#1
Een betere titel zou zijn geweest:
Rijd niet onder invloed.
Rijd niet onder invloed.
Daar heb je gelijk in en al aangepast. Flauw van mij maar ik kan mij echt heel erg opwinden over dit soort dingen. Heel erg. Ik houdt mij echt nog in hoor.Vind je het nou echt nodig om haar zo persoonlijk na te trappen...
Sorry hoor iedereen maakt foute in zijn leven..en wil gewoon de mense waarschuwen want hier zulle er nog wel zijn die auto rijden en benzo’s nemen..Daar heb je gelijk in en al aangepast. Flauw van mij maar ik kan mij echt heel erg opwinden over dit soort dingen. Heel erg. Ik houdt mij echt nog in hoor.
Nogmaals, andere in gevaar brengen is not done maar denk dat een groot aantal hier wel ergere dingen heeft meegemaakt / gehoord (+400 mg mdma, drug combi's die not done zijn, overdosering, verslaving, alcohol combineren met welke drug dan ook). Allemaal ook "not done".
Een foutje maken kan iedereen gebeuren dat is zeker waar. Maar je wist het al dat het niet goed is, zelfs zonder alcohol al. Het is je vaak verteld en je hebt het ook al vaker gezegd dat je t moeilijk vind niet te rijden met iets op. Dus je wist het en toch doen, ja dat is geen foutje meer he... Dat is met voorbedachte rade.Sorry hoor iedereen maakt foute in zijn leven..en wil gewoon de mense waarschuwen want hier zulle er nog wel zijn die auto rijden en benzo’s nemen..
Hiermee bedoel ik dat je iemand moeilijk kan bekritiseren als je zelf ook enorm domme fouten maakt. Verslaving, overdosering, doodsgevaarlijk combi's waar men niet bij stil staat
Hiermee bedoel ik dat je iemand moeilijk kan bekritiseren als je zelf ook enorm domme fouten maakt. Verslaving, overdosering, doodsgevaarlijk combi's waar men niet bij stil staat of niet boeit (ja ook ik neem combi's die eigenlijk not done zijn).
Het enigste onverantwoordelijke hier aan is dat ze andere in gevaar brengt wat gewoon niet kan.
Vroeger toen ik ongeveer 17/18 jaar oud was heb ik meerdere malen geld gejat van mijn ouders om drugs te kopen. Ik hoef hier geen lange teksten neer te zetten om duidelijk te maken dat dit ontzettend vies en achterbaks gedrag is. Maar betekent dit dat ik nooit meer diefstal mag beoordelen?
Tuurlijk, als iemand anders geld jat van zijn zijn ouders heeft mijn mening niet zoveel waarde meer, aangezien ik exact hetzelfde heb gedaan. Maar in situaties waar dit totaal irrelevant is, zoals de situatie van Lotske, hebben de fouten uit mijn leven toch weinig invloed op het oordeel dat ik heb?
Laat ik het zo stellen: kijk eerst naar jezelf als persoon en de fouten die je hebt gemaakt, en gebruik dit als rode draad voor het oordeel wat je velt. Dat lijkt mij een goede richtlijn.
Maar goed, volgens mij bedoelde je dat ook zo ongeveer en dwaal ik af.
Drink nooit alcohol samen met lorezepam..want ik heb gistere mijn auto pertotal gereden..
heb mijn rijbewijs nog..geen politie bijgeweest...
Drink nooit alcohol samen met lorezepam..want ik heb gistere mijn auto pertotal gereden..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."