#1
Wauw dan heb ik dus alle keren xtc verkeerd gebruikt 😅 Zonde..
In mijn omgeving neemt iedereen altijd meerdere kwartjes bij gedurende de hele avond.. Oepsie
Heb nu al zin in m'n volgende keer dat ik het op de goede manier ga gebruiken.
In mijn omgeving neemt iedereen altijd meerdere kwartjes bij gedurende de hele avond.. Oepsie
Heb nu al zin in m'n volgende keer dat ik het op de goede manier ga gebruiken.