Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe magie van MDMA

De magie van MDMA

61 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja daar maak je denk ik een goed punt.

Het loopt al te lang uit de klauwen met de regeldruk in NL. Dat kan niet steeds meer en meer worden. Dan komt er een breekpunt.
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
We moeten hier trouwens eens een poll houden over wie ad(h)d heeft en wie niet. Tjee, het lijkt soms of iedereen hier dat heeft...
[/QUOTE]

Wat is de reden hiervan denk je dat er zoveel mensen met dat soort diagnoses op dit forum zitten? Het viel mij ook al op.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Ik heb een nichtje die rond diezelfde leeftijd de diagnose adhd kreeg en die wel medicijnen heeft gebruikt. Ik heb me onvoldoende verdiept in de voordelen en nadelen van medicijngebruik om daar een oordeel over te vellen. Ik zie wel dat haar gedrag met medicijngebruik beter past binnen wat we als maatschappij verwachten van een kind. Ik kan me voorstellen dat dat het leven voor mijn nichtje makkelijker maakt. Aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat er gezondheidsrisico's zitten aan dergelijk langdurig medicijngebruik. Hoe dan ook respect voor jullie dat jullie erin geslaagd zijn jullie zoon een solide basis en zelfvertrouwen te geven zonder daarvoor medicijnen nodig te hebben.
Klik om te vergroten...
Niet iedereen is gebaat bij een leven zonder medicatie. Ik kijk naar mezelf: ik ben bipolair en kàn simpelweg niet zonder medicatie. De luttele keren dat we toch hebben proberen afbouwen liep alles binnen de paar dagen/weken compleet mis. Maar goed, dat was maar een voorbeeld. Ik ken evenzeer adhd'ers die perfect functioneren mét hun meds, en dit al jaaaren. Zo kan het ook lopen voor je nichtje. Van effecten op lange termijn heb ik geen verstand, wij wouden het gewoon zonder proberen. Maar ik blijf erbij dat er - naast een over-diagnose - ook teveel aandacht wordt geschonken aan medicatie, terwijl therapie zo fucking belangrijk is. En dan heb ik het nog niet eens over de impact van het 'nestje' waar je uitkomt... (vooral ouders moeten naar de therapeut, om te leren hoe ermee om te gaan). Misschien moeten die pillen wat achterwege gehouden worden de eerste jaren, om te kijken hoe het kind zich ontwikkeld, hoe het evolueert, en reageert op de input van de therapeut en de ouders...
Mindless zei:
Dat vertrouwen is misschien wat geschaad door bijvoorbeeld de miljoenen aan verslaafde mensen aan medicijnen die voorgeschreven worden door specialisten, in NL alleen al. Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar als je zelf in je eigen omgeving ook vaak hoort van horrorverhalen door bepaalde medicatie, dan ga je toch een soort beeld vormen daarover en de mensen die ze voorschrijven.

Ik weet natuurlijk wel dat het lang zo simpel niet is en die mensen er echt heel veel verstand van hebben.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook dat dat vertrouwen blutsen is aan het krijgen. Logisch, gezien de hoeveelheid 'onnodige' meds er voorgeschreven worden. Zoals ik hier al vaker zei: medicatie is als een pleister op de wonde, het beschermt je even (of in dit geval soms levenslang), maar het geneest je niet... Maar overal maar amfetamines over de 'stoute kindjes' gieten vind ik wel wat vreemd de dag van vandaag. En hier komen we dan bij de pharmaceutische lobbyers natuurlijk, en de wereld die per sé allemaal flinke kindjes in de rij wil zien staan... Maar dat zijn andere verhalen :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
@geflipt ik deel jouw genuanceerde mening over medicatie. Ik heb zelf ook een bipolair persoon in mijn schoonfamilie die echt niet zonder medicatie kan. In mijn ogen is het goed dat al deze medicijnen er zijn. Waar het volgens mij soms (vaak?) fout gaat is de invloed van de grote bedrijven op het proces. Dit dus:
geflipt zei:
hier komen we dan bij de pharmaceutische lobbyers natuurlijk
Klik om te vergroten...
Ondanks mijn positieve mensbeeld ben ik het hier wel echt mee eens!
Ik zou graag zien dat we de specialisten in de gezondheidszorg weer laten beslissen over medicatie en dat we de invloed, lobby en macht van de grote pharmaceutische bedrijven beperken.

