Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds weer te hard gaan

Steeds weer te hard gaan

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe vaak gebruik je dit leuke middel? Belangrijk puntje sowieso.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat je omschrijft....
Neem dat weg, en wat blijft er dan over van de belevenis?
Niks toch....?

Dus waarom dan überhaupt iets gebruiken?
Misschien een andere drugs zoeken?
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Hoe vaak gebruik je dit leuke middel? Belangrijk puntje sowieso.
Klik om te vergroten...
Niet vaak, was de 3de keer dit jaar.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Wat je omschrijft....
Neem dat weg, en wat blijft er dan over van de belevenis?
Niks toch....?

Dus waarom dan überhaupt iets gebruiken?
Misschien een andere drugs zoeken?
Klik om te vergroten...
Ik vind niet dat mdma draait om kaakschaatsen, bullshit verhalen vertellen en rondjes lopen. Doe het met mensen waar je om geeft en dan gaat het toch om verbondenheid, persoonlijke gesprekken en heerlijke euforie. Daar draait het voor mij om. Slap ouwehoeren, waus zijn en van de hak op de tak gaan is ook leuk!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rikdekikker zei:
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker
Klik om te vergroten...

Denk dat jij jezelf beter "de pad" kunt noemen ipv "de kikker".
Zo te horen ben jij steeds aardig van het padje.. 😄✌️
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rikdekikker zei:
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker
Klik om te vergroten...
geen idee wat het is??Groetjes mij
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rikdekikker zei:
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker
Klik om te vergroten...
Is dat zo erg? Als je MDMA neemt loop je er toch altijd wel een beetje als een mongool bij. Misschien iets anders proberen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rikdekikker zei:
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker
Klik om te vergroten...
Er bestaat inderdaad een ondergrens (treshold dosage) en die is bij mdma zo rond de 40 mg als ik me niet vergis. Maar dat is dus echt het minimum en zal je waarschijnlijk een zeer teleurstellende ervaring opleveren.

Je kan misschien eens speed proberen op een feestje. Je hebt dan niet het wause maar wel de energie.
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er zijn genoeg dingen die ik wel leuk vind een mdma tripje. Alleen sominge bijwerkingen mogen van mij wel wat minder.
Toch vind ik het gek dat mensen om mij heen 3/4 pillen er in stampen en dat ze weinig veranderen terwijl ik van een normale dosis er al bij loop als een waus.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rikdekikker zei:
Er zijn genoeg dingen die ik wel leuk vind een mdma tripje. Alleen sominge bijwerkingen mogen van mij wel wat minder.
Toch vind ik het gek dat mensen om mij heen 3/4 pillen er in stampen en dat ze weinig veranderen terwijl ik van een normale dosis er al bij loop als een waus.
Klik om te vergroten...
Dat is ook gewoon per persoon verschillend. Ik kan op hoge dosissen nog steeds ‘normaal’ functioneren zonder raar lullen of enorm kaak schaatsen. En ik ken mensen die bij een lage dosis al helemaal koekoek zijn.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Dat is ook gewoon per persoon verschillend. Ik kan op hoge dosissen nog steeds ‘normaal’ functioneren zonder raar lullen of enorm kaak schaatsen. En ik ken mensen die bij een lage dosis al helemaal koekoek zijn.
Klik om te vergroten...
komt door de tolerantie die je opbouw naar loop van tijd denk ik ‘
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neem speeed 💃💃😏😈

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."