#1
Lees eens een van mijn oude topics uit 2006! Het is allemaal goed gekomen!
Klinkt idd wel naar en zeker als je intussen al 3 weken last hebt van misselijkheid. Een huisarts zou toch wel al wat hulp of raad mogen geven. Maar ok, daar ben je op dit moment weinig mee he.
Door eenmaal een hogere dosis ga je niet zo direct hersenschade oplopen. Dat gebeurt meestal met herhaaldelijk misbruik en heroische dosissen. Het kan zeker wel dat eenmalig gebruik bepaalde klachten triggert die na een tijdje wel weer weg gaan.
Probeer je niet te focussen op de klachten die je nu hebt maar op herstellen. Doe het zeker goed gezond aan, structuur in je dag, niet te laat gaan slapen. Een vast uur in bed. Regelmatig water drinken en goed eten. En de paniek en angst dat het niet beter word van je af schuiven. Voor je het weet ben je weer jezelf. Is dit niet het geval zoek een arts die je wel serieus neemt en samen wil zoeken naar een oplossing van jou klachten.
Heb hier ook last van, huisdokter kon hier niet veel over zeggen. Ben wel zeker dat het niet komt door drugs. Bedoel je met duizelig dat je echt het gevoel hebt dat je elk moment kan neervallen?Beste,
1. Ik ben in drukke ruimtes, denk aan een centraal station of drukke winkel enorm duizelig of licht in mn hoofd. Soms ook in normale ruimtes maar dat wel veel minder.
Ja ik ben via via wel bij Brijder (?) terechtgekomen en daar in contact gekomen met een verslavingsarts. Zijn idee was een serontontine tekort dat wel weken tot maanden kan aanhouden. Maar daar heb ik nog nooit van gehoord en weet ook niet of iemand dit op basis van een telefonisch consult kan zeggen.
Aangezien andere mensen dezelfde pillen hebben gebruikt en hun geen klachten hebben doe ik wel een lichte aanname dat er geen giftige middelen inzaten iig
Heb hier ook last van, huisdokter kon hier niet veel over zeggen. Ben wel zeker dat het niet komt door drugs. Bedoel je met duizelig dat je echt het gevoel hebt dat je elk moment kan neervallen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."