Mindless zei:
Het loopt al te lang uit de klauwen met de regeldruk in NL. Dat kan niet steeds meer en meer worden. Dan komt er een breekpunt.
Klik om te vergroten...
Exact. Mensen roepen continu om minder regels maar accepteren vervolgens niet als er af en toe incidenten voorkomen. Je kunt het gewoon simpelweg niet beide hebben. Volgens mij moeten we echt toe naar minder controle, minder wetten en minder regels. Maar dan moeten we ook accepteren dat er af en toe iets fout gaat. Dat is de "prijs" die we betalen voor een overheid die "loslaat". Als we niet bereid zijn die prijs te betalen moeten we ook niet zeiken over de grote hoeveelheid regeltjes en wetten in NL.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
@geflipt
Volgens mij moeten we echt toe naar minder controle, minder wetten en minder regels. Maar dan moeten we ook accepteren dat er af en toe iets fout gaat.
Klik om te vergroten...
Alsof er op de huidige manier niets fout loopt... :wink:
T
ToeffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trippeling zei:
Hallo,

Ik heb over de afgelopen 2 jaar om de paar maanden MDMA gebruikt. Nou merkte ik al heel snel dat effect veranderde. Waar ik de eerste paar keer nog helemaal smolt in mijn omgeving en opging in de liefde ervaar ik dit gevoel steeds minder. Het begint fijn en alles voelt anders, maar ik krijg al gauw cravings naar meer en krijg veel meer nare bij effecten. Kaakschaatsen, trillen, zweten en op het eind van de avond niet meer naar de wc kunnen terwijl je toch zo nodig moet. Nou weet ik dat MDMA over tijd en vooral na misbruik, hoge doseringen en frequent gebruik, haar magie kan verliezen. Echter ben ik naar mijn idee altijd verstandig omgegaan met mijn gebruik, Ik probeer niet vaak te gebruiken. Minimaal een maand tussen de trips, maar meestal langer. Ook heb ik nooi hoge dosereingen gebruikt ik ben zelden over de halve gram per avond geweest. Meestal kon ik met 250/300 mg de hele avond vooruit.

Zijn er hier meer mensen die ook hebben ervaren dat de magie zo makkelijk verdween? Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn? Misschien had ik toch streng 3 maanden moeten hanteren tussen de trips of heb ik gewoon ongeluk gehad met hoe mijn lichaam hier op reageert. Ik merk waar ik eerst nog wel een soort psychedelisch gevoel bij MDMA had dat het nu steeds meer neigt naar eigenlijk mijn idee van hoe ik me bij amfetaminen voel. Op amfetaminen reageer ik altijd heel slecht. Ik wordt moe, zenuwachtig en ga voel me gewoon niet fijn. Dit komt mede door mijn ADD denkik.

Ik dacht er ook over om mogelijk analogen van MDMA te proberen. Ik weet dat 6-apb goede verhalen heeft, maar dit kan ik niet meer vinden. 5-apb zou een optie kunnen zijn. Of combinaties zoals een nexusflip of candyflip om het toch wat variatie te geven.

Als iemand hier raad mee weet hoor ik het graag.
Klik om te vergroten...
Hi,

Ik moet zeggen dat ik mij erg kan vinden in jouw verhaal. Ik heb nu ongeveer 1 jaar regelmatig mdma gebruikt. (Kristal - vorm) Soms zelf een week bijna elke dag en dan weer 4 dagen niet en dan weer 2 dagen wel. Geen schematisch gebruik of dergelijke. Er was toen een moment dat ik 3 maanden stopte om te kijken of al die “waarschuwingen” en praatjes over de zogenaamde “depressie” of serotonine syndroom/vergiftiging echt waar bleken. Want ja, je kan wel alles wat je leest klakkeloos aannemen, maar ik denk (en heb letterlijk ervaren) dat NIKS en niemand effect heeft op je mentale gezondheid en mindset, dan JIJZELF. En omdat ik daar heilig in geloofde, wilde ik dat ook testen. Dus ik begon eigenlijk mezelf te trainen😎

