Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik samen met een maat van me nemen 1x in de 6-7 weken een avondje xtc. En dan bedoel ik niet op een feest maar gewoon thuis en op straat. We begonnen met 1nintendo en 1spookje. Na een half uur voelde we hem allebei al en besloten het bos in te lopen omdat we daar meestal het hardst trippen. Wij houden van de hallucinaties die je krijgt van een hoge dosering. We namen na een uur weer allebei een spookje . Zo ging het door tot we beide 7 pillen over een hele nacht hadden geslikt. We hadden wel wat gekke hallucinaties en rare situaties. Maar als ik hier zo op het forum rond kijk . Voel ik me echt een junk. Is het raar als ik mdma gebruik puur om de hallucinaties en de dosering zou ook te veel horen te zijn ? Ik vraag hier om manieren om van mindere dosering alsnog hallucinaties te krijgen. Want met mdma krijg ik hallucinaties die ik met geen andere drugs kan krijgen. Iemand ideeen of tips"
"Ja ik heb truffels en paddos geprobeerd . Maar daar krijg ik niet de hallucinaties van die ik van m krijg. Daar vervormt het beeld,kleur alleen van. Of het gaat een beetje golven/ademen. Met salvia heb ik wel vage soort van hallucinaties gehad maar dat duurt maar maximaal 5minuten. Ik schrik hier van want ik weet dat het niet goed is maar had ook het gevoel dat ik met het bijnemen niks meer extra ging voelen. En wiet hasj is bij mij iets dat als ik het rook juist me hele trip weghaal en beperk tot vaag doen in mezelf"
"Hartstikke bedankt voor de reacties. Denk dat ik maar is opzoek ga naar iemand die dat 2cb heeft Ik hoop dat dit het is ja. Klinkt wel hoe ik het hebben wil Thnx"