Wat is raar?! Ik vind het iig stom, achterlijk zelfs. Je verneukt je hersenen op deze manier en bovendien krijg je een tolerantie waar je u tegen zegt. Als je wilt hallucineren op een manier die lijkt op de halucinaties die je bij xtc hebt, moet je op zoek gaan naar MDA. Dat is de trippie variant van MDMA.
#3
Als je het om de hallucinaties doet kan je idd veel beter kijken naar andere middelen ipv doorgaan op deze gekke manier..
Overigens hallucineer ik met enige regelmaat van xtc, en ik vind het een leuk als het gebeurt maar ik doe het er niet om.
#4
Ik gebruik ook veel MDMA op een avond maar ben dit de laatste tijd gaan minderen.
Ik dropte soms wel anderhalve doodskop tegelijk. 500MG in een keer.
Maar voor jou situatie heb ik wel een plan.
2c-b, het is een stof die XTC kan nabotsen op lage dosering 15mg en op hogere dosering kan lijken op een LSD trip. Misschien een aanrader voor jou in dit geval. Pillen kosten ook minder dat XTC pillen meestal 3 euro per.
#5
Hartstikke bedankt voor de reacties.
Denk dat ik maar is opzoek ga naar iemand die dat 2cb heeft
Ik hoop dat dit het is ja. Klinkt wel hoe ik het hebben wil
Thnx
#6
Goede keuze
#7
Niet zo heel erg is ook niet heel erg niet he?! :P
#8
Moet je wel de dosis kunnen beheersen he
Overigens is het maar de vraag of het is wat je zoekt. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg op xtc lijken. Niet meer of minder dan andere drugs op xtc kunnen lijken in bepaalde dosissen.
#9
Ikzelf zie wel enige overeenkomsten, vooral in lage dosissen
#10
Als ik deze enorme dosissen van de ts lees, dan ben ik verbijsterd.
Tsjeezuss. Je mag eigenlijk blij zijn, dat je deze overleefd hebt!
Ik heb een zwager, die met een avond feesten net veel minder mdna, zijn hersens voorgoed naar de testikelen heeft gekregen.
Hij spoort namelijk niet meer....os definitief veranderd in een persoon met een gedragsstoornis....hij is autistisch geworden! Echt waar.
Hij was een vrolijke kerel, en nu is er geen normaal gesprek met hem meer mogelijk.
Hiermee wil ik zeggen " pas toch op"...
#11
Waarom bump je de hele tijd jaren oude topics omhoog?
#12
Ik vind hallucineren op MDMA echt geweldig. De hallucinaties zijn gewoon veel realistischer als op LSD. Ik zag echt dingen die er niet waren, maar zonder patronen.
Maar je kan het beter niet doen, het is super slecht voor je lichaam. Ik ben de vorige keer ook echt flink ziek geworden.
#13
Ik samen met een maat van me nemen 1x in de 6-7 weken een avondje xtc.
En dan bedoel ik niet op een feest maar gewoon thuis en op straat.
We begonnen met 1nintendo en 1spookje. Na een half uur voelde we hem allebei al en besloten het bos in te lopen omdat we daar meestal het hardst trippen. Wij houden van de hallucinaties die je krijgt van een hoge dosering. We namen na een uur weer allebei een spookje . Zo ging het door tot we beide 7 pillen over een hele nacht hadden geslikt. We hadden wel wat gekke hallucinaties en rare situaties. Maar als ik hier zo op het forum rond kijk . Voel ik me echt een junk. Is het raar als ik mdma gebruik puur om de hallucinaties en de dosering zou ook te veel horen te zijn ?
Ik vraag hier om manieren om van mindere dosering alsnog hallucinaties te krijgen. Want met mdma krijg ik hallucinaties die ik met geen andere drugs kan krijgen. Iemand ideeen of tips
#14
Het klinkt in ieder geval niet heel erg gezond. Als we er vanuit gaan dat de nintendo's rond de 200mg en de spookjes rond de 110-140 mg krijg je dus(alleen vanuit gaand dat je spookjes slikt) al 770mg-980mg MDMA binnen. Dat is echt veel te veel. Je krijgt zelfs meer binnen omdat ik alleen maar van spookjes uitga. Een normale dosis is rond de 1-1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Ik denk dat je de drug niet goed gebruikt. Het klinkt in ieder geval behoorlijk ongezond wat je aan het doen bent.
Ikzelf gebruik de drug helemaal niet voor de hallucinaties. Ik vind het ''love'' gevoel gewoon lekker, daar doe ik het voor. Al heb ik wel een keer gehallucineerd met XTC, ik had over de hele avond(achteraf gezien ook teveel) 400 mg binnen gekregen en een hasjpijpje gerookt. Als je het puur voor de hallucinaties wil doen moet je misschien eens proberen een jointje erbij te roken, wellicht versterkt dit het effect.
Ik zou in ieder geval eventjes bij jezelf nagaan of het het wel allemaal waard is om zoveel pillen te nemen. MDMA in die mate is gewoon heel erg slecht voor je lichaam, wees er zuinig op.
Welke Psychedelische drugs heb je al geprobeerd? Misschien een alternatief ervoor zoeken?
#15
Ja ik heb truffels en paddos geprobeerd . Maar daar krijg ik niet de hallucinaties van die ik van m krijg. Daar vervormt het beeld,kleur alleen van. Of het gaat een beetje golven/ademen. Met salvia heb ik wel vage soort van hallucinaties gehad maar dat duurt maar maximaal 5minuten.
Ik schrik hier van want ik weet dat het niet goed is maar had ook het gevoel dat ik met het bijnemen niks meer extra ging voelen. En wiet hasj is bij mij iets dat als ik het rook juist me hele trip weghaal en beperk tot vaag doen in mezelf
#16
2c varianten, en truffels zijn denk ik dan de oplossing
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.