Ik kocht een zakje van 1 gram kristal bij een vertrouwd persoon. Ik hield een dagboek bij en ik wilde ernaast gewoon mijn leven normaal leiden. (Dus eten, werken, slapen etc)
Ik heb met het zakje 1 maand gedaan. Ik gebruikte het nooit in de avond trouwens, elke keer in de ochtend/middag. Ook was ik juist niet opzoek naar de vlinders en space van de drug, maar naar de bewustwording en perspectief die ik veel meer en intenser voel met mdma. Ik wilde mezelf leren kennen en snappen waarom je met drug zo voelt en ineens de volgende 3 dagen niet meer omdat je je dan ineens depri voelt? Hoezo dan? Er is toch niks in je omgeving veranderd in 2 dagen ?
Waarom was je toen wel super gelukkig met het leven en met je medemensen en ineens daarna niet meer. Sorry, maar ik trap daar niet in. It’s all in your mind.

Het moment dat je “waus” bent, ben je compleet bewust. Je houdt van jezelf, je word open minder en daardoor begrijp je ineens andere mensen veel beter. Je kijkt ineens verder dan wat je ziet. Het is zelfs spiritueel te noemen. (Tis maar welke label je eraan plakt) dus ik observeerde mijzelf en schreef in mijn dagboek over een bepaalde emotionele situatie: “Oké ik voel nu dat ik heel anders naar de situatie kijk van mij en mijn moeder. Ik begrijp het ineens allemaal, zij is ook maar een mens. Niemand heeft haar het geleerd om moeder te zijn, het word ook aan niemand geleerd. Dat moeten we allemaal zelf aanvoelen.” De rest hou ik voor mezelf, maar ik probeer je te laten zien hoe mijn begrip er was. En geloof me, die had ik lang niet gehad.
Er was ook meteen een last van mijn schouder af en ik voelde ineens de vlinders in mijn buik. “Zou het die M zijn? Dat ene kleine korreltje? Of door die transformeerde perspectief op die emotionele situatie in mijn leven?” Ik begin weer te schrijven, en ik wilde meteen testen of het mijn mindset was die mij dat bliss gevoel gaf of de M.
Ik besloot 3/4 dagen te stoppen en te blijven schrijven om mijzelf en gedachtes te blijven observeren.

Niks aan de hand. Ik voel me niet moe, ik heb geslapen en ik voel nog steeds dezelfde “bevrijding” gevoel van 4 dagen geleden. Misschien zelfs verergerd! Ik besloot me mind steeds meer te trainen. Toen las ik ergens op internet, dat men in 66 dagen een gewoonte in je systeem zit. Dat geldt voor mentaal en fysiek. 66 dagen dezelfde activiteit of gedachte en je hersenen zijn het gewend. Ze hoeven dus geen moeite meer te doen om het te onthouden. Nou, ik dacht 66 dagen deze mindset aanhouden die ik kreeg tijdens MDMA gebruik, moet lukken!
Nu zijn we een jaar verder en ik heb het in totaal 6a7 maanden Bijna elke dag gedaan. Met tussenstops van 2a 7 dagen. En nu al 3 maanden niet. En het gaat super prima. Ik heb geen last van niks wat er wordt aangegeven. (Ik was wel iets moeier soms 1 dag) mijn geheugen is scherper dan ooit moet ik zeggen, ik heb geen drang om die space of vlinders te voelen. (Met blowen krijg je dat exact) ik heb geen angsten, mijn gezondheid is goed (gelukkig) ik ben geconcentreerder dan ooit eigenlijk en heel erg bewust en in het “nu”.
Ik moet zeggen, ik heb er geen alcohol bij gebruikt en er altijd naast gegeten, echt minimale gebruik, geslapen, alleen overdag, ik doe aan yoga alleen water drinken en fruit gegeten. Dus niet dat ik het misbruikte of over gebruikte. Ik deed het ook meerendeel alleen en voor mezelf. Niet om me goed te voelen. Dat zijn denk ik ook hele grote verschillen. Je mindset vóórdat je het gebruiken gaat. Als je al tegen jezelf negatief gaat praten over wat er erna gebeurd ja, dan roep je het op jezelf af.

