Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@De Dunne Bedankt voor je reactie, ik weet dat het een zwaar medicijn is en ik ken de gevaren. Ik wil het inderdaad slikken om ‘high’ te worden. Ik kan dat niet zomaar met mijn arts gaan bespreken, dus daarom vraag ik het hier."
"@De Dunne @NiandraLades Pijn in mijn voet heb ik nog wel, gisteren weer opnieuw naar het ziekenhuis geweest omdat het begon te bloeden. Het enige wat ze in het ziekenhuis doen is mij meer Oxycodon uitschrijven. Tegen mij zeggen ze dat ik het beste om de drie uur tien miligram kan pakken en als het nodig is meer. Maar hoe weet ik nou hoeveel ik bij kan pakken? De pijn gaat pas weg als ik me een beetje high begin te voelen. En ik ben al twee keer terug geweest en het enige wat ze doen is meer en meer uitschrijven. Ik wil gewoon weten wat een ongevaarlijke dosis is."
"@De Dunne Tuurlijk heb ik die vraag gesteld, ze schrijven me vervolgens nog een doosje uit en zeggen dat ik maar moet kijken. Je snapt echt niet hoe ik me voel. Ze hebben een heel stuk van mijn bot moeten wegsnijden aangezien die door mijn huid bleef groeien. Ik heb nu een wond die alleen maar open blijft gaan. Ik heb echt heel veel pijn. Als ik echt high had willen zijn dan had ik wel wat anders geslikt."
"@De Dunne Ja, misschien heb je wel een gelijk. Maar het is gewoon fijn om je even high te voelen als je pijn hebt. Ik weet ook niet waarom ik zo denk, maar oxycodon kan zo fijn voelen. Het is echt vreselijk spul eigenlijk. Ik ben sinds vandaag wel aan het minderen."
"@De Dunne Ja, ik ben op dit moment de oxycodon aan het afbouwen. Binnenkort als mijn voet weer beter is kan ik toch een betere high krijgen van andere middelen. Oxycodon is nou ook weer niet zo geweldig om er een verslaving aan over te houden. Dom dat ik er überhaupt aan dacht."
"Wiet, hasj, propofol, truffels, 2-cb, MDMA, speed, LSD en oxycodon. Volgensmij was dat alles."
"Met mijn eerste keer LSD zat ik rond de 150-200 microgram. Ik persoonlijk zou zeggen dat tussen de 100-150 microgram een goede beginnersdosis is. Alles daaronder is gewoon meh, maar dat is mijn mening."
"Ik vind hallucineren op MDMA echt geweldig. De hallucinaties zijn gewoon veel realistischer als op LSD. Ik zag echt dingen die er niet waren, maar zonder patronen. Maar je kan het beter niet doen, het is super slecht voor je lichaam. Ik ben de vorige keer ook echt flink ziek geworden."
"Hey! Ik had een vraagje, ik slik sinds een paar dagen oxycodon vanwege een operatie aan mijn voet. Nu heb ik net een dosis van 20 miligram geslikt, maar ik merk er vrij weinig van terwijl het al twee uur verder is. Ik wil graag wat van de effecten mee krijgen. Kan ik nog meer slikken of word het dan gevaarlijk?"
"Ik heb twee weken voor mijn operatie ook nog MDMA gebruikt, niks van gemerkt tijdens mijn operatie."