Ik heb hallucinaties gehad of open eyed visuals van paddos en lsd (vooral de 10 gram gedroogde paddos, leverde 4 meter hoge, lopende en vleesetende paddestoelen op die andere mensen op straat opaten, gezien vanuit mijn raam, waren erg vermakelijk
Ook op mdma/xtc heb ik vreemde dingen gezien, vooral donkere draaden (lijkt op een bolletje donkere haren uit het afvoer putje, ooit de ring gezien?) En spinnen, hordes spinnen die uit lucht roosters en afvoer putjes klommen. Een enkele keer een mens achtige gedaante.
Overigens nooit angstig van geworden, wel veel grappige gesprekken mee gehad.
Veel over mezelf geleerd.
Ik denk dat dit soort ervaringen misschien wat gekleurd worden door het soort persoon dat je bent. Dat en de iets te hoge dosis....
Pas je een beetje op je hart?