Ik snap dat er vele meningen/oordelen zullen zijn als mensen dit misschien lezen. Maar dat veranderd nog steeds mijn eigen ervaringen niet voor mezelf. Ik heb het als een meditatie drug gebruik en het werkte.

het is echt magic, vind ik. Het is maar wat je ervan wilt voelen denk ik. ✨✨✨✨🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Baileys , je weet dat de eventuele blijvende hersenschade pas jaren later komt? Kan zelfs 10 tallen jaren duren tot je depressief wordt, je geheugen je in de steek laat, je half seniel wordt?
Een klein beetje mdma trekt ook je serotonine leeg en (over)belast je receptoren.
Just saying...
T
ToeffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
@Baileys , je weet dat de eventuele blijvende hersenschade pas jaren later komt? Kan zelfs 10 tallen jaren duren tot je depressief wordt, je geheugen je in de steek laat, je half seniel wordt?
Een klein beetje mdma trekt ook je serotonine leeg en (over)belast je receptoren.
Just saying...
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je snelle informatieve reactie. Zoals ik al aangaf; Alle , maar dan ook alle mogelijke na-effecten zijn mij bekend. Maar uiteraard bedankt voor de moeite en aandacht die je gaf aan mijn reactie.✨ 🧚🏼‍♀️
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baileys zei:
Hi,

Ik moet zeggen dat ik mij erg kan vinden in jouw verhaal. Ik heb nu ongeveer 1 jaar regelmatig mdma gebruikt. (Kristal - vorm) Soms zelf een week bijna elke dag en dan weer 4 dagen niet en dan weer 2 dagen wel. Geen schematisch gebruik of dergelijke. Er was toen een moment dat ik 3 maanden stopte om te kijken of al die “waarschuwingen” en praatjes over de zogenaamde “depressie” of serotonine syndroom/vergiftiging echt waar bleken. Want ja, je kan wel alles wat je leest klakkeloos aannemen, maar ik denk (en heb letterlijk ervaren) dat NIKS en niemand effect heeft op je mentale gezondheid en mindset, dan JIJZELF. En omdat ik daar heilig in geloofde, wilde ik dat ook testen. Dus ik begon eigenlijk mezelf te trainen😎

Ik kocht een zakje van 1 gram kristal bij een vertrouwd persoon. Ik hield een dagboek bij en ik wilde ernaast gewoon mijn leven normaal leiden. (Dus eten, werken, slapen etc)
Ik heb met het zakje 1 maand gedaan. Ik gebruikte het nooit in de avond trouwens, elke keer in de ochtend/middag. Ook was ik juist niet opzoek naar de vlinders en space van de drug, maar naar de bewustwording en perspectief die ik veel meer en intenser voel met mdma. Ik wilde mezelf leren kennen en snappen waarom je met drug zo voelt en ineens de volgende 3 dagen niet meer omdat je je dan ineens depri voelt? Hoezo dan? Er is toch niks in je omgeving veranderd in 2 dagen ?
Waarom was je toen wel super gelukkig met het leven en met je medemensen en ineens daarna niet meer. Sorry, maar ik trap daar niet in. It’s all in your mind.

