#1
Hey,
Ik slik sinds kort ritalin. Ik heb add en heb het eigenlijk ook op recept, maar ben minderjarig en mag het van mijn ouders niet slikken. Ik slik het alleen omdat ik nu heel veel toetsen heb en me echt niet kan focussen op leren, wil er daarom ook meteen mee stoppen na de toetsen. Alleen ik heb een vraag, ik heb alleen pillen van 30mg. Heb er vamorgen 1tje geslikt maar hij is uitgewerkt voor mijn gevoel dus wil een nieuwe pakken. Heb wel best erge hartkloppingen nu. Is het wel slim om te doen? Omdat ik ook pas net slik en 60mg idd heel veel is maar ik wil nog doorleren tot vanavond en kan me anders niet concentreren.
Ik slik sinds kort ritalin. Ik heb add en heb het eigenlijk ook op recept, maar ben minderjarig en mag het van mijn ouders niet slikken. Ik slik het alleen omdat ik nu heel veel toetsen heb en me echt niet kan focussen op leren, wil er daarom ook meteen mee stoppen na de toetsen. Alleen ik heb een vraag, ik heb alleen pillen van 30mg. Heb er vamorgen 1tje geslikt maar hij is uitgewerkt voor mijn gevoel dus wil een nieuwe pakken. Heb wel best erge hartkloppingen nu. Is het wel slim om te doen? Omdat ik ook pas net slik en 60mg idd heel veel is maar ik wil nog doorleren tot vanavond en kan me anders niet concentreren.