Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen kater na 800 (+) mg Mdma

Geen kater na 800 (+) mg Mdma

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Het is even uitstellen van het geloof dat het moeilijk is. In die periode van uitstel is er alleen kans om te zien dat het makkelijk is. Vervolgens is het een kwestie van die periode van uitstellen langer maken.

Maar omdat ik ook een controlfreak "ben", weet ik precies hoe moeilijk het lijkt hoor. :wink: Controlfreaks kunnen het zichzelf onmogelijk moeilijk maken. Maar daarom zijn zij het ook die hier het meest baat bij hebben en de meeste kans om door te zetten. Niets zo motiverend als lijden aan dwangneuroses. :P

We zijn denk ik ook allemaal wel controlfreaks in meer of mindere mate. Apart dan toch dat iets als mdma als zo fijn wordt ervaren door de meesten. Blijkbaar willen we toch niet echt controle.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp het aan ene kant wel maar aan de andere kant niet. Het gaat mij een beetje te diep zeg maar. Wel erg bedankt voor de info en adviezen. :wink:
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
De kans is groot dat je het love gevoel nooit meer zo terug krijgt als het was, ook na lang wachten niet. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet deels kan terug komen en je er nooit meer van kan genieten, maar het echte speciale van xtc krijg je waarschijnlijk niet meer terug.
Klik om te vergroten...

Deels ben ik het met je eens hoor, maar het love gevoel krijg je voor een heel groot deel echt wel weer terug als je bijvoorbeeld er een jaar of 2 mee gaat stoppen. Had het ook flink misbruikt en had ook geen love gevoel meer. Na 3 jaar gestopt geweest, had ik weer een pilletje geprobeerd en het love gevoel kwam weer helemaal terug, net als bij de eerste keer.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mercedesz zei:
Deels ben ik het met je eens hoor, maar het love gevoel krijg je voor een heel groot deel echt wel weer terug als je bijvoorbeeld er een jaar of 2 mee gaat stoppen. Had het ook flink misbruikt en had ook geen love gevoel meer. Na 3 jaar gestopt geweest, had ik weer een pilletje geprobeerd en het love gevoel kwam weer helemaal terug, net als bij de eerste keer.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er echt aan in hoeverre je het hebt misbruikt.
Als je het moment bereikt dat ie niet meer werkt op dag 7.
Als je het punt bereikt dat je na een hele pil niks meer voelt tijdens misbruiken.
Is het zo goed als te laat.

Ontopic 800 mg MDMA geen commentaar nodig belachelijke hoeveelheid.
In 8 uur ook chapeau.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#4
VlotteSpeed zei:
Dat ligt er echt aan in hoeverre je het hebt misbruikt.
Als je het moment bereikt dat ie niet meer werkt op dag 7.
Als je het punt bereikt dat je na een hele pil niks meer voelt tijdens misbruiken.
Is het zo goed als te laat.

Ontopic 800 mg MDMA geen commentaar nodig belachelijke hoeveelheid.
In 8 uur ook chapeau.
Klik om te vergroten...

De één krijgt het wel, de ander niet. Is van persoon tot persoon verschillend. Bij sommige mensen die het hebben misbruikt, komt het normale MDMA gevoel wel weer terug na een paar jaar stoppen en bij sommige komt het misschien wel nooit meer terug. @Ontopic , het is inderdaad een belachelijke hoeveelheid MDMA wat je tot je toegenomen hebt. En 4 pillen zegt niks. Ze zeggen zo vaak dat het zoveel mg is, terwijl het in werkelijkheid anders blijkt te zijn. Als je ze niet laat testen, weet je ook niet wat je tot je hebt genomen. Daarbij, kan het ook zeer zeker levensgevaarlijk om zo maar 4 pillen naar achteren te werken want het kan in totaal 400 mg zijn 800 of 1000 zijn, maar dat weet je dan niet. Het heeft ook geen enkel nut om bij te pakken als je het zo zwaar misbruikt want op een gegeven moment heeft bijpakken helemaal geen zin, want daar merk je toch niks van en dat kan heel gevaarlijk zijn! En inderdaad heb je kans dat je misschien wel nooit meer het normale MDMA gevoel zal krijgen.

@Ontopic: gebruik je nog steeds MDMA? En voel je daar nu nog wel wat van?
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spacebeas123 zei:
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst in 2,5 maand weer ztc gebruikt, groene Rolexen van 220 mg, in totaal 4 stuks verdeeld over 8 uur. Belachelijk veel inderdaad, maar nu komt het gekke, ik had totaal geen love - gevoel (...)
Klik om te vergroten...
[ ] Gek
[X] Derp

Exceptional Insight zei:
Misschien ben je niet in staat om liefde te voelen.
Klik om te vergroten...
Ik mis deze man... :tilttearlaugh:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaaaaa EI missen we zekers!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."