Het moment dat je “waus” bent, ben je compleet bewust. Je houdt van jezelf, je word open minder en daardoor begrijp je ineens andere mensen veel beter. Je kijkt ineens verder dan wat je ziet. Het is zelfs spiritueel te noemen. (Tis maar welke label je eraan plakt) dus ik observeerde mijzelf en schreef in mijn dagboek over een bepaalde emotionele situatie: “Oké ik voel nu dat ik heel anders naar de situatie kijk van mij en mijn moeder. Ik begrijp het ineens allemaal, zij is ook maar een mens. Niemand heeft haar het geleerd om moeder te zijn, het word ook aan niemand geleerd. Dat moeten we allemaal zelf aanvoelen.” De rest hou ik voor mezelf, maar ik probeer je te laten zien hoe mijn begrip er was. En geloof me, die had ik lang niet gehad.
Er was ook meteen een last van mijn schouder af en ik voelde ineens de vlinders in mijn buik. “Zou het die M zijn? Dat ene kleine korreltje? Of door die transformeerde perspectief op die emotionele situatie in mijn leven?” Ik begin weer te schrijven, en ik wilde meteen testen of het mijn mindset was die mij dat bliss gevoel gaf of de M.
Ik besloot 3/4 dagen te stoppen en te blijven schrijven om mijzelf en gedachtes te blijven observeren.

Niks aan de hand. Ik voel me niet moe, ik heb geslapen en ik voel nog steeds dezelfde “bevrijding” gevoel van 4 dagen geleden. Misschien zelfs verergerd! Ik besloot me mind steeds meer te trainen. Toen las ik ergens op internet, dat men in 66 dagen een gewoonte in je systeem zit. Dat geldt voor mentaal en fysiek. 66 dagen dezelfde activiteit of gedachte en je hersenen zijn het gewend. Ze hoeven dus geen moeite meer te doen om het te onthouden. Nou, ik dacht 66 dagen deze mindset aanhouden die ik kreeg tijdens MDMA gebruik, moet lukken!
Nu zijn we een jaar verder en ik heb het in totaal 6a7 maanden Bijna elke dag gedaan. Met tussenstops van 2a 7 dagen. En nu al 3 maanden niet. En het gaat super prima. Ik heb geen last van niks wat er wordt aangegeven. (Ik was wel iets moeier soms 1 dag) mijn geheugen is scherper dan ooit moet ik zeggen, ik heb geen drang om die space of vlinders te voelen. (Met blowen krijg je dat exact) ik heb geen angsten, mijn gezondheid is goed (gelukkig) ik ben geconcentreerder dan ooit eigenlijk en heel erg bewust en in het “nu”.
Ik moet zeggen, ik heb er geen alcohol bij gebruikt en er altijd naast gegeten, echt minimale gebruik, geslapen, alleen overdag, ik doe aan yoga alleen water drinken en fruit gegeten. Dus niet dat ik het misbruikte of over gebruikte. Ik deed het ook meerendeel alleen en voor mezelf. Niet om me goed te voelen. Dat zijn denk ik ook hele grote verschillen. Je mindset vóórdat je het gebruiken gaat. Als je al tegen jezelf negatief gaat praten over wat er erna gebeurd ja, dan roep je het op jezelf af.

Ik snap dat er vele meningen/oordelen zullen zijn als mensen dit misschien lezen. Maar dat veranderd nog steeds mijn eigen ervaringen niet voor mezelf. Ik heb het als een meditatie drug gebruik en het werkte.

het is echt magic, vind ik. Het is maar wat je ervan wilt voelen denk ik. ✨✨✨✨🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Waarom zou je zo vaak mdma willen gebruiken? En je gebruikt het overdag lees ik? Dus tijdens je werk of school?

Als je bekend met de schade dat mdma kan veroorzaken, vind je dan ook ok om de rest van je leven potentieel depressief te zijn?

Sorry voor alle vragen. Je bent een interessant test object 😅
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik label je niet. Maar je bent op zoek naar iets.... Ik heb zelf ADHD overigens dus ik begrijp een zoektocht enigzins
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Baileys zei:
Bedankt voor je snelle informatieve reactie. Zoals ik al aangaf; Alle , maar dan ook alle mogelijke na-effecten zijn mij bekend. Maar uiteraard bedankt voor de moeite en aandacht die je gaf aan mijn reactie.✨ 🧚🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Graag gedaan. Zijn je die risico’s ook echt waard?
Ga maar vast sparen voor je psychische en fysieke hulp die je later nodig hebt. Zorgverzekeringen dekken niet alles.
Succes!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trippeling zei:
Hallo,

