Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee, pillen zijn niet getest, maar dezelfde pillen werkte 2,5 maand geleden wel gewoon, toen had ik er 1,5 genomen. Het klopt inderdaad dat ik xtc een langere tijd wel misbruikt heb en op jaarbasis wel iedere maand heb gebruikt ongeveer, voordat ik 2,5 maand pauze had. Ik ben dan ook bang dat het love - gevoel niet meer terug zal komen, ben van plan nu een half jaartje rust te pakken en dan een geteste pil proberen."
"Jow, Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst in 2,5 maand weer ztc gebruikt, groene Rolexen van 220 mg, in totaal 4 stuks verdeeld over 8 uur. Belachelijk veel inderdaad, maar nu komt het gekke, ik had totaal geen love - gevoel, ik was wel een beetje vaag, maar ook dat viel tegen. Ik voelde alleen een beetje een warm gevoel in mijn buik en ik had mega pupillen, ik zou bijna denken dat de pillen niet werkte. Nu heb ik de dag van gebruik niet geslapen, dit heb ik pas zaterdagavond gedaan om 23.30 en zondagmorgen was ik om 10 uur weer springwakker, zonder kater oid. Ook nu heb ik nog geen kater gehad , iemand enig idee hoe dit komt ? Of moet ik bang zijn dat de dip nog gaat komen?"