Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de uitleg! Wat ik mij dan afvraag, kan ik dan in m'n 6 maanden rust die ik wil doen, wel speed gebruiken? Las dat speed niet serotonine verbruikt maar vooral dopamine en adrenaline. Sowieso wil ik nog graag een keertje speed proberen."
"Hee hoi, ben ik weer. De uitslag is binnen, de pillen zijn 185mg met een spreiding van 153-223. Dit betekent dus dat ik op 1 avond maximaal een halfje mag nemen dus? En een debutant van 60 kilo dus maar 1/3e? Vind het nog steeds heftig om te geloven haha."
"Wauw dan heb ik dus alle keren xtc verkeerd gebruikt 😅 Zonde.. In mijn omgeving neemt iedereen altijd meerdere kwartjes bij gedurende de hele avond.. Oepsie Heb nu al zin in m'n volgende keer dat ik het op de goede manier ga gebruiken."
"Hallo beste mensen, Heb ik mijn xtc ervaring al verpest of kan ik het nog redden? Ik heb in een jaar tijd 7 keer xtc genomen. De pillen heb ik nooit laten testen, het waren ook verschillende pillen. Vaak, waaronder de eerste drie keer, voelde ik niks na een kwartje na 1,5/2 uur. Hierna nam ik een kwartje bij en daarna ga ik wel altijd goed. In totaal nam ik dan redelijk veel (denk ik) , op festivals vaak 1,5 en thuis 1 of 1,25. Ik neem altijd bij als het wat minder wordt en na 1,5 uur. Nu ga ik volgende week weer nemen, na 2 maanden rust. De pillen laat ik testen. Ik heb deze ook al eerder gebruikt, waaronder m'n 3e keer. Stel ze zouden rond de 200 mg liggen (wat ik gok op basis van pillreports en pillentopic van fok), hoe krijg ik dan het beste uit mijn xtc pil? Ik ben een vrouw en weeg 65 kilo. Ik lees hier vaak dat de startdosering belangrijk is. Stel de pil is 200, beginnen met een halfje dan? En pas na 2 uur een kwartje bijnemen en dan stoppen? Of kan ik dan nog door gaan. Wat ik ook niet helemaal begrijp is de dosering. Ze adviseren dus 1-1,5mg per kilo lichaamsgewicht, maar geldt dit dan voor 1 keer in een kwartje / halfje of geldt dit voor het maximale verspreidt over de hele avond? Dus dat je in mijn geval 65-97mg verspreidt over de hele avond. Dit verspreidt lijkt me van niet, want dat bekent dat ik dan van een pil van 200mg maar ong de helft mag nemen in totaal. Ik wil graag het optimale weer eruit halen."
"Okey thanks! Waar ik dan wel "bang" voor ben is dat ik het niet zo lang ga voelen. Dat zeker na 3 uur het gevoel wel weg is. Als ik dus 6 maanden niet zou gebruiken en dan me houden aan de juiste mg, heb ik er dan ook echt een hele avond/nacht plezier aan?"
"Top! Bedankt voor al jullie reacties."