Ik heb over de afgelopen 2 jaar om de paar maanden MDMA gebruikt. Nou merkte ik al heel snel dat effect veranderde. Waar ik de eerste paar keer nog helemaal smolt in mijn omgeving en opging in de liefde ervaar ik dit gevoel steeds minder. Het begint fijn en alles voelt anders, maar ik krijg al gauw cravings naar meer en krijg veel meer nare bij effecten. Kaakschaatsen, trillen, zweten en op het eind van de avond niet meer naar de wc kunnen terwijl je toch zo nodig moet. Nou weet ik dat MDMA over tijd en vooral na misbruik, hoge doseringen en frequent gebruik, haar magie kan verliezen. Echter ben ik naar mijn idee altijd verstandig omgegaan met mijn gebruik, Ik probeer niet vaak te gebruiken. Minimaal een maand tussen de trips, maar meestal langer. Ook heb ik nooi hoge dosereingen gebruikt ik ben zelden over de halve gram per avond geweest. Meestal kon ik met 250/300 mg de hele avond vooruit.

Zijn er hier meer mensen die ook hebben ervaren dat de magie zo makkelijk verdween? Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn? Misschien had ik toch streng 3 maanden moeten hanteren tussen de trips of heb ik gewoon ongeluk gehad met hoe mijn lichaam hier op reageert. Ik merk waar ik eerst nog wel een soort psychedelisch gevoel bij MDMA had dat het nu steeds meer neigt naar eigenlijk mijn idee van hoe ik me bij amfetaminen voel. Op amfetaminen reageer ik altijd heel slecht. Ik wordt moe, zenuwachtig en ga voel me gewoon niet fijn. Dit komt mede door mijn ADD denkik.

Ik dacht er ook over om mogelijk analogen van MDMA te proberen. Ik weet dat 6-apb goede verhalen heeft, maar dit kan ik niet meer vinden. 5-apb zou een optie kunnen zijn. Of combinaties zoals een nexusflip of candyflip om het toch wat variatie te geven.

Als iemand hier raad mee weet hoor ik het graag.
Klik om te vergroten...
Ik heb hetzelfde, na mijn kuur van een jaar Antidepressiva "deed" het niets meer. Voor mij helaas no more😔
T
ToeffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Waarom zou je zo vaak mdma willen gebruiken? En je gebruikt het overdag lees ik? Dus tijdens je werk of school?

Als je bekend met de schade dat mdma kan veroorzaken, vind je dan ook ok om de rest van je leven potentieel depressief te zijn?

Sorry voor alle vragen. Je bent een interessant test object 😅
Klik om te vergroten...
Ja ik zou het ook fijn vinden als er gereageerd zou worden Na dat er goed inhoudelijk gelezen is. Dat scheelt uitleg 🤪

ik ben nu al 4 maanden zonder. Dat heb ik ook vermeld. Ik heb in totaal 4 gram mdma in 5a7 maanden geslikt.

als je verder leest, leg ik uit dat ik het met een andere rede genomen had, dan waarvoor eigenlijk de drug gewild is.
Ik deed het voor mijn self search en mezelf aanleren die mindset aan te houden die ik voel tijdens het gebruik. Zodat ik het zonder gebruik ook aanleer om zo te denken over bepaalde situaties of gebeurtenissen.

tot nu toe (na 4 maanden niks!!)heb ik geen last en gaat het 100 keer beter met mijn gemoedstoestand dan ooit. Mocht ik het ooit voor de lol willen doen, zal ik dit op een andere manier gebruiken 🧚🏼‍♀️✨
T
ToeffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Graag gedaan. Zijn je die risico’s ook echt waard?
Ga maar vast sparen voor je psychische en fysieke hulp die je later nodig hebt. Zorgverzekeringen dekken niet alles.
Succes!
Klik om te vergroten...
Ik waardeer je reactie. Maar dat verklaart ook dat je niet begrijpend of inhoudelijk gelezen hebt op wat ik nou schrijf en uitleg. Zie reactie die ik hiervoor gaf aan iemand anders :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Baileys zei:
Ja ik zou het ook fijn vinden als er gereageerd zou worden Na dat er goed inhoudelijk gelezen is. Dat scheelt uitleg 🤪

ik ben nu al 4 maanden zonder. Dat heb ik ook vermeld. Ik heb in totaal 4 gram mdma in 5a7 maanden geslikt.

