Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer MDMA kristallen. waarmee rekening houden?

eerste keer MDMA kristallen. waarmee rekening houden?

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaimie zei:
Climax is toch nog een redelijk groot feest?, dus ik vermoed dat er wel wat conrole zal zijn?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is er controle,
Gewoon verstoppen op de bekende plekken en het komt wel goed :wave:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met die hondjes erbij niet hoor dan moet je midden in een groep lopen :wink:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mathijs zei:
Jaimie zei:
Climax is toch nog een redelijk groot feest?, dus ik vermoed dat er wel wat conrole zal zijn?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is er controle,
Gewoon verstoppen op de bekende plekken en het komt wel goed :wave:
Klik om te vergroten...
ja wilde ik ook nog vragen.

waar kan je het beste steken ?
ze deden op bassleader ook maar korte bodycheck + zakke leeg make...

ik was van plan het in mn schoen ofzo te stoppen :) of bij mijn kloten maar ik draag niet graag strakke boxershorts :mrgreen:


en ja royallicious ondereen ontopic, das waar maar 90% van je post was offtopic + al die andere posts over die mitsu's
:) :wink:

:mrgreen:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel plezier i.i.g.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
De laatste keer dat ik naar Qlimax was waren ze ook op schoenenjacht opgepast dus..


In je telefoon (als er ruimte is) , in je sok tussen je tenen, of deze iets eerder geposte methode : http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10416
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10416
of als er een dame mee gaat... :wave:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mathijs zei:
De laatste keer dat ik naat Qlimax was waren ze ook op schoenenjacht opgepast dus..


In je telefoon (als er ruimte is) , in je sok tussen je tenen, of deze iets eerder geposte methode : http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10416
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10416
of als er een dame mee gaat... :wave:
Klik om te vergroten...
4 van de 9 mense waar ik mee gaan wilden het al in hun schoenen stoppen ! dus hartelijk dank voor de waarschuwing. steek het wel gewoon bij mijn kloten dan, of ergens aan binnenkant boxershort met beetje plakband ...
en zal die 2 links ook eens checken ! thx :wave:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
thx man !
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
royallicious zei:
DarkScope zei:
royallicious zei:
DarkScope zei:
Gewoon bij elkaar gooien en dan 1 portie van maken, geloof me, je hebt zo veel meer plezier ervan.
Klik om te vergroten...
Ja jij bent dus niet goed in je hoofd.....
Zou ongeveer zelfde zijn als 2 blauwe mitsu's in 1 keer nemen.... de echte.
Neem gewoon in 2 keer :wink:
Klik om te vergroten...

Bullshit. 129 mg + 119 mg = 248 mg. Dat is echt niet te veel voor in 1 keer, en sowieso GEEN 2 blauwe mitschuibishis tegelijk, deze waren volgens mij 250 mg. En sowieso, pillen worden volgens mij getest op 'pure' mdma, dus 250 mg pure mdma om het zo maar te zeggen.

Kristallen zijn nooit puur dus die 248 mg is eigenlijk nog minder ook.
Klik om te vergroten...
Je kan het niet eens schrijven dus kom niet met lompe 250mg per pil theorie.....
Ze zijn nooit hoger als 160 gekomen en pillen van laatste tijd zowiezo niet veels te veel namaak.
MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.
Maar jij komt geen pillen tegen met 100% pure mdma dus een pil is dan ook niet zoveel als ze zeggen en meestal ligt de verhouding mdma/hcl in pillen meer naar 80/20 a 70/30 puur om gewoon geld te verdienen....
Dus kom niet met je zinloos gezwets als onervaren gebruiker is 1 portie genoeg en later meschien bijnemen....
Klik om te vergroten...

Nee klopt niet, ik heb het testcentrum gevraagd ( en alle testcentrums die testen hetzelfde). Ze testen hier op de vrije base bij kristallen, dus dan heb je in principe het aantal mg pure mdma als je het omrekent. Verder testen ze pillen ook zo ( dit heb ik dus ook nagevraagd want ik zat zelf met die vraag ). Als ze dus zeggen je pil bevatte 100 mg, dan was dit de vrije base, hij bevatte bijvoorbeeld eigenlijk 150 mg, maar deze 150 mg mdma.HCL was 2/3 puur. Dus je kan het zo zeker vergelijken. En dus is het echt niet zo heel veel die 200, nog wat miligram wat het bij elkaar is.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepnoize zei:
bedankt aan de rest voor de goede raad en wensen :wink: ik laat weten hoe het was, misschien wel tripreportje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

het was prachtig!!

ik heb eerst 1 kleine portie van 65 mg genomen , dan nog zo 1 , en dan rond 4 u half 5 ofzo heb ik er 1 van 120 mg genomen.

na die laatste voelde ik me pas goed eigelijk, want die 2 kleine eerste porties hadden niet zoveel effect gehad op me.
Uiteindelijk heb ik nog wel lekker wat uurtjes gehakt :smoke: was lekkkkkker
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voelde je neit na die eerste 65 mg dat je wel meer kon hebben? Als je die 120 eerder gedropt had had je miss meer plezier gehad.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ik wist niet wat ik moest denken. ik dacht; misschien komt de mdma laat op . want dat kon natuurlijk, en ik had mezelf beloofd voorzichtig om te gaan met de mdma (en dus niet , als het niet meteen werkt; nog meer slikken)

ik heb dus redelijk lang afgewacht en dan 2de portie van 65 mg...
toen werd ik lekker actief en wou ik dansen enz

en dan dacht ik , ja er kan nog wel wat bij ... dan die 120 gedaan, met als resultaat dat ik om half 11 in antwerpen centraal nog altijd te hakken stond :grin: kreeg er geen genoeg van

qlimax was godverdomme zo vet!

en ja eckies misschien heb je dus wel gelijk en had ik beter die 120 sneller moeten doen, of als eerste moeten nemen
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naja als het een geslaagde avond was hoort dit niet ter discussie te staan :beer:

Had zelf ook graag bij qlimax aanwezig geweest :(
P
Psychotica SoberlieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou neit ergens rekening mee houden ofzo...
maar er gewoon voor gaan.. xD
Voordat je dalijk in een badtrip zit over datgene waar je rekening mee meost houden...

genoeg drinken mischien?!!?!
Evt wat eten...
(want dat gene wat je op pillen doet onder invloed, vindt je waarschijnlijjk na de pilletjes nogsteeds leuk om te doen, iig na een nachtje slapen)
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is een topic van 12 jaar oud. Neem aan dat ie de M wel keer gebruikt heeft inmiddels :P
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychotica Soberlie zei:
Voordat je dalijk in een badtrip zit
Klik om te vergroten...
Misschien moet je er eens uitkomen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja en de mensen rondom hebben dan wss veel plezier met het zien van je strakke smoel en dwaze dingen dat je dan uitkraamt :wave:

gewoon in 2 keer nemen das het beste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."