#1
Geen verwachtingen erbij hebben kan wonderen doen. Met denken dat de magie sowieso verdwijnt na x (no pun intended) aantal keren, zorg je er natuurlijk ook sowieso voor dat je het niet meer krijgt. Ik denk ook even aan die hypnotiseurs die je eerdere ervaringen kunnen laten herbeleven. Ooit eens een filmpje gezien dat iemand gewoon het mdma gevoel weer had en dat ook nog eens zonder mdma. It's all in your mind...Dunnetjess33 zei:Jammer dat je het al verpest hebt voor jezelf. Misschien dat een heel lange tijd niks nemen het gevoel weer enigszins kan terug geven maar zoals Psychedelibee al zegt is de kans er dat het niet meer komt. Een half jaar minimaal niks van serotonine drugs nemen kan zelfs nog te kort zijn.
Ik zou er bijna een moord voor plegen om het beginnersgevoel weer terug te krijgen maar helaas is dat echte magie ook al weg na jaren.
De magie kan zeker blijven of terugkomen ben ik van mening. Je geloof dat het niet kan kan weleens sterker zijn dan je denkt.