#1
Meer dan 1 keer bijpakken heeft geen zin, iedereen heeft het wel es wanhopig geprobeerd. Je wordt er alleen maar vaag van en de gewenste effecten komen niet terug.
Meer dan 1 keer bijpakken heeft geen zin, iedereen heeft het wel es wanhopig geprobeerd. Je wordt er alleen maar vaag van en de gewenste effecten komen niet terug.
Ik vind dat vaag zijn soms ook leuk, het is moeilijk om afscheid te nemen van de ervaring. Ik ga soms ook wel over de geadviseerde dosering heen, met in totaal dezelfde hoeveelheid als jij. Maar alles heeft een prijs. Hoe hoger de dosering, hoe erger de kater. En dan hebben we het nog niet over de nadelige effecten op de lange termijn, namelijk eventuele hersenschade. Je neemt een risico, wat dat risico is, daar kan je over tientallen jaren pas achter komen, als je bijvoorbeeld 60+ bent.helaas, zou ik bijna zeggen... vind ik die vage effecten ook chill.. het hallucineren ook..
als ik het doe kom ik meestal tussen de 2 en 3 mg per kg uit.
Daarom is het heel goed dat je hier komt voor info. In mijn omgeving gaan ze er ook bijna allemaal onverstandig mee om. Het is goed om voor jezelf na te denken en zelf op onderzoek uit te gaan. Geloof niet zomaar wat vrienden zeggen. Er zijn zoveel fabels en mensen kunnen zo stellig zeggen dat ze iets zeker weten. Beter zoek je op internet naar feiten en lees je onderzoeken, daarop kan je beter baseren hoe jij mdma wil gebruiken.Wauw dan heb ik dus alle keren xtc verkeerd gebruikt 😅 Zonde..
In mijn omgeving neemt iedereen altijd meerdere kwartjes bij gedurende de hele avond.. Oepsie
Heb nu al zin in m'n volgende keer dat ik het op de goede manier ga gebruiken.
Als het goed is het combiner en van psychedelica met mdma meer neurotoxisch als alleen mdmaBeetje psychedelica er bij, spaar je ook meteen een beetje je tolerantie, receptoren en je serotonine voorraad.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."