoe je mindsetting ook is. Natuurlijk zal dat schelen of je die 20x gebruik in 10 jaar doet of dat je die 20x gebruik in een paar jaar tijd doet. Het is nog steeds echt super geweldig maar de echte echte begin magie is weg.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Ik gebruik het al heel erg lang. Ik heb in 2007 mijn eerste x gehad en daarna jaarlijks zo een 1 a 2 keer per jaar, een enkele keer 3x per jaar. Dan zit ik als je grof rekent op zo een keer of 20 totaal. Ik heb ook zelden of nooit andere harddrugs gebruikt in die tijd. Ook soms bijna een jaar tussen gebruik gehad. Ik denk dat je "magie" dan sowieso minder wordt. Hoe je mindsetting ook is. Natuurlijk zal dat schelen of je die 20x gebruik in 10 jaar doet of dat je die 20x gebruik in een paar jaar tijd doet. Het is nog steeds echt super geweldig maar de echte echte begin magie is weg.
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik. Beetje catch 22. Want vanuit die mindset bekeken is het natuurlijk onmogelijk.

Die magie van de eerste keer heeft natuurlijk ook veel te maken met dat het nieuw is. Je wist niet dat zo'n gevoel van vrijheid mogelijk was en nu ervaar je het ineens. Maar wat zo mooi aan het leven is, is dat je het kunt leven alsof elk moment weer helemaal nieuw is. En dat bedoel ik niet op een of andere spreekwoordelijke romantische manier, maar echt: gewoon doen alsof het de eerste keer is.

In je achterhoofd houden dat je een voorraadje serotonine hebt opgebouwd over 2, 3 maanden en dat dat zo dadelijk wordt aangesproken helpt ook niet echt. Ik bedoel, dat mag allemaal zo zijn wetenschappelijk bekeken hoor, maar het is nogal een buzzkill vind ik zelf. Het wordt er niet spontaner op op die manier. Zelf geloof ik niet dat de magie ofwel van de mdma ofwel van een chemisch proces in je hersenen komt en voila: daar is de magie weer. De magie zit hem imo nou juist in het vergeten van het verleden en alles weer ervaren alsof het nieuw is. Het leven zelf is magisch op die manier, mdma maakt het alleen wat makkelijker om het zo te zien.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dunnetjess33 zei:
Ik gebruik het al heel erg lang. Ik heb in 2007 mijn eerste x gehad en daarna jaarlijks zo een 1 a 2 keer per jaar, een enkele keer 3x per jaar. Dan zit ik als je grof rekent op zo een keer of 20 totaal. Ik heb ook zelden of nooit andere harddrugs gebruikt in die tijd. Ook soms bijna een jaar tussen gebruik gehad. Ik denk dat je "magie" dan sowieso minder wordt. Hoe je mindsetting ook is. Natuurlijk zal dat schelen of je die 20x gebruik in 10 jaar doet of dat je die 20x gebruik in een paar jaar tijd doet. Het is nog steeds echt super geweldig maar de echte echte begin magie is weg.
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik. Beetje catch 22. Want vanuit die mindset bekeken is het natuurlijk onmogelijk.

Die magie van de eerste keer heeft natuurlijk ook veel te maken met dat het nieuw is. Je wist niet dat zo'n gevoel van vrijheid mogelijk was en nu ervaar je het ineens. Maar wat zo mooi aan het leven is, is dat je het kunt leven alsof elk moment weer helemaal nieuw is. En dat bedoel ik niet op een of andere spreekwoordelijke romantische manier, maar echt: gewoon doen alsof het de eerste keer is.



In je achterhoofd houden dat je een voorraadje serotonine hebt opgebouwd over 2, 3 maanden en dat dat zo dadelijk wordt aangesproken helpt ook niet echt. Ik bedoel, dat mag allemaal zo zijn wetenschappelijk bekeken hoor, maar het is nogal een buzzkill vind ik zelf. Het wordt er niet spontaner op op die manier. Zelf geloof ik niet dat de magie ofwel van de mdma ofwel van een chemisch proces in je hersenen komt en voila: daar is de magie weer. De magie zit hem imo nou juist in het vergeten van het verleden en alles weer ervaren alsof het nieuw is. Het leven zelf is magisch op die manier, mdma maakt het alleen wat makkelijker om het zo te zien.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik niet maar het zou goed kunnen. Maar vergeet niet dat zoiets erg moeilijk is en niet voor iedereen weggelegd. Om je open en met je mind om te turnen. Althans, ik vind dat verrekte moeilijk als control freak.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begrijp je hoor, hier ook een contolfreak. :wink: Althans, mijn persoonlijkheid neigt die kant op. In de kern ben ik geen controlfreak en ik ben ervan overtuigd dat niemand dat is.

