#1
Wat zijn we toch lui. 😂Er is een post hier op het forum, van iemand.. maar geen idee waar het is. 😜
Maar nu vraag ik me af, hoe kwam jij bij de naam MDMAZING? Was je voor de Ket eerst groot MDMA fan? 🤔
Wat zijn we toch lui. 😂Er is een post hier op het forum, van iemand.. maar geen idee waar het is. 😜
Probably spaced ik tering hard op mdma en verzon ik deze goddelijke naam.Wat zijn we toch lui. 😂
Maar nu vraag ik me af, hoe kwam jij bij de naam MDMAZING? Was je voor de Ket eerst groot MDMA fan? 🤔
Er is een post hier op het forum, van iemand.. maar geen idee waar het is. 😜
Ben ik het dus wel mee eensDat je eerste keer altijd bijzonder blijft ligt dit m.i. vooral aan psychologische redenen.
het is juist de consensus onder ervaringsdeskundigen.. statistieken zijn ook onderdeel van wetenschap.Wat ik vooral probeer te zeggen is dat je niet zomaar tegen iemand kunt zeggen op een forum 'omdat je dit middel misbruikt hebt zul je de magie nooit meer ervaren'. Dat is een vrij stevige conclusie die niet samenhangt met het wetenschappelijk materiaal m.b.t. MDMA, een conclusie die dus niet per se gegrond is. Je moet echt voorzichtig zijn als het gaat om conclusies over de long-term effecten van MDMA.
Niet zo lekker als de eerste keer, maar alsnog een heerlijke, intense ervaring? Of viel het toch een beetje tegen, wanwege hoge verwachtingen? Dit is mij wel een aantal keer gebeurd.Heb vrij recent opnieuw gebruikt na 14 maanden niet en het gevoel van de allereerste keer niet mogen herbeleven. Denk dat je dat nooit meer kan.
Zo goed als de eerste paar keer gaat het niet worden. Dat is in mijn ervaring vooral mentaal. Maar je kunt het zeker nog wel leuk hebben. Probeer vanaf nu gewoon 3 maanden pauze per keer te doen dus max 4 keer per jaar. Dan blijft het bijzonder en zal elke ervaring leuker zijn.@Ganggang💯 ik heb het een aantal maanden gebruikt en dan 1x per maand. Hield het ook altijd bij 1 pilletje per avond. Heb het nu zeker een jaar niet gedaan! Maar naar mijn idee heb ik het nooit 'misbruikt' vroeg me alleen af hoe het invloed heeft op je ervaring als je na een tijd weer eens iets gebruikt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."