Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee, wel XTC pillen maar ook nog maar 4keer gedaan"
"Het is niet blijvend hoor, maar gwn tijdens dat ik wiet doe. Als het uitgewerkt is is het terug weg, en het is ook niet vaak."
"Bij XTC heb ik het niet, alleen bij wiet. Laatste keer met wiet had ik het alleen als ik erop begon te letten. (Dus niet als ik me kapot aan het lachen was met me vrienden) Heb ook 1keer THC gedaan in vape. Daar had ik het ook. Mijn vrienden waren die erbij waren waren niet aan het praten maar ik zat wel in een gesprek met hun in mijn hoofd."
"1jaartje ongeveer denk ik. En max 1.5pille genomen op 1 avond."
"Op xtc, reageerde ik zoals gewenst."
"8️⃣6️⃣ zei: Auditieve hallucinaties komen vaak voor bij psychedelica, maar puur op wiet lijkt me eerder iets van psychotische aard... Klik om te vergroten... Mijn vrienden zeiden trouwens ook dat de wiet vooral sativa was. (Dus mentaal stimulerend en energiek) Ik weet niet of het een groot verschil heeft met hallucineren ten opzichte van wiet die vooral indica is."
"Natozlato zei: Klik om te vergroten... Interessant, maar zou dit ook zo werken met auditieve hallucinaties? Want hij legt vooral visuele hallucinaties uit bij slechtziende of blinde mensen."
"Martinus zei: Ik heb wel eens auditieve hallucinaties gehad na 3 pillen MDMA. Ik was aan het kamperen naast de waterkant en het geklots van de golven was vervormd naar fluisterende stemmen. Ik kon geen woorden verstaan, het leek net alsof het geesten waren. Sterke sativa kunnen mild psychedelic zijn. Niet iedereen reageert er het zelfde op. Zolang je je er niet angstig of paranoïde bij voel en de hallucinaties niet permanent zijn dan is het misschien wel juist leuk. Ik probeer wel eens te mediteren op wiet op een hoge dosis en dat is wel echt super intens. Maar je kan jezelf dan echt alles wijs maken. Dus wees voorzichtig :P en sceptisch naar afloop. Voor je het weet loop je met een stuk karton over straat te prediken dat het einde van de wereld nabij is. Klik om te vergroten... Ik doe het zelf niet vaak, en ben hoogsensitief. Maar ik weet niet dat als je hypersensitief of hoogsensitief bent dat ook drugs intenser maakt."
"inner_search zei: Heb je het echt over duidelijke gesprekken die je kan verstaan ? Of meer een gemompel dat je niet begrijpt , of ver weg lijkt ? Als ik edibles eet , krijg ik van die laatste ook soms last ( en kan dan ook niet inslapen tot het uitgewerkt is.) Maar gewoon van blowen krijg ik het niet.. Klik om te vergroten... Ja echte gesprekken, in mijn gedachten. En ik kijk dan altijd naar mijn vrienden hun mond of ze wel aan het praten zijn of niet hahaha"
"Ik heb dus al een paar keer XTC gedaan, ben er altijd super goed op gegaan! Maar deze keer ging het fout. We gingen 2dagen achter elkaar: Dag 1: Heel veel gedronken, super lekker gedanst heel de avond door tot in de ochtend (6uur). Uitgeslapen tot in de namiddag. Dag 2: Super energiek wakker geworden omdat ik echt heel blij was om nog eens te gaan feesten. Had nog wel een klein beetje last van de avond ervoor, maar dat was snel over. We zijn de 2de avond dus gaan feesten in Thuishaven. We hadden 2pillen de persoon. Ik ben gestart met 1pil. Beetje later vroeg ik aan me vrienden wanneer ik moest bij pakken maar ze gaven niet echt een goed antwoord. Het effect was al heel hard afgezwakt en toen nam ik bij. Eerst een kwartje (voelde niets), nog een kwartje (voelde nog niets), nog een kwartje (voelde nog niets). Ik weeg ongeveer 70. Toen voelde ik me ineens niet meer zo goed, ben ik naar de toiletten gelopen. Paar keer overgegeven, daarna terug gaan feesten voor 15minuten. Toen kwam het terug. Ben super ziek geworden. Heel veel moet overgeven, veel hoofdpijn. Ik ben naar de dokter geweest en ik heb niet gezegd dat ik iets had genomen maar wel dat ik had gedronken. Zij zei dat ik buikgriep had. Mijn lichaamstemperatuur was zeer laag 35graden. (normaal bij mij 38graden) Ben er echt 4/5 dagen heel ziek van geweest. Had super veel lever steken. Op het feest zelf, heb ik heel veel water gedronken. Na elke keer overgeven terug veel water gedronken. - het zou mogelijk zijn dat ik veel teveel heb gedronken. (watervergiftiging) Door wat zou het kunnen komen dat ik zo slecht ging? En graag nog tips ivm. bijpakken en andere tips mogen ook altijd!"