#1
Hmm vreemd. Je zou juist een hoge lichaamstemperatuur moeten hebben met xtc.
Of er zat helemaal geen MDMA in je Xtc pillen, en/of kreeg je gewoon de buikgriep.
Zuinig op jezelf zijn joh, en laat je pillen altijd van te voren testen. Het is anoniem en (meestal) gratis.
Waar? Door het hele land. Klik mij..
Nee sorryPillen getest voor de tijd?
Hmm. In mijn ervaring is 2 dagen achter elkaar pillen slikken opzichzelf al best zwaar op je lijf. En dan nog drinken en druk lopen doen. Als je de pillen niet meer voel zou ik denken dat het een teken is om te stoppen.
Maar ja. Wat weet ik. Ik ga nooit naar feesten. Ik ga met een tentje in het bos staan en kampvuurtjes maken op MDMA :P
Hmm vreemd. Je zou juist een hoge lichaamstemperatuur moeten hebben met xtc.
1ste avond alleen drank, pas de 2de avond pillen genomen. Maar inderdaad ben ook nog redelijk nieuw. En onder invloed slimme beslissingen nemen over bijsteken of niet is al wat moeilijker als je me begrijpt 😜
Ow oeps ik kan niet lezen.
Ik doseer vaak halfjes de hele avond door. Iedere keer als ik denk. Nou ik kan nog wel wat hebben dan neem ik weer een halfje.
Mijn tijdsbesef op xtc is altijd helemaal weg dus vaak gaat het bij mij op gevoel.
Ik check ook vaak op xtc databases wat de concentratie van de pil mogelijk is. Dit is natuurlijk niet 100% betrouwbaar omdat pillen vervalst kunnen worden, maar het is beter dan niks als je geen zin heb om ze te laten testen.
Laten testen is natuurlijk het best, dan weet je zeker wat je neem.
Ik heb wel gehoord dat voor sommige mensen xtc best hard op de maag leg. Ik eet altijd een goede maaltijd voor ik xtc neem en ik heb nooit echt last gehad.
Zo ziek worden dat is mij nog nooit overkomen, maar ik ben geen feestbeest dus.. :P
drugsforum.nl
Ik zou je eerst eens wat beter inlezen voor je de volgende keer gaat gebruiken Psychojankie!
Beginnen met een hele pil is nogal fors. Zeker als je bedenkt dat de gemiddeld pil tegenwoordig al snel 220mg bevat.
Voor een individu is 1,5x je lichaamsgewicht een mooie richtlijn om te bepalen wat je ´maximale´ dosis zou moeten zijn.
70 x 1,5 = 105mg, oftewel een halve pil.
Nu ga ik geen heilige spelen en zal ik toegeven dat menigeen zich niet per se daar aan houdt. Echter, bijna 2 hele pillen naar binnen werken, omdat je het nog niet voelt is misschien toch wel een beetje te enthousiast.. Waarschijnlijk heb je dus over gedoseerd, wat je lichaam niet aan kon en kwijt probeerde te raken (kotsen). Mogelijk dat de dag er voor je niet heeft meegeholpen.
Dit forum biedt genoeg info! Lees eens verder en geniet volgende keer weer![]()
Heb me al vaak ingelezen hierover, maar onder invloed nog normaal kunnen nadenken over bijnemen. Je denkt niet na over de gevolgen op dat moment. Dat is best moeilijk, zeker als je gewoon lekker wilt doorgaan.
Bedankt voor je reactie! En zal zeker genieten volgende keer.
Nog een fijne avond verder trouwens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."