Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, bedankt voor de tips, en ik heb van een vriend 2 total pakketten gekregen vd paddo's al enige tijd terug.ik dacht dat dat moeilijker zou zijn dan de plantjes maar het lijkt nu wel andersom zo te zijn, en ik heb wel degelijk eea gelezen over de planten, en zoals gezegd, had ik 'hulp' nouja het blijft vreemd dat ze eerst gewoon bezig zijn met groeien en ineens omvallen en niet meer willen. ik had ze indd gewoon zonder de lampen nog... klopt.. omdat ik juist niet een complete kamer vol wilde bouwen ondanks dat die vriend van me eea gewoon heeft voor de kweek.die had er 200 per keer ofzo..of zette de planten in maisvelden.. degene waar ik de sets vd paddo's vandaan heb die had er erg veel succes mee echter zei het al, heb ik het nog niet aangedurfd...oa ivm de hygiene wat niet meevalt als je net verhuisd bent en niet alles al ok is!!! en ik ben bij mijn oude adres niet anders gewend dan dat het continu naar wiet stonk in de flat!! daar werd zelfs in de lift gerookt waar je bijstond! balen dat je gepakt bent joh!!"
"Hoi ik was met goede moed begonnen wietzaadjes te laten ontkiemen alles ging goed, in een klein kweekkastje bi jhet raam savonds weer op het warme aquarium plaatsen, me tde warmte lekker buiten, maar de stengeltjes die waren cq zijn enorm dun en dan valt het plantje om.. ik had verschillende soorten, degene die het slechtsts deden waren de cbd zaden, ik had bubbe gum en crush en nog wat, ik wilde voor zowel metzelf cbd wiet gebruiken evt in olievorm of in boter hoorde ik verkoopster van coffeeshop zeggen dat dat kon ikrook nml niet. en hoopte zo minder pijn te krigjen me dingen van de chemo/kanker te vermidneren en gewoon minder pijnmedicatie nodig t ehebben, ook had ik i nde 2e ronde white widdow en white thunder gepland, ze komen vrij snel opzetten en dan ineens groeien ze als een gek omhoog en vallen de steeltjes om, ik heb nu gevraagd bij wietzaadjes.nl wat er mis is want had al speciale potgrond, ze zeggen je had beter stekgrond kunnen gebruiken is dit zo"? of heb ik gewoon slechte plantjes cq zaadjes gehad?? ik baal er erg van want had het voor mezelf nodig en 2 kennissen die nogal afhankelij kzijn van de wiet omdat ze anders niet rustig in hun hoofd worden. heeft er iemand tips? wat heb ik fout gedaan? te snel de 1e 6 verpot of ligt het aan de zaden? het ging juist goed nu is van lading 1 niks over en de 2e lading de white widdow en de white thunder die begint tzelfde te vertonen.. stengeltjes vallen om en dan verschrompeld het.. daarvoor heb ik natuurlijk geen 60 euro uitgegeven aan de zaden en een hoop geld aan kweekpotjes kweekkastjes enz.. ik heb nu ook een grotere kweektent, en ga er nog 2 halen van 6x3 meter voor buiten(ook voor gewone kruidenkweek) ik sta erg open voor hulp, ze zeggen je kunt beter vanuit zaden kweken, maar als ik planten had gehad dan had ik nu onderhand wel kunnen oogsten volgens mij, naast het feit dat ik het voor mijn lijf kan gebruiken was een extra centje wen welkom voor te onderhouden van alle tegenslagen.. geen grote schaal idee, maar gewoon klein kringetje was geintereseerd. ik ken iemandd ie op grote schaal gekweekt heeft en speciale lampen heeft staan, maar is dat nou de manier, hij zegt je had bete rplanten kunnen kopen, alsof ik als leek weet waar die dingen te halen vallen en op internet staat dat je juist vrouwelijke zaden het best kunt kopen.. ik hoor he tgraag van jullie.. en vraagje b..wie heeft ervaring met kweken van pado's?? ook daar heb ik nml de spullen van in huis.. mvg souldeep."
"fuby zei: https://www.wietkweken.com/wietplant-lang-dun-steeltje-stengel/ Geen ervaring met het kweken van paddos. Staat nog wel op mijn todo lijstje. Fijne avond Klik om te vergroten... dankjewel voor je link!!! daar had ik zeker wat aan!!!word dus opnieuw beginnen met een andere techniek!! toch wel vreemd dat de cbd zaden juist echt na 1 dag zon en nacht niet binnen zetten gelijk kapot waren!!"
"Hallo, ik heb nog een vraagje in hoeverre kan je het gelijk verpieteren van zaden en slecht advies wat gegeven is door wietzaden.nl aanrekenen aan deze webshop? want ikhad al lang gemeld dat mijn plantjes dus dunnen stelen hadden nadat ze eerst gewoon mooi opkwamen en al de 2e stel blaadjes lieten zien, en de andere cbd plantjes ineens binnen 1 nacht plat lagen had ik zoiets van what the f... maar ik gevraagd, gezegd dat ik ook net de andere was gaan zaaien en dat die ook als een gek uit de grond schoten tenminste de 1 wel de ander niet, vandaar al het discusabele van het feit of de zaden wel ok waren.. ze vrage nml wel naar mijn bestelnummer, nu lag het eerst aan het feit dat ik stekgrond moest gebruiken dan had ik gezegd dat ze hier zeiden dunne stengels is te weinig licht terwijl ze steeds buiten gezet werden i nde zon of voor het raam of donker snachts binnen op de warmte vd aquarium het ging echt eerst bijzodner goed,anders had ik de andere niet gekweekt.. en ineens is het dus gaan verschrompelen. alla minuut he, zo kwetsbaar zo'n klein stekkie.. is wietzaden.nl zo'n slechte shop en wat mag je van zo'n webshop verwachten qua advies en qua eventuele vergoeding als je twijfelt of de zaden wel ok waren??"
"ik hou me buiten de aannames!! ik was wel degelijk ingelezen meneer achtzes"
"Hallo, Gezien mijn vorrige bestelling en kweek zo mis gegaan is wil ik graag weten van jullie waar je jullie zaden het liefste kopen, zou fijn zijn een soort zaden shop top 5 neer te zetten ..(of weet iemand ergens vrouwelijke planten te koop?) en daarnaast evt een infosite top 5 over het kweken ed van de wietplanten, op wietkweken.com al wel veel gevonden gelukkig en op andere sites, toch graag jullie voorkeur horen over welke shop het beste zaad en normaal prijs kwaliteit verhouding heeeft! ben benieuwd.. blessed be souldeep"
"nog meer ideeen? want uit de bovenste haal ik 1 betaalbare.."
"https://www.wietkweken.com"
"Hallo ik wil bij deze even een waarschuwing neerzetten over de webshop wietzaadjes.nl Deze zijn nou niet bepaald vriendelijk en leveren slechte info en dubieuze zaden!! Dus bij deze raad ik jullie af hier wat te kopen! Daarnaast heb ik de vraag welke shop WEL te vertrouwen is en die ook kennis van zaken heeft en je normaal te woord staan. als je nog een vraag hebt. warme groet souldeep"
"Je bent niet te laat met zaaaien, ik was ook nieuw en begonnen met zaaien alleen bij mij was het dus verpieterd. ik kreeg van 1 iemand tenmisnte een goede link naar een site die ik erg dankbaar ben. De rest is de ene keer vriendelijk de andere keer word je afgezeken hier.. Het is in ieder geval wel van belang dat je een goede zaden verkoper vind."