Of het moeilijk is hangt er vanaf hoe moeilijk je het maakt. Controlfreaks kunnen het zichzelf natuurlijk heeel moeilijk maken, maar goed: bén je echt een controlfreak of heb je de neiging om controlfreak gedrag te vertonen? En mdma kan je nou juist makkelijk over die drempel laten gaan. Merk je 1 keer dat je prima weer de magie kan ervaren, puur doordat je je verwachting (ofwel positief of negatief) opgeeft, dan is het makkelijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien ben je niet in staat om liefde te voelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ik begrijp je hoor, hier ook een contolfreak. :wink: Althans, mijn persoonlijkheid neigt die kant op. In de kern ben ik geen controlfreak en ik ben ervan overtuigd dat niemand dat is.

Of het moeilijk is hangt er vanaf hoe moeilijk je het maakt. Controlfreaks kunnen het zichzelf natuurlijk heeel moeilijk maken, maar goed: bén je echt een controlfreak of heb je de neiging om controlfreak gedrag te vertonen? En mdma kan je nou juist makkelijk over die drempel laten gaan. Merk je 1 keer dat je prima weer de magie kan ervaren, puur doordat je je verwachting (ofwel positief of negatief) opgeeft, dan is het makkelijk.
Klik om te vergroten...

Makkelijk... Nou zo klinkt het niet hoor. :tearsofjoy: Maar bedankt voor de uitleg en informatie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is even uitstellen van het geloof dat het moeilijk is. In die periode van uitstel is er alleen kans om te zien dat het makkelijk is. Vervolgens is het een kwestie van die periode van uitstellen langer maken.

Maar omdat ik ook een controlfreak "ben", weet ik precies hoe moeilijk het lijkt hoor. :wink: Controlfreaks kunnen het zichzelf onmogelijk moeilijk maken. Maar daarom zijn zij het ook die hier het meest baat bij hebben en de meeste kans om door te zetten. Niets zo motiverend als lijden aan dwangneuroses. :P

We zijn denk ik ook allemaal wel controlfreaks in meer of mindere mate. Apart dan toch dat iets als mdma als zo fijn wordt ervaren door de meesten. Blijkbaar willen we toch niet echt controle.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Het is even uitstellen van het geloof dat het moeilijk is. In die periode van uitstel is er alleen kans om te zien dat het makkelijk is. Vervolgens is het een kwestie van die periode van uitstellen langer maken.

Maar omdat ik ook een controlfreak "ben", weet ik precies hoe moeilijk het lijkt hoor. :wink: Controlfreaks kunnen het zichzelf onmogelijk moeilijk maken. Maar daarom zijn zij het ook die hier het meest baat bij hebben en de meeste kans om door te zetten. Niets zo motiverend als lijden aan dwangneuroses. :P

We zijn denk ik ook allemaal wel controlfreaks in meer of mindere mate. Apart dan toch dat iets als mdma als zo fijn wordt ervaren door de meesten. Blijkbaar willen we toch niet echt controle.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp het aan ene kant wel maar aan de andere kant niet. Het gaat mij een beetje te diep zeg maar. Wel erg bedankt voor de info en adviezen. :wink:
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
De kans is groot dat je het love gevoel nooit meer zo terug krijgt als het was, ook na lang wachten niet. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet deels kan terug komen en je er nooit meer van kan genieten, maar het echte speciale van xtc krijg je waarschijnlijk niet meer terug.
Klik om te vergroten...

Deels ben ik het met je eens hoor, maar het love gevoel krijg je voor een heel groot deel echt wel weer terug als je bijvoorbeeld er een jaar of 2 mee gaat stoppen. Had het ook flink misbruikt en had ook geen love gevoel meer. Na 3 jaar gestopt geweest, had ik weer een pilletje geprobeerd en het love gevoel kwam weer helemaal terug, net als bij de eerste keer.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mercedesz zei:
Deels ben ik het met je eens hoor, maar het love gevoel krijg je voor een heel groot deel echt wel weer terug als je bijvoorbeeld er een jaar of 2 mee gaat stoppen. Had het ook flink misbruikt en had ook geen love gevoel meer. Na 3 jaar gestopt geweest, had ik weer een pilletje geprobeerd en het love gevoel kwam weer helemaal terug, net als bij de eerste keer.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er echt aan in hoeverre je het hebt misbruikt.
Als je het moment bereikt dat ie niet meer werkt op dag 7.
Als je het punt bereikt dat je na een hele pil niks meer voelt tijdens misbruiken.
Is het zo goed als te laat.