als je verder leest, leg ik uit dat ik het met een andere rede genomen had, dan waarvoor eigenlijk de drug gewild is.
Ik deed het voor mijn self search en mezelf aanleren die mindset aan te houden die ik voel tijdens het gebruik. Zodat ik het zonder gebruik ook aanleer om zo te denken over bepaalde situaties of gebeurtenissen.

tot nu toe (na 4 maanden niks!!)heb ik geen last en gaat het 100 keer beter met mijn gemoedstoestand dan ooit. Mocht ik het ooit voor de lol willen doen, zal ik dit op een andere manier gebruiken 🧚🏼‍♀️✨
Klik om te vergroten...
Kun je de antwoorden op mijn vragen even copy pasten dan? Ik zie ze namelijk niet. Of is dit het effect van dagelijks mdma?

Edit: heb je een stoornis als in autisme, bipolair of ADHD?
T
ToeffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Kun je de antwoorden op mijn vragen even copy pasten dan? Ik zie ze namelijk niet. Of is dit het effect van dagelijks mdma?

Edit: heb je een stoornis als in autisme, bipolair of ADHD
Klik om te vergroten...

Rivalrie zei:
grappig hoeveel er meteen wordt gelabeld en wordt geoordeeld op een persoonlijke ervaring die ik deel met jullie.
Ik ben meteen half ten dode opgeschreven en gelabeld aan allemaal stoornissen.
Klik om te vergroten...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb twee jaar lang coke gebruikt om mezelf beter te leren kennen, ik ben erachter gekomen dat ik heel goed kan liegen.

Ik snap die vraag aan jezelf echt niet en vind het ook echt een rare reden om een maand lang mdma te gebruiken. Je voelt je slecht na mdma omdat het je voorraad serotonine omzeep helpt? Daar valt niet eens over na te denken aangezien het een feit is.
T
ToeffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Ik heb twee jaar lang coke gebruikt om mezelf beter te leren kennen, ik ben erachter gekomen dat ik heel goed kan liegen.

Ik snap die vraag aan jezelf echt niet en vind het ook echt een rare reden om een maand lang mdma te gebruiken. Je voelt je slecht na mdma omdat het je voorraad serotonine omzeep helpt? Daar valt niet eens over na te denken aangezien het een feit is.
Klik om te vergroten...
Ik waardeer de meningen. Dat verandert gelukkig nog steeds niet hoe ik mij voel. En dat is geweldig. Zo chill. Dat ik precies kan zien dat dit een kinderachtige forum is waar je blijkbaar geen ervaringen kan delen zonder dat je word gebombardeerd met meningen, oordelen, kortzichtige opmerkingen. Fijne dag verder mensen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Baileys zei:
Ik waardeer de meningen. Dat verandert gelukkig nog steeds niet hoe ik mij voel. En dat is geweldig. Zo chill. Dat ik precies kan zien dat dit een kinderachtige forum is waar je blijkbaar geen ervaringen kan delen zonder dat je word gebombardeerd met meningen, oordelen, kortzichtige opmerkingen. Fijne dag verder mensen.
Klik om te vergroten...
Leuke aan een omgeving waar iedereen mag zeggen wat die denkt en voelt is dat dat andere ook kritisch mogen zijn, anders ga je toch lekker naar www.drugsforum.noordkorea
voor iemand die zo gelukkig en vrij is reageer je wel heel interessant. Als je een omgeving zoekt met alleen maar ja-knikkers zit je hier verkeerd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Baileys zei:
Dat ik precies kan zien dat dit een kinderachtige forum i
Klik om te vergroten...
Nou doeiiii dan!
Ja sorry hoor wat is dat nou weer voor opmerking? Je bent hier net en nu al zo. Toch last van de mdma?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."