#1
Hiermee bedoel ik dat je iemand moeilijk kan bekritiseren als je zelf ook enorm domme fouten maakt. Verslaving, overdosering, doodsgevaarlijk combi's waar men niet bij stil staat of niet boeit (ja ook ik neem combi's die eigenlijk not done zijn).
Ik zou hier eigenlijk niet meer reageren maar op dit wil ik dat toch wel even doen. Jezelf in gevaar brengen is natuurlijk heel iets anders dan anderen in gevaar brengen. Ik vind dat je 400mg mdma nemen of een verslaving krijgen niet echt te vergelijken met moedwillig het risico nemen een ANDER iets aan te doen.
Als ik 400 mg mdma, of van mijn part een gram mdma in me mik gooi kan alleen ik er dood aan gaan of gehandicapt blijven of iets. Als ik daarna ook nog achter het stuur zou kruipen neem ik bewust het risico om een ANDER dood te maken of gehandicapt te rijden. Dat is nogal een wezenlijk verschil. Snap je wat ik bedoel?