#1
Mindless zei:Het is even uitstellen van het geloof dat het moeilijk is. In die periode van uitstel is er alleen kans om te zien dat het makkelijk is. Vervolgens is het een kwestie van die periode van uitstellen langer maken.
Maar omdat ik ook een controlfreak "ben", weet ik precies hoe moeilijk het lijkt hoor.Controlfreaks kunnen het zichzelf onmogelijk moeilijk maken. Maar daarom zijn zij het ook die hier het meest baat bij hebben en de meeste kans om door te zetten. Niets zo motiverend als lijden aan dwangneuroses. :P
We zijn denk ik ook allemaal wel controlfreaks in meer of mindere mate. Apart dan toch dat iets als mdma als zo fijn wordt ervaren door de meesten. Blijkbaar willen we toch niet echt controle.
Ik begrijp het aan ene kant wel maar aan de andere kant niet. Het gaat mij een beetje te diep zeg maar. Wel erg bedankt voor de info en adviezen.