Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe het uiterste uit Xtc halen

Hoe het uiterste uit Xtc halen

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Meer dan 1 keer bijpakken heeft geen zin, iedereen heeft het wel es wanhopig geprobeerd. Je wordt er alleen maar vaag van en de gewenste effecten komen niet terug.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als je 65 weegt zoals jij.. en je pil was bijv 250 mg.. is een kwartje 62,5 mg.. dus zat je bijna goed :wink:
alleen dan uiteindelijk wat veel..
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Meer dan 1 keer bijpakken heeft geen zin, iedereen heeft het wel es wanhopig geprobeerd. Je wordt er alleen maar vaag van en de gewenste effecten komen niet terug.
Klik om te vergroten...

helaas, zou ik bijna zeggen... vind ik die vage effecten ook chill.. het hallucineren ook..
als ik het doe kom ik meestal tussen de 2 en 3 mg per kg uit.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
helaas, zou ik bijna zeggen... vind ik die vage effecten ook chill.. het hallucineren ook..
als ik het doe kom ik meestal tussen de 2 en 3 mg per kg uit.
Klik om te vergroten...
Ik vind dat vaag zijn soms ook leuk, het is moeilijk om afscheid te nemen van de ervaring. Ik ga soms ook wel over de geadviseerde dosering heen, met in totaal dezelfde hoeveelheid als jij. Maar alles heeft een prijs. Hoe hoger de dosering, hoe erger de kater. En dan hebben we het nog niet over de nadelige effecten op de lange termijn, namelijk eventuele hersenschade. Je neemt een risico, wat dat risico is, daar kan je over tientallen jaren pas achter komen, als je bijvoorbeeld 60+ bent.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
590DHL zei:
Wauw dan heb ik dus alle keren xtc verkeerd gebruikt 😅 Zonde..
In mijn omgeving neemt iedereen altijd meerdere kwartjes bij gedurende de hele avond.. Oepsie
Heb nu al zin in m'n volgende keer dat ik het op de goede manier ga gebruiken.
Klik om te vergroten...
Daarom is het heel goed dat je hier komt voor info. In mijn omgeving gaan ze er ook bijna allemaal onverstandig mee om. Het is goed om voor jezelf na te denken en zelf op onderzoek uit te gaan. Geloof niet zomaar wat vrienden zeggen. Er zijn zoveel fabels en mensen kunnen zo stellig zeggen dat ze iets zeker weten. Beter zoek je op internet naar feiten en lees je onderzoeken, daarop kan je beter baseren hoe jij mdma wil gebruiken.
Toen ik las over de werking van mdma in de hersenen, begreep ik beter waarom je beter niet teveel kan nemen en hoe belangrijk lange pauzes zijn. Als je eens zoekt op 'langdurige klachten na xtc gebruik', gaat dit ook een waarschuwing zijn, want dat is niet wat je wil.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste @590DHL , ik heb zelf ook dezelfde fouten gemaakt. Teveel, te vaak,... Mij is altijd geleerd om te beginnen met een halfje of een kwartje, omdat je nooit helemaal zeker bent van wat je precies neemt (in België kan je niet laten testen). Zodra je een uurtje verder bent slik je de rest. Als je per sé nog iets langer wilt doorgaan, rook dan een jointje, werkt perfect bij mij (maar da's weer een drug erbij...).

Maar je moet opletten met je dosissen én hoe vaak je het doet. Zelf hou ik een schema bij van mijn druggebruik, waar ik me strikt aan hou (je kan het evt. ook gebruiken om af te bouwen). Een ander voordeel is dat je zwart op wit je gebruik ziet staan. Dat werkt voor mij prima. Misschien een idee om eens te testen? Er bestaan ook zelfs apps voor, zoals deze waar @benzzzy onlangs mee afkwam. https://play.google.com/store/apps/details?id=io.doseapp.android . Veel succes!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje psychedelica er bij, spaar je ook meteen een beetje je tolerantie, receptoren en je serotonine voorraad.
5
590DHLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Top! Bedankt voor al jullie reacties.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Beetje psychedelica er bij, spaar je ook meteen een beetje je tolerantie, receptoren en je serotonine voorraad.
Klik om te vergroten...
Als het goed is het combiner en van psychedelica met mdma meer neurotoxisch als alleen mdma :shrugman:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."