#1
Wat is je vraag nu?
Enne, een tripsitter blijft nuchter normaal gesproken. Dus ook geen alcohol.
Enne, een tripsitter blijft nuchter normaal gesproken. Dus ook geen alcohol.
Oke, bedankt voor de tip. Wat
Raad jij specifiek aan om te eten dan? Ik kan niet erg veel binnenhouden namelijk merkte ik net.
Misschien tovh maar eens dit halen dan:![]()
Tryptofaan – Aminozuren voor geluk en slaap
In dit artikel kunt u lezen welke werkingen L-tryptofaan heeft en welke observaties onderzoek zou kunnen doen bij een tryptofaan tekort. En verder: hoe zit het met supplementen die L-tryptofaan bevatten?www.cerascreen.nl
Hoop dat andere er misschien ook van leren dat drugs combineren en grote hoeveelheden xtc echt geen grap zijn.Ik zou maar rustig aan doen in je herstel. Wandelen etc zou ik even mee wachten tot je bijvoorbeeld je eten goed binnen houdt. Wel goed dat je van je ervaring geleerd hebt, hopelijk voel je je gauw beter!
Nee dat is weer rommel er bij gooien in je lijf. Geen supplementen is mijn persoonlijke advies. Zoals @Neo-Shulginist al zei is de werking er van nooit bewezen en is het meer een verdienmodel. En iedereen trapt er in. Je lijf is nu al keihard bezig de andere rotzooi op te ruimen.Misschien tovh maar eens dit halen dan:
Is inderdaad een goeie tip, ik was dit keer ook degene die alle pillen en het poeder bij zich droeg. Misschien ook niet het slimste idee.Kleine tip voor de volgende keer: nooit meer meenemen dan je van plan bent te nuttigen, dan kom je ook niet in de verleiding.
Was druk vanuit je vriendengroep om niet nuchter te blijven?
Nog een tip: maak een lekkere smoothie, haal wat vers fruit in de supermarkt of groenteboer. 2 vliegen in 1 klap, de deur uit en een drinkbare gezonden maaltijd.
Genoeg om in de mooddd te komen😏 maar als dat ook ze 3e keer alcohol was zou dat al kunnen na 2 bier 😅🤦♂️Hoeveel alcohol had je op dan?
Edit; ik zeg niet dat het een goed teken is hoor... Maar wel dat het dus vaker voorkomtHallucineren en gekke dingen zeggen (uit het niks), of dingen afspelen in je hoofd als je snapt wat ik bedoel, is iets wat veel voorkomt tijdens xtc/mdma gebruik! Je zal waarschijnlijk een grotere dosis nodig hebben dan “””””normaal””””” maar het is iig wel iets wat ik altijd zelf heb of om me heen zie gebeuren tijdens een avondje xtc!
Ik had zo’n 8-10 bier opHoeveel alcohol had je op dan?
Zeker waar, het is meer dat ik gewoon erg geschrokken was van het feit dat er letterlijk geen rem meer op zat hoorde ik.. vrienden moesten de xtc verstoppen zodat ik niet bij nam en werd aardig boos dat de xtc ‘kwijt’ was hoorde ik van ze.Wat is je vraag nu?
Enne, een tripsitter blijft nuchter normaal gesproken. Dus ook geen alcohol.
Nee, ik ben 21 en drink al sinds mijn 16e, dit gaat 90% van de keren goed en 10% van de keren sla ik door en zit er geen ‘rem’ meer op.Genoeg om in de mooddd te komen😏 maar als dat ook ze 3e keer alcohol was zou dat al kunnen na 2 bier 😅🤦♂️
Dit lucht al aardig op dat het vaker voorkomt... was erg geschrokken namelijkEdit; ik zeg niet dat het een goed teken is hoor... Maar wel dat het dus vaker voorkomt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."