Ontopic 800 mg MDMA geen commentaar nodig belachelijke hoeveelheid.
In 8 uur ook chapeau.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#12
VlotteSpeed zei:
Dat ligt er echt aan in hoeverre je het hebt misbruikt.
Als je het moment bereikt dat ie niet meer werkt op dag 7.
Als je het punt bereikt dat je na een hele pil niks meer voelt tijdens misbruiken.
Is het zo goed als te laat.

Ontopic 800 mg MDMA geen commentaar nodig belachelijke hoeveelheid.
In 8 uur ook chapeau.
Klik om te vergroten...

De één krijgt het wel, de ander niet. Is van persoon tot persoon verschillend. Bij sommige mensen die het hebben misbruikt, komt het normale MDMA gevoel wel weer terug na een paar jaar stoppen en bij sommige komt het misschien wel nooit meer terug. @Ontopic , het is inderdaad een belachelijke hoeveelheid MDMA wat je tot je toegenomen hebt. En 4 pillen zegt niks. Ze zeggen zo vaak dat het zoveel mg is, terwijl het in werkelijkheid anders blijkt te zijn. Als je ze niet laat testen, weet je ook niet wat je tot je hebt genomen. Daarbij, kan het ook zeer zeker levensgevaarlijk om zo maar 4 pillen naar achteren te werken want het kan in totaal 400 mg zijn 800 of 1000 zijn, maar dat weet je dan niet. Het heeft ook geen enkel nut om bij te pakken als je het zo zwaar misbruikt want op een gegeven moment heeft bijpakken helemaal geen zin, want daar merk je toch niks van en dat kan heel gevaarlijk zijn! En inderdaad heb je kans dat je misschien wel nooit meer het normale MDMA gevoel zal krijgen.

@Ontopic: gebruik je nog steeds MDMA? En voel je daar nu nog wel wat van?
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spacebeas123 zei:
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst in 2,5 maand weer ztc gebruikt, groene Rolexen van 220 mg, in totaal 4 stuks verdeeld over 8 uur. Belachelijk veel inderdaad, maar nu komt het gekke, ik had totaal geen love - gevoel (...)
Klik om te vergroten...
[ ] Gek
[X] Derp

Exceptional Insight zei:
Misschien ben je niet in staat om liefde te voelen.
Klik om te vergroten...
Ik mis deze man... :tilttearlaugh:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jaaaaa EI missen we zekers!
S
Spacebeas123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jow,

Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst in 2,5 maand weer ztc gebruikt, groene Rolexen van 220 mg, in totaal 4 stuks verdeeld over 8 uur. Belachelijk veel inderdaad, maar nu komt het gekke, ik had totaal geen love - gevoel, ik was wel een beetje vaag, maar ook dat viel tegen. Ik voelde alleen een beetje een warm gevoel in mijn buik en ik had mega pupillen, ik zou bijna denken dat de pillen niet werkte.

Nu heb ik de dag van gebruik niet geslapen, dit heb ik pas zaterdagavond gedaan om 23.30 en zondagmorgen was ik om 10 uur weer springwakker, zonder kater oid. Ook nu heb ik nog geen kater gehad , iemand enig idee hoe dit komt ? Of moet ik bang zijn dat de dip nog gaat komen?
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je de pillen laten testen of getest met testkit? Dit klinkt meer als speed.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien heb je voor die 2,5 maand pauze die je nam, wel veel en vaak gebruikt? Met 4 pillen van 220 moet je echt wel wat merken als er MDMA in zit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dunnetjess33 zei:
Misschien heb je voor die 2,5 maand pauze die je nam, wel veel en vaak gebruikt? Met 4 pillen van 220 moet je echt wel wat merken als er MDMA in zit.
Klik om te vergroten...
Dan zou je wel wat moeten merken inderdaad, maar geen love gevoel in ieder geval.

Heb je het inderdaad hiervoor wel vaak gebruikt of gebruik je vaker dit soort belachelijke doseringen spacebeas? Zoveel mdma gaat je niks brengen, behalve nu een kater of wellicht in de toekomst hersenbeschadiging.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#19
''me pillen werken niet, laat ik er 4 tikken''
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
kokosmakroon900 zei:
''me pillen werken niet, laat ik er 4 tikken''
Klik om te vergroten...
Logica is ver te zoeken inderdaad.

Laat je spullen testen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."