Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoodmoe als xtc uitwerkt (op het festival)

Doodmoe als xtc uitwerkt (op het festival)

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Genieter zei:
Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat verschillende combinaties die ik noemde goed werken bij mensen en geen complicaties opleveren.
Ik lees dat mensen het hier op het forum echt nauw nemen met de 'officiële' regeltjes.
Vaak gemaakt door mensen zonder drugservaring maar geleerde uit boeken.
Daarom kan advies van een ervaren gebruiker beter zijn dan mensen die angst hebben voor drugs en het allemaal erger maken dan het is.
Klik om te vergroten...
Probleem is met zulke combi’s, zeker met serotonine slurpers, is dat je de eventuele schade pas na 10, 20, 30 jaar gaat merken. Nu gaat het goed idd. Kan ook zeker goed blijven gaan hoor, niet iedereen krijgt te maken met echte schade maar het gebeurd zeker wel. Ik ken er echt voorbeelden van.

Angst voor drugs? Wie? Ik denk dat je het toch verkeerd ziet.
Nadeel is dat veel gebruikers, niet allemaal, het zelf niet nauw nemen met de risico’s en dat doorgeven als advies aan anderen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Angst voor drugs? Wie? Ik denk dat je het toch verkeerd ziet.
Klik om te vergroten...

Was niet op jou gericht.

Daarom had ik het over coke dat werkt meer op de dopamine. En keta is ook goed te combineren met mdma.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."