#1
Beste forumleden
Het is misschien een beetje een lang verhaal geworden, maar wil toch graag even deze 'psychose-achtige' ervaring met jullie delen.
Niet dat ik het ernstig ofzo vind maar het is gewoon nieuwsgierigheid.
Heb al behoorlijk wat ervaringen gehad met MDMA (poeder, kristallen, pilletjes) maar dit is me toch wel een beetje blijven haken.
Een paar weken terug op een hardcore festival 3 xtc pillen verdeeld over de avond (zo'n circa 8 uur) door steeds halfjes bij te pakken maar wel gelijk begonnen met een hele.
Paar weken voor het festival het voorraadje pilletjes gehaald en hebben er zelfs 2 van laten testen gewoon voor de zekerheid.
Kwamen op bijna 220mg MDMA per pil, dit lag zelfs hoger dan het welbeloofde '200' dat de dealer ons vertelde.. helemaal perfect, niet?![:smirk:]()
Door naar mijn ervaring ..
Binnengekomen op het festival gelijk naar de bar gegaan voor een flesje water en maar doorgelopen naar het toilet om de eerste dosissen naar binnen te werken.
Waren met 5 personen en namen alle 5 ook dezelfde hoeveelheid (1 pil=220mg mdma).
Na zo'n 50 minuten liep ik al tussen 4 verliefde kauwende koeien met kikkerogen maar het grappige was.. ik voelde nog helemaal niets, pas een halfuur later kwamen voor mij de eerste effecten op (tintelingen, gelukzalig gevoel, energiek)
De aankomende 2 uur gingen we erg lekker op de muziek en de sfeer in het was echt een intense beleving weer.
Toen we besloten bij te pakken raakte we onderweg naar het toilet 2 personen van de groep kwijt, dus hadden we maar met ze 3 een halfje bijgepakt.
Gelukkig een plek van te voren afgesproken voor als we elkaar kwijt raakte dus we stonden weer met ze 5 hard te gaan.
We besloten ook gewoon onopvallend tussen het publiek bij te pakken inplaats van de moeite doen om heen en weer te lopen.
Op deze manier bleven we halfjes bijpakken zo om het uur of anderhalf.
Nu.. had er in totaal al 2 naar binnen en toen we besloten om nog een keer bij te pakken, stond ik al zo waus dat me spieren elk moment konden ontploffen en zo hard waren als een sloopkogel![:sweatsmile:]()
Dus we zitten nu op 2 en een half.. (550mg mdma).
Slecht gaan kan ik hrt niet noemen maar prettig was het niet..
Bij het inkicken van dit halfje moest ik in kleine hoeveelheden kotsen (vaker gehad).
Maar hierna leek alles ineens heel anders, de partysfeer was er een beetje af voor mij.
Telkens als ik een licht inkeek leek het voor mij alsof ik voor een paar seconde ergens anders was en als ik dan wegkeek was ik weer plots op het feest, en was dan ook per direct vergeten wat ik net 'hallucineerde'.
Ik zat in me eigen wereldje en de muziek klonk voor geen meter meer.
Mijn vrienden waren aan het gaan en aan het dansen alsof het hun laatste dag in leven was terwijl ik een beetje aan het inkakken was, terwijl ik me energiek voelde alsof ik de marathon wel 3 keer kon lopen.
Ik had het gevoel alsof ik belangrijke dingen vergeten was maar kon niet op zijn plek krijgen wat.
Had het gevoel alsof alles nep was en dat mijn hele leven een grote leugen is.
Als ik mijn ogen dichtdeed voor een paar seconden en dan weer open, leek het alsof ik 2 uur weg was geweest naar een plek die ik spontaan weer vergat.
Ik was me ervan bewust dat ik dit meemaakte en door de XTC kwam en voelde me ook niet slecht erbij.
Wel had ik soms momenten dat ik voor me uit bleef staren voor enkele minuten, maar dit leken dan weer seconden.
ALLES WAS VAAG!
Ik krijg het ook niet beter uitgelegd dan dit.
Ik besloot nog een halfje bij te nemen in de hoop dat ik misschien een boost zo krijgen maar het werd erger..
3 pillen op (660mg mdma).
Vanaf hier weet ik dingen niet zo goed meer, mijn vrienden vertellen me dat ik nogal 'saai' was van de laatste 2 keer bijpakken.
Als ik terugdenk de momenten na de laatste keer bijpakken zie ik letterlijk een zwarte streep met daartussen soms een moment dat ik me herinner.
