#1
Sorry to burst your bubble, bro.Spirit Wolf zei:"Hoe lang moet ik niet gebruiken zodat elke keer weer als de eerste keer is".
Dat bestaat niet.
Sorry to burst your bubble, bro.Spirit Wolf zei:"Hoe lang moet ik niet gebruiken zodat elke keer weer als de eerste keer is".
Exceptional Insight zei:Sorry to burst your bubble, bro.Spirit Wolf zei:"Hoe lang moet ik niet gebruiken zodat elke keer weer als de eerste keer is".
Dat bestaat niet.
Ik denk inderdaad dat wat het zo bijzonder maakt juist is dat je er nogal door overrompeld wordt. Alleen geloof ik wel dat je zo'n hele bijzondere ervaring zeker vaker mee kunt maken, zo lang je maar niet gaat zoeken naar een vergelijkbare of zelfs identieke ervaring. Bij mij bijvoorbeeld was de derde keer bijvoorbeeld veruit de beste ervaring met MDMA, terwijl de eerste twee ook bijzonder waren. Daar moet wel bij gezegd worden dat de setting de derde keer absoluut perfect was. Voor een goede ervaring neem je ruime pauzes en laat je de MDMA zijn werk doen. Het is denk ik ook belangrijk om niet met te hoge verwachtingen een drugservaring in te gaan, want je kunt het toch niet sturen in precies de richting die je voor ogen had.ZERO- zei:Het kan nooit zoals de eerste keer zijn, want de eerste keer weet je niet wat je overkomt. Zelfs al wacht je een jaar, je weet ergens in je herinnering hoe het voelt en wat je moet verwachten.
Ganjaman181 zei:. Laat als je ooit pep doet er een maand tussen zitten met de MDMA.
Precies, in principe zit je 72 uur na laatste inname sowieso wel veilig, vooral als je geen belachelijke dosis hebt genomen.MusicIsLife zei:Ganjaman181 zei:. Laat als je ooit pep doet er een maand tussen zitten met de MDMA.
Dit is onzin. Pep werkt op andere receptoren dan mdma. Je kunt best de ene week mdma en de week erna pep gebruiken. Na een week is de andere drug ook wel voledig uit je systeem dus dan hoef je niet bang te zijn boor neurotoxische reacties.
Sorry ik had hem even gemist. Inderdaad, Unity zegt 6 tot 8 weken als advies waarmee de schade relatief gezien binnen de perken blijft. XTC gebruik is nooit zonder risico's en in principe ook nooit zonder schade. Binnen 6 tot 8 weken is de meeste serotonine weer aangevuld. Het is echter beter om 3 maanden te wachten om het optimale herstel te benutten (niet 100%, maar zo veel mogelijk dusooscaar zei:@SmartieAndMe: Als ik het goed heb begrepen werk jij als vrijwilliger bij Unity. Wat vind jij van een pauze van zes tot acht weken? Waar baseren jullie dit advies op? Is het niet misschien beter om een pauze van drie maanden op jullie website te adviseren? Ben er wel benieuwd naar![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."