Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee LocoRico, Hoe gaat het nu met je? Ik zie dat je post uit juni komt dus hopelijk ben je van alle klachten af. Ik heb zelf ook al 3 weken last van draaiduizeligheid die niet minder lijkt te worden, en herken dus wel het een en ander in je post. Al tig keer naar de huisarts geweest en die blijft maar zeggen dat er waarsch iets met me evenwichtsorgaan/zenuw is en dat ik het tijd moet geven.. Ben jij van al je duizeligheid af, en hoe lang heeft dat geduurd??"
"Het heeft bij mij uiteindelijk 5/6 weken geduurd, maar ben inmiddels weer helemaal van de duizeligheid en alle klachten af. Alles goedgekomen"