Hier herinner ik me bijvoorbeeld nog dat ik met een meisje heb gekust en dat ik pas na het kussen ook daadwerkelijk besefte dat ik met een meisje had gekust.
Ook weet ik nog dat dit meisje aan mij vroeg wat ik gebruikt had en dat ik antwoordde '10 pillen' terwijl dit niet waar was? Super beschamend! Dit leek er uit te floepen en daarna besefte ik pas dat het er maar 3 waren.
Als ik terugdenk aan zo'n herinnering lijkt het ook alsof ik aan het einde van de herinnering terug de 'zwarte streep' ingezogen word.
Verder leek het alsof ik plotseling voor me huisdeur 'wakker werd' zo'n uur na het feest met het gevoel nuchter te worden en me niet kunnen herinneren wat ik de afgelopen 3 uur gedaan heb.
Ik voelde me KUT, had nergens zin in (wat logisch is na mdma gebruik) maar het in slaap komen was een hel en een rare ervaring.
Als ik in bed lig en probeer in te slapen ga ik dingen dromen en lijk ik er ook daadwerkelijk aanwezig te zijn.
Bijvoorbeeld dat we ineens met ze alle op een parkeerplaats staan, en dan schiet je ineens weer wakker met het besef niet geslapen te hebben.
En dezs dromen lijken zo echt dat je er op dat moment ook gewoon niet van bewust bent dat je droomt en je dus ook echt denkt dat je op die plek bent.
Nogmaals: het was niet beangstigend of niet leuk, het was heel vreemd en vaag, daarom dat ik ook zo nieuwsgierig ben naar verhalen van mensen op dit forum die dit misschien ook hebben meegemaakt.
Zijn er misschien mensen die weten hoe dit komt?
Is het gevaarlijk? (Leek wel een psychose ofzo)
Verder meld ik ook nog even dat ik xtc verstandig gebruik qua hoe vaak. (hoeveelheid is een ander veehaal
)
Zitten altijd wel 2-4 maanden tussen mijn avonden op mdma.
En heb al op dezelfde hoeveelheden gezeten zonder dit vage gevoel te hebben.
Hartelijk bedankt voor het lezen van dit langdradige verhaal maar moest het toch even kwijt.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
- Bierflesje
Het is misschien een beetje een lang verhaal geworden, maar wil toch graag even deze 'psychose-achtige' ervaring met jullie delen.
Niet dat ik het ernstig ofzo vind maar het is gewoon nieuwsgierigheid.
Heb al behoorlijk wat ervaringen gehad met MDMA (poeder, kristallen, pilletjes) maar dit is me toch wel een beetje blijven haken.
Een paar weken terug op een hardcore festival 3 xtc pillen verdeeld over de avond (zo'n circa 8 uur) door steeds halfjes bij te pakken maar wel gelijk begonnen met een hele.
Paar weken voor het festival het voorraadje pilletjes gehaald en hebben er zelfs 2 van laten testen gewoon voor de zekerheid.
Kwamen op bijna 220mg MDMA per pil, dit lag zelfs hoger dan het welbeloofde '200' dat de dealer ons vertelde.. helemaal perfect, niet?
Door naar mijn ervaring ..
Binnengekomen op het festival gelijk naar de bar gegaan voor een flesje water en maar doorgelopen naar het toilet om de eerste dosissen naar binnen te werken.
Waren met 5 personen en namen alle 5 ook dezelfde hoeveelheid (1 pil=220mg mdma).
Na zo'n 50 minuten liep ik al tussen 4 verliefde kauwende koeien met kikkerogen maar het grappige was.. ik voelde nog helemaal niets, pas een halfuur later kwamen voor mij de eerste effecten op (tintelingen, gelukzalig gevoel, energiek)
De aankomende 2 uur gingen we erg lekker op de muziek en de sfeer in het was echt een intense beleving weer.
Toen we besloten bij te pakken raakte we onderweg naar het toilet 2 personen van de groep kwijt, dus hadden we maar met ze 3 een halfje bijgepakt.
Gelukkig een plek van te voren afgesproken voor als we elkaar kwijt raakte dus we stonden weer met ze 5 hard te gaan.
We besloten ook gewoon onopvallend tussen het publiek bij te pakken inplaats van de moeite doen om heen en weer te lopen.
Op deze manier bleven we halfjes bijpakken zo om het uur of anderhalf.
