#1
Precies! Dat heb ik nou ook!Als ik meer neem krijg ik een andere werking, meer van de kaart, meer hallucinaties, etc. Ook wel even lekker soms, maar niet het effect waarvoor ik XTC neem.
Precies! Dat heb ik nou ook!Als ik meer neem krijg ik een andere werking, meer van de kaart, meer hallucinaties, etc. Ook wel even lekker soms, maar niet het effect waarvoor ik XTC neem.
Ik heb voor een heel festival genoeg aan 80-100mg.
Ik kan ook aan 125mg meer dan genoeg hebben eigenlijk
Ik weeg zelf 100 kg dus met 125 mg red ik het niet. Ik zit meestal tussen de 200 en 220 mg. Weinig last van negatieve bijwerkingen.
Weeg zelf 93kg en 150mg is voor mij toch echt een grote dosering.
Ik heb laatst wat pillen gekocht en heb er nu eigenlijk al spijt van, want wat een gedoe met doseren zeg.
Ik ga voor het eerst in m'n leven laten testen, maar als m'n pil nou echt 220mg blijkt te bevatten, dan kan ik daar toch nooit fatsoenlijk mee doseren? Volgens de regel mag ik max. 90 mg nemen. De spreiding is dus al een ding en dan het hakken van die pil.
Kan je niet volumetrisch doseren met pillen? Crushen en afwegen?
En eerst maar laten testen. Ik heb geen enkele pil van 200mg. Allemaal tussen de 160 en 200.
Ik heb al zo'n 6 keer pillen laten testen en krijg echt nooit een spreiding te horen. Ik heb ook nog nooit gehad dat ie al in de computer stond....
Hoeveel neem je normaal gesproken? En hoe doe je het op die dosering?
En eerst maar laten testen. Ik heb geen enkele pil van 200mg. Allemaal tussen de 160 en 200.
En als je het zo vervelend vind. Volgende keer gewoon kristallen kopen![]()
Thanks, hier kan ik wat mee!Volumetrisch dosering met pillen wordt lastig. Je kunt wel een 0.001 gr weegschaaltje kopen, crushen en dan in capsules doen. Dat doe ik wel eens. Stel je pil weeg 350mg en er zit 200 in. Dan is dat dus 200/350=1.75 mg pil per mg MDMA. Als je dan 90mg wilt nemen, moet je dus 90x1.75=157 mg pil nemen.
Als startdosis90mg totaal of als startdosis?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."