Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, Ik ben nogal angstig aangelegd dus graag alleen serieuze reacties. 3 weken geleden voor het eerst XTC op. 1,25 pil denk ik. Ik was stomdronken en weet niet wat ik deed. Heb er ook enorm veel spijt van. Nu heb ik al 3 weken klachten en ik ben bang dat het nooit meer voorbij gaat: 1. Ik ben in drukke ruimtes, denk aan een centraal station of drukke winkel enorm duizelig of licht in mn hoofd. Soms ook in normale ruimtes maar dat wel veel minder. 2. Ik schrik elke nacht wakker om 3 uur. Kan echt slecht slapen. Slaap max 3 uur per nacht. Ik ben van mezelf al enorm paniekerig maar weet nu echt niet waar ik aan toe ben. Ik lees veel online over permanente hersenbeschadiging en vrees dat ik dat heb. Verder gaat functioneren op werk en concentreren wel oké. Denken jullie dat de duizeligheid voorbij gaat? Heb ook constant het gevoel dat ik hoofdpijn heb. Ik ben ten einde raad. Mn huisarts wil ook niet helpen, de huisartsenpost geeft me slaappillen en kan geen nieuwe huisarts vinden. Ben echt reddeloos."
"Dat weet ik niet, het waren niet mijn pillen. Ja, ik heb het mijn huisarts verteld. Maar die had ook geen idee wat het was en zei dat ik moest afwachten."
"PsyTekZ zei: Klinkt idd wel naar en zeker als je intussen al 3 weken last hebt van misselijkheid. Een huisarts zou toch wel al wat hulp of raad mogen geven. Maar ok, daar ben je op dit moment weinig mee he. Door eenmaal een hogere dosis ga je niet zo direct hersenschade oplopen. Dat gebeurt meestal met herhaaldelijk misbruik en heroische dosissen. Het kan zeker wel dat eenmalig gebruik bepaalde klachten triggert die na een tijdje wel weer weg gaan. Probeer je niet te focussen op de klachten die je nu hebt maar op herstellen. Doe het zeker goed gezond aan, structuur in je dag, niet te laat gaan slapen. Een vast uur in bed. Regelmatig water drinken en goed eten. En de paniek en angst dat het niet beter word van je af schuiven. Voor je het weet ben je weer jezelf. Is dit niet het geval zoek een arts die je wel serieus neemt en samen wil zoeken naar een oplossing van jou klachten. Klik om te vergroten... Ja ik ben via via wel bij Brijder (?) terechtgekomen en daar in contact gekomen met een verslavingsarts. Zijn idee was een serontontine tekort dat wel weken tot maanden kan aanhouden. Maar daar heb ik nog nooit van gehoord en weet ook niet of iemand dit op basis van een telefonisch consult kan zeggen. Aangezien andere mensen dezelfde pillen hebben gebruikt en hun geen klachten hebben doe ik wel een lichte aanname dat er geen giftige middelen inzaten iig"
"ketakoekjes zei: Heb hier ook last van, huisdokter kon hier niet veel over zeggen. Ben wel zeker dat het niet komt door drugs. Bedoel je met duizelig dat je echt het gevoel hebt dat je elk moment kan neervallen? Klik om te vergroten... Exact ja!"