Nu.. had er in totaal al 2 naar binnen en toen we besloten om nog een keer bij te pakken, stond ik al zo waus dat me spieren elk moment konden ontploffen en zo hard waren als een sloopkogel
Dus we zitten nu op 2 en een half.. (550mg mdma).
Slecht gaan kan ik hrt niet noemen maar prettig was het niet..
Bij het inkicken van dit halfje moest ik in kleine hoeveelheden kotsen (vaker gehad).
Maar hierna leek alles ineens heel anders, de partysfeer was er een beetje af voor mij.
Telkens als ik een licht inkeek leek het voor mij alsof ik voor een paar seconde ergens anders was en als ik dan wegkeek was ik weer plots op het feest, en was dan ook per direct vergeten wat ik net 'hallucineerde'.
Ik zat in me eigen wereldje en de muziek klonk voor geen meter meer.
Mijn vrienden waren aan het gaan en aan het dansen alsof het hun laatste dag in leven was terwijl ik een beetje aan het inkakken was, terwijl ik me energiek voelde alsof ik de marathon wel 3 keer kon lopen.
Ik had het gevoel alsof ik belangrijke dingen vergeten was maar kon niet op zijn plek krijgen wat.
Had het gevoel alsof alles nep was en dat mijn hele leven een grote leugen is.
Als ik mijn ogen dichtdeed voor een paar seconden en dan weer open, leek het alsof ik 2 uur weg was geweest naar een plek die ik spontaan weer vergat.
Ik was me ervan bewust dat ik dit meemaakte en door de XTC kwam en voelde me ook niet slecht erbij.
Wel had ik soms momenten dat ik voor me uit bleef staren voor enkele minuten, maar dit leken dan weer seconden.
ALLES WAS VAAG!
Ik krijg het ook niet beter uitgelegd dan dit.
Ik besloot nog een halfje bij te nemen in de hoop dat ik misschien een boost zo krijgen maar het werd erger..
3 pillen op (660mg mdma).
Vanaf hier weet ik dingen niet zo goed meer, mijn vrienden vertellen me dat ik nogal 'saai' was van de laatste 2 keer bijpakken.
Als ik terugdenk de momenten na de laatste keer bijpakken zie ik letterlijk een zwarte streep met daartussen soms een moment dat ik me herinner.
Hier herinner ik me bijvoorbeeld nog dat ik met een meisje heb gekust en dat ik pas na het kussen ook daadwerkelijk besefte dat ik met een meisje had gekust.
Ook weet ik nog dat dit meisje aan mij vroeg wat ik gebruikt had en dat ik antwoordde '10 pillen' terwijl dit niet waar was? Super beschamend! Dit leek er uit te floepen en daarna besefte ik pas dat het er maar 3 waren.
Als ik terugdenk aan zo'n herinnering lijkt het ook alsof ik aan het einde van de herinnering terug de 'zwarte streep' ingezogen word.
Verder leek het alsof ik plotseling voor me huisdeur 'wakker werd' zo'n uur na het feest met het gevoel nuchter te worden en me niet kunnen herinneren wat ik de afgelopen 3 uur gedaan heb.
Ik voelde me KUT, had nergens zin in (wat logisch is na mdma gebruik) maar het in slaap komen was een hel en een rare ervaring.
Als ik in bed lig en probeer in te slapen ga ik dingen dromen en lijk ik er ook daadwerkelijk aanwezig te zijn.
Bijvoorbeeld dat we ineens met ze alle op een parkeerplaats staan, en dan schiet je ineens weer wakker met het besef niet geslapen te hebben.
En dezs dromen lijken zo echt dat je er op dat moment ook gewoon niet van bewust bent dat je droomt en je dus ook echt denkt dat je op die plek bent.
Nogmaals: het was niet beangstigend of niet leuk, het was heel vreemd en vaag, daarom dat ik ook zo nieuwsgierig ben naar verhalen van mensen op dit forum die dit misschien ook hebben meegemaakt.
Zijn er misschien mensen die weten hoe dit komt?
Is het gevaarlijk? (Leek wel een psychose ofzo)
Verder meld ik ook nog even dat ik xtc verstandig gebruik qua hoe vaak. (hoeveelheid is een ander veehaal
Zitten altijd wel 2-4 maanden tussen mijn avonden op mdma.
En heb al op dezelfde hoeveelheden gezeten zonder dit vage gevoel te hebben.
Hartelijk bedankt voor het lezen van dit langdradige verhaal maar moest het toch even kwijt.